Originally posted by juki85
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by juki85 View PostViitsisikö joku prefacelift xenonit omistava käydä kurkkaamassa mitä noissa laseissa lukee?i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
ex G31 530e -20 lci M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View Postkuullostaisi ihan pätevältä ja tietty mestan kuumennus . mutta ongelma on et ei mestoilla ole pakastinta.Last edited by E.K.; 13-06-2011, 17:26.
Comment
-
-
Originally posted by E.K. View PostItse vaihtelin helat viime viikolla 12mm kierretangolla, parilla pakoputken pätkällä ja isoilla prikoilla.Yhden kerran meni kierteet ja prikat muotoutui kartioksi, mut aina kiristyksen välissä annoin vähän hienosäätölekaa ja sitte lisää kiristystä.Toinen puoli onnistuikin jo reilussa tunnissa.Uudet pakastehelat(febi) oli kans tiukat mut kiristystä ja naputtelua ni hyvä tulee(naputtaa oikeasta kulmasta jos näyttää menevän vinoon).akunkenkä oli irti ja ilmat jousista pois. 530d m-sport-02BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by juki85 View PostOmassani on numerosarja 301-145 505-04 ja numeroiden yläpuolella L-kirjain. Eli voisi olettaa että vasemman puolen umpioon kuuluva lasi, paitsi että tämä oli paikallaan oikeanpuoleisessa umpiossaLieneekö molemminpuolin samanlaiset vai onkohan joku joskus laittanut väärälle puolelle?
Omastani kävin katsomassa, molemmilla puolilla tuollainen numerosarja mitä kuvasit. Ja myös se 'L' kummallakin puolella. Prefacelift orig xenon.540iA -00 M-sport
Vikakoodilukua ja virtamittauksia pihtimittareilla 20mA..400A. Myös tallentavat jännite- ja virtamittaukset.
Comment
-
-
BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
E39 Ilmastointi oikkuilee
Mulla sama juttu, välillä tosin ilmastointi toimii välillä taas ei..
Mut ei siinä vielä kaikki, sateella joskus lakkaa pyyhkijätkin toimimasta ja ajotietokoneessa näkyy enää vain lämpötila. Vanhuus ei tule yksin.. (520d -01)
Wetterille ku vie niin saa kuitenkin vain ison laskun ja pahoittelut ettei vikaa pystytty korjaamaan
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostNarinahelojen vaihto on todella helppo homma kunnon ulosvetäjällä. Itse sorvautin tarvittavat holkit ja kierretanko oli normaalia 8.8 tankoa halkaisijaltaan niin paksu kuin holkin reiästä mahtui. Nyt en ulkoa enää mittaa muista. Muttereina piti olla jatkomutterit, ettei kierre vaurioitunut kierretangossa. Pulttipyssyllä pari painallusta ja vanha hela oli irti. Korvakkeelle puhdistus karhunkielellä ja uusi hela räikällä ja lenkillä pyörittämällä paikalleen. Itse helan irrotukseen ja uuden asennukseen ei yli 10 minuuttia mennyt. Kaikessa oheistyössä meni suurinosa työhön kuluvasta ajasta. Ainakin Febi:n helassa on uloin reuna hieman pienempi halkaisijaltaan kuin kohta josta varsinaisesti kiinnittyy. Tämän ansiosta uusi hela menee väkisin suorassa paikalleen jos sitä ei asennuksessa kampea itse huonoilla työkaluilla. Helan työntämistä vinossa paikalleen ja liiallisia iskuja pitää välttää ettei alumiininen korvake murru.
Sain töistä tota mustaa kierretankoa 12mm (oliko se nyt sitä jotai 10.0 kovuus vai miten nuo menee) ja pultit siihenn.
pakoputken pätkät käytössä kanssa.
Ja siis nää työt mun on tehtävä lähestulkoon polvien päällä kun ei ole vaan parempia paikkoja ja työkaluja. ei edes kellään kaverilla. mesta missä auto on levällään on sentäs sateelta suojattu ja jonkinmoinen öljymonttu.
Jos olis edes kunnon mig ni sillä jo rakentais vaikka mitä, täytelanka on vaan niin onneton.
Comment
-
-
Jaahas, 248tkm kohdalla vaihdettu viimeks 10W-40:t tuonne (M62B35) ja nyt 261tkm kohdalla meni 5W-40:t.. Suodatin näytti tältä:
Normaalia muka? Ymmärrän, jos joku 60tkm sitten vaihdettu, mutta että 13tkm?! Vanha suodatin oli kooltaan ihan samanlainen, kuin uusikin, eli oikea tuolla on sisällä ollut. Vai puristuuko tuo suodatin jotenkin näissä tuonne koteloon ja sen takia menee tuollai haitarille?
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Originally posted by kmn View PostJaahas, 248tkm kohdalla vaihdettu viimeks 10W-40:t tuonne (M62B35) ja nyt 261tkm kohdalla meni 5W-40:t.. Suodatin näytti tältä:
Normaalia muka? Ymmärrän, jos joku 60tkm sitten vaihdettu, mutta että 13tkm?! Vanha suodatin oli kooltaan ihan samanlainen, kuin uusikin, eli oikea tuolla on sisällä ollut. Vai puristuuko tuo suodatin jotenkin näissä tuonne koteloon ja sen takia menee tuollai haitarille?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Comment