Originally posted by Haukkis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by AnttiR View PostAika tiukan näköinen sovite kyllä, pari kertaa olen noita painellut paikoilleen ja ei ikinä tuollaista ole tullut vastaan, minkä merkkiset puslat? Olen kyllä yleensä lämmitänyt tuota tankoa niin on paremmin uponnut paikalleen!
Ensin tappelin auton alla pari tuntia ulosvetäjän kanssa, mut sit piti luovuttaa ja ottaa koko varsi pois ja painaa prässillä... silläkin sai painaa jo ihan tosissaan
Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i
Comment
-
-
Originally posted by Haukkis View PostEn muista/tiiä minkä merkkiset oli kun heitin paketin jo pois... motonetistä hankitut, siellä oli kahta eri merkkiä hyllyssä. Joku valmistusvikahan siinä varmaan oli, eihän tollasessa rympissä oo enää mitää tolkkua
Ensin tappelin auton alla pari tuntia ulosvetäjän kanssa, mut sit piti luovuttaa ja ottaa koko varsi pois ja painaa prässillä... silläkin sai painaa jo ihan tosissaanF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Itelläkin näköjään pusla, tai siis tankoremonttia, eestä oikeelta etummaisen ulompi ja vasemmalta taaemman ulompi nivel väljinä, samoten oikee etuiskari kabut.Hurjan näkösesti pomppi siinä laatalla mokoma rengas.
Ajossa ei kyllä huomaa, kolinan kyllä kuuli, mut ei vaan pihalla löytäny...
Taitaa olla joku halpa tanko hommattu tuohon vasemmalle se taaempi, kun tanko on vissiin reilun vuoden vanha (edellinen omistaja hommannu) ja jo nyt nivel väljä... Maksaako noi tangot ihan h*monaa siniseltä, kun en mitään motonetin tingeltangeleita halua laittaa. :think
*selailua*
Jaa, aika hyvä hintaero motonet ja KL varaosien hinnoissa. Voi perse.
tuplahinta kl:ssä näköjään.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostItelläkin näköjään pusla, tai siis tankoremonttia, eestä oikeelta etummaisen ulompi ja vasemmalta taaemman ulompi nivel väljinä, samoten oikee etuiskari kabut.Hurjan näkösesti pomppi siinä laatalla mokoma rengas.
Ajossa ei kyllä huomaa, kolinan kyllä kuuli, mut ei vaan pihalla löytäny...
Taitaa olla joku halpa tanko hommattu tuohon vasemmalle se taaempi, kun tanko on vissiin reilun vuoden vanha (edellinen omistaja hommannu) ja jo nyt nivel väljä... Maksaako noi tangot ihan h*monaa siniseltä, kun en mitään motonetin tingeltangeleita halua laittaa. :think
*selailua*
Jaa, aika hyvä hintaero motonet ja KL varaosien hinnoissa. Voi perse.
tuplahinta kl:ssä näköjään.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Noniin, tuo ois siintä välistä ja kuitenkin Lembön osa.
Tuolta ettimään siis. Veronpalautukset pitäis olla jo!BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by Korpraali View PostTaas alkoi nämä "kylmänilman" ongelmat. Elikkäs kun käyynistää kylmänä, niin joskus kierrokset nousee yli 1500 kierrokseen sekunniksi pariksi. Mistä tämä johtuu? Ei varmaan kovin kiva ole kovilla pakkasilla
Vaihdettua on jo se IMM:n jälkeinen kuminen haitarimutka, separaattori letkuineen ja kohta vaihdan vanoksen tiivisteen ja venttiilikopan tiivisteen. Mitä vielä kannattaa tutkia? Kaasuläppäkin puhdistettu. :think
Auto on E39 -96 M52B28BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Originally posted by Korpraali View PostEikö kenelläkään mitään tietoa asiasta? Nyt kun on joku viitisen astettakin aamulla lämmintä, niin nostaa käynnistäessä hetkellisesti kierrokset johonkin 1500 kierrokseen. :thinkois kiva tietää mikä tuon tekee. muuten mulla toimii kyllä ihan normaalisti tuo kottero
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
Niin, ei vielä mitään väliä ole, mutta mites yli 20 asteen pakkasissa? :think .
Ja kuulostaa pirun tyhmältä vaan kun käynnistää auton, niin kierrokset nousee hetkellisesti. Ja olisihan tuo vika kiva saada fixattua, mutta en tiedä mistä alkaa vikaa etsimään
. Toivottavasti joku tietää?
BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Originally posted by Korpraali View PostEikö kenelläkään mitään tietoa asiasta? Nyt kun on joku viitisen astettakin aamulla lämmintä, niin nostaa käynnistäessä hetkellisesti kierrokset johonkin 1500 kierrokseen. :thinkBMW Z4 3.0si Coupe
BMW Z3 2.0 -00
All problems solved
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostNoniin, tuo ois siintä välistä ja kuitenkin Lembön osa.
Tuolta ettimään siis. Veronpalautukset pitäis olla jo!
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostRuuviin kohdistuvaa rasitusta laskee kun siirtää kotelon painavimman osan eli varoituskolmion pois, vaikkapa kontin pohjalle tai sivukoteloon. Itse ei tuon jälkeen ole tarvinnut uusia ruuvia eikä liion kiristääkään sitä edes kovin tiukalle.
Comment
-
Comment