Originally posted by Jph523
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
Originally posted by Jph523 View PostOnko mahdollista koodata ajovalot syttymään kun ajovalon kytkin on 0 asennossa automaattisesti kun virrat kääntää päälle vm 97-03 5-sarjalaisissaOriginally posted by Clavurion View PostValoautomatiikan saa toki koodattua. Se toimii niin, että valokatkaisin on kaiken aikaa I-asennossa ja valot sammuvat, kun virrat katkaistaan.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Moi!!!
Kertokaahan viisammat mikä on sport-iskarin ja normaali-iskarin ero???
e39 520i -97.
Autoa madallettu edestä -40mm ja nyt alkuperäiset iskarit alkavat olla tiensä päässä. Pitäisi siis uutta laittaa paikalleen.
Käykö normiversioon molemmat??? Ja onko sport lyhkäisempi???
Mikäli on lyhkäisempi ja on yhteensopiva, muuten niin sellaiset sitten... Vai???
Aikaisemmin ollutki täällä puhetta asiasta, mutta kun searchi ei tarjoa taaskaan, kuin valkoista sivua...
Olisi hiukan, jopa kiire...
T: VE90 330i -05 6v. man.
Harley-Davidson Sportster C1200 Screamin' Eagle II -07
Exät:
E39 520i -97 :think
E36 320i sedan -94
E28 520i -87 bavariaOolt skool
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostTarkoitatko että siitä jousen alta sitä rullaattoria?
Ei ehkä ole paras mahdollinen idea löydä jouseen hirveesti jännitystä...
Se alempi rengashan menee sen jälkeen alemmas kun tolppaa on kieritelty ylöspäin.pyörittämällä jos maavaraa enemmän haluat
Originally posted by Muurahainen View PostJos se on korkus säädettävä niin löysäät sen alemman renkään ja pyörität koko jousi / iskari osaa niin kauan kun sopiva korkeus on kohdallaan.
Kyllä mun mielestä on kokolailla paljon helpompaa vääntää haka-avaimella sitä jousilautasta haluamaansa suuntaan ja antaa tolpan olla ihan paikallaan autossa kiinni.Last edited by tmth; 05-10-2010, 20:54.ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by tmth View PostJuu juu, ikäänkuin kierrät sitä jousta tiukemmalle. Etkä kieritä tolppaa ylöspäin, vaan alajousilautasta. Oli se paras idea tai ei, mutta niin se on säädettävä sitä rullaattoriapyörittämällä jos maavaraa enemmän haluat
Aika homma muuten pitää ne jousilautaset tms. paikallaan ja kierittää tolppaa, jos niin meinasit tehdä
Kyllä mun mielestä on kokolailla paljon helpompaa vääntää haka-avaimella sitä jousilautasta haluamaansa suuntaan ja antaa tolpan olla ihan paikallaan autossa kiinni.
Tolppahan siis on kokoajan autossa kiinni vaikka videossa irrallisena onkin.
Ei nyt varmaan puhuta ihan samasta asiasta tai jotain...
Comment
-
-
Service valoista
Hei, saako tuota oilservice systeemiä nollattua inpalla tms. ohjelmalla jos ei ole vasta kun kaksi vihreää palkkia kadonnut näytöstä kun vaihtaa öljyt? Pitääkö olla enemmän aikaa kulunut tai valon jo palaa, ennenkuin saa nollattua? Itse koitin tuolla DIS systeemillä nollata, mutta ei näyttänyt mitään nollattavaa Service valojen nollaus valikossa. Luki vaan "NONE". Ihan ekaa kertaa kämmäilen tuon e39:n kanssa, joten voi olla käyttäjänkin moka
. Tuossa e90:ssä on kuitenkin kaikki nollaukset pelannut...
BMW F11 520d -11
MINI Cooper D -11
BMW E90 318i -11
BMW E90 318i -06
Ex:
BMW E46 316i -04
E70 X5 3.0sd M-Sport -08
E46 325iA -03
E39 540iA Individual Limonit Metallic -99
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View Post
Ei ollut mun silmääni enne tuollaista osunutkaan.
Yleensä coiloverit kaiketi on tälläisiä kuin mullakin, ainakin halvemmat. Eli on vain tavallinen jousi ja apujousi. Maavaraa säädetään vain alajousilautasta kierittämällä haluttuun suuntaan.
Että samasta asiasta puhuttiin, mutta erilaisesta toteutuksestaex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by Sami_R View PostHei, saako tuota oilservice systeemiä nollattua inpalla tms. ohjelmalla jos ei ole vasta kun kaksi vihreää palkkia kadonnut näytöstä kun vaihtaa öljyt? Pitääkö olla enemmän aikaa kulunut tai valon jo palaa, ennenkuin saa nollattua? Itse koitin tuolla DIS systeemillä nollata, mutta ei näyttänyt mitään nollattavaa Service valojen nollaus valikossa. Luki vaan "NONE". Ihan ekaa kertaa kämmäilen tuon e39:n kanssa, joten voi olla käyttäjänkin moka
. Tuossa e90:ssä on kuitenkin kaikki nollaukset pelannut...
Comment
-
-
minkäs kokoinen akku e39 528ia tarvis olla? nyt on paikalla 100ah akku. tuolla sanotaan 70 , 80, 90 ah.. http://bmwfans.info/. sähkö hiluja kyllä löytyy paljon mutta riittääkö 90ah?BMW 528iA touring e39
Honda cbr 900 rr fireblade
EX. BMW 325 E36, BMW 540 IA E34, BMW 525 TDS E34, BMW 730i E32, BMW 520i E34
Comment
-
-
Originally posted by teho_ View Postminkäs kokoinen akku e39 528ia tarvis olla? nyt on paikalla 100ah akku. tuolla sanotaan 70 , 80, 90 ah.. http://bmwfans.info/. sähkö hiluja kyllä löytyy paljon mutta riittääkö 90ah?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View Post
Näyttää tuolta: http://i27.tinypic.com/fyzuxd.jpg
Toinen ongelma tuon ohjelman kanssa on se, että se ei suostu tunnistamaan tuota e39:ä automaattisesti sitten millään. e90 ja e60 toimii no broblem
. e39:n kohdalla herjaa vaan jotain PIN 15 no voltage systeemiä (vaimitensenytoli). Voisikohan tuo adapteri olla paskana tai sitten autossa oleva liitin? Vikakoodit lukee kuitenkin kun manuaalisesti määrittää auton tiedot, mutta ajattelin sitäkin että jos ei siksi päästä mittariin käsiksi kun auton tarkka tunnistus puuttuu.
BMW F11 520d -11
MINI Cooper D -11
BMW E90 318i -11
BMW E90 318i -06
Ex:
BMW E46 316i -04
E70 X5 3.0sd M-Sport -08
E46 325iA -03
E39 540iA Individual Limonit Metallic -99
Comment
-
-
Originally posted by Sami_R View PostJuuei, tuo mun ohjelma ei oo INPA, vaan BMW - DIS (Diacnostic & Information System). Sisältää myös TIS:n. Pääsen kyllä Instrument clusteriin saakka, mut siihen se tyssää. Siellä ei ole mitään:think.
Näyttää tuolta: http://i27.tinypic.com/fyzuxd.jpg
Toinen ongelma tuon ohjelman kanssa on se, että se ei suostu tunnistamaan tuota e39:ä automaattisesti sitten millään. e90 ja e60 toimii no broblem
. e39:n kohdalla herjaa vaan jotain PIN 15 no voltage systeemiä (vaimitensenytoli). Voisikohan tuo adapteri olla paskana tai sitten autossa oleva liitin? Vikakoodit lukee kuitenkin kun manuaalisesti määrittää auton tiedot, mutta ajattelin sitäkin että jos ei siksi päästä mittariin käsiksi kun auton tarkka tunnistus puuttuu.
Tämän takia ei anna myöskään huoltonollauksia mittaristolle kun ei saa siihen yhteyttä.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Comment