Jos tuolla ei tee mitään, niin mistä sais sellasen, millä tekee?
Ennemmin osta kaapelinippu kannettavaan niinkuin itsekkin tein, INPA EDIABAS hakuun vaan ebayhin ja sieltä pakettia tulemaan, asennus-cdt sun muut tulee matkassa Itse ostin vielä suomesta siihen sarjaportti(vaimikälie) -> usb adapterin kun otin semmosen kaapelin missä ei suoraan ole usbia.
Juu, mielellään ottaisin kuvia operaatiosta [email protected] voi laittaa, kiitos jo etukäteen! Vaikkakin 38:sin umpio on varmaan erilainen, mut eiköhän siitä jotain osviittaa saa. Tuolla MTT-Traidingillä ei näytä rinkuloita tallä hetkellä olevan, mutta eiköhän niitä muualtakin löydy. Osaakohan kukaan sanoa, minkä mittaiset rinkulat pitää 39:siin olla, ku tuolla laittamassani linkissä oli ainakin useampi vaihto ehto?? Niin ja valkoinen taitaa olla ehdottomasti paras vaihtoehto?? Makuasia varmaan, mutta onkohan paremman näkönen neljällä vai kahdella enkelilillä??
4kpl 131mm rinkuloita menee e39, muistaa sitte ettei ne saa olla kokonaan pyöreät vaan sillee niinku se umpion lasi..
Ennemmin osta kaapelinippu kannettavaan niinkuin itsekkin tein, INPA EDIABAS hakuun vaan ebayhin ja sieltä pakettia tulemaan, asennus-cdt sun muut tulee matkassa Itse ostin vielä suomesta siihen sarjaportti(vaimikälie) -> usb adapterin kun otin semmosen kaapelin missä ei suoraan ole usbia.
Saman setin suoraan usbi piuhalla ja jopa ohjeiden kera saa ihan suomesta
Silti halvemmalla, kuin yleensä yksi vikakoodinluku merkkiliikkeessä. Ja softat saa varmuudella toimimaan. Mutta kukin tyylillään...
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Käykö tiltti peilien liittimet 39iin jossa ei ole tiltti toimintoa peileissä?(eli onko samanlaiset liittimet nuissa peileissä) pitäs bensa ruoskaan päivittää nuo peilit..
Nimim. edgen alottamaan ja mailmanin lopettamaan threadiin viitaten
3) Mihis viittais lievä ratin ravistus kun kevyesti nojaa jarruun 80-120kmh vauhdissa?? Palat/levyt? Autolla ajettu n. 255tkm ja huoltoja tehty asiallisesti (tietääkseni). Auto ollu mulla n 5tkm ja 3kk
Mä vaihoin saksantuonti 523i:sta raakasti kaikki levyt ja palat. Ei ravista enää.
3) Mihis viittais lievä ratin ravistus kun kevyesti nojaa jarruun 80-120kmh vauhdissa?? Palat/levyt? Autolla ajettu n. 255tkm ja huoltoja tehty asiallisesti (tietääkseni). Auto ollu mulla n 5tkm ja 3kk
Mä vaihoin saksantuonti 523i:sta raakasti kaikki levyt ja palat. Ei ravista enää.
Onkos tuo nyt sitten hammastangon vaihto edessä, kun rattia kääntäessä kuuluu semmonen melkoinen naputus jostain alustasta..
Juuri nosturilla kateltiin tuota ja ainakaan varret ei ole väljiä.. Nosturilla ollessaan ei kuulunut minkäänlaista naputusta, mut paino päällä sit naputtaakin reilummin..
BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
Onkos tuo nyt sitten hammastangon vaihto edessä, kun rattia kääntäessä kuuluu semmonen melkoinen naputus jostain alustasta..
Juuri nosturilla kateltiin tuota ja ainakaan varret ei ole väljiä.. Nosturilla ollessaan ei kuulunut minkäänlaista naputusta, mut paino päällä sit naputtaakin reilummin..
iskarin yläpään laakeri?
e34 520i --> 2.7 ETA sedan -89 luisupulkka
e39 530da touring -01
------------------------------- Duo Osmo
Smart fortwo coupe -00 ex
mb 190 2.5-16 -89 ex
e36 328I sedan -95 ex
e36 318Is coupe -93 ex
ei muuten tarvii pitkään ajaa kun tärinä tulee takaisin ja pääse korjaamaan sen oikean vian
Comment