Originally posted by Ramzez
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
Originally posted by zdömii View PostMuistatteko kenellä täällä foorumilla oli joskus myynnissä inpa-kaapeleita ja myös ohjelmia siihen? Tai tietoa mistä sais hankittua?Current:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
Past:
F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
F31 318d xdrive -14
F07 530d GT-11
E90 330xda LCI -09
E70 X5 3,0sd M-Sport -07
E39 530d M-Sport -03
E39 530iA M-Sport -02
E39 528i -97
E30 320i -88
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostOta kanisterilla 10 litraa löpöä mukaan, niin voi hörähtää ihan sillä tulille, kun ensin muutaman kerran ilmaa kääntämällä virrat 2-asentoon.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostKuinkahan hankala tuo tankin pumppu on vaihtaa ja paljonkohan mahtaa kustantaa?
Tuossa osviittaa mitä sieltä tulee, vaikkakin on bensa mutta saman näköinen systeemi on. Niin ja vänkärin puolella on pumppu.
Comment
-
-
Edelleen, tietääkö joku miten saan sadetunnistimen toimimaan? Lasi ehjä ja puhdas, mutta pyyhkii kokoaika sadetunnistin asennolla täysillä, eikä siitä rullasta säätäminen vaikuta mitään. Ärsyttää kun tihkuu ja pyyhkijät liikkuu liian rivakkaan.
Vikakoodia ei anna. :thinkBMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Originally posted by Korpraali View PostEdelleen, tietääkö joku miten saan sadetunnistimen toimimaan? Lasi ehjä ja puhdas, mutta pyyhkii kokoaika sadetunnistin asennolla täysillä, eikä siitä rullasta säätäminen vaikuta mitään. Ärsyttää kun tihkuu ja pyyhkijät liikkuu liian rivakkaan.
Vikakoodia ei anna. :think
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOotko mahdollisesti "initialianisoinu" INPA:lla tuota tunnistinta? Itsellänikään ei antanu vikakoodia ennenku tuon teki. Sen jälkeen koodia ei saanu pois.BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostNyt tarvittaisiin apua -00 530d:n kanssa, joka jätti tielle. Auto siis sammui ajosta ja mittaristoon ilmestyi fuel injection system varoitusilmoitus. Vikakoodeja en saa tänään luetuksi, mutta huomenna sekin tulee hoidettua. Olisiko veikkauksia, mikä tuossa voisi olla vikana?Originally posted by Clavurion View PostTankki vajaa ja konehuoneen PA-letkussa näkyy ilmakuplia? -> simahtanut tankin pumppu. Korjaantuu tilapäisesti tankkaamalla täydemmäksi, niin ei pääse imemään ilmaa mukaan. Kannattaa muutenkin kuulostella, käynnistyykö PA-pumput, kun virrat kääntää 2-asentoon.Originally posted by Ramzez View PostTankissa oli hieman alle 15 litraa ainetta kun moottori sammui. Täytynee huomenna katsoa tuota polttoainepuolta tarkemmin kun menen koodeja lukemaan, kiitoksia paljon!Originally posted by Clavurion View PostOta kanisterilla 10 litraa löpöä mukaan, niin voi hörähtää ihan sillä tulille, kun ensin muutaman kerran ilmaa kääntämällä virrat 2-asentoon.Originally posted by Ramzez View PostMainittakoon vielä sen verran, että löpöä oli tosiaan vain tuo 15 litraa jäljellä ja polttoaineletku täynnä ilmaa. Huomenna käyn vielä lukaisemassa koodit ja kokeilen tankata hieman lisää polttoainetta, jotta autoa saadaan siirrettyä. Kuinkahan hankala tuo tankin pumppu on vaihtaa ja paljonkohan mahtaa kustantaa?
Löysin seuraavia vikakoodeja:
4704 pre-supply pressure monitoring
pre-supply press below min value for engine start
2550 rail pressure control at start
rail pressure build up
4496 rail pressure plausibility
leakage
control deviation over engine speed too great
Tuollaisia vikakoodeja pukkasi ja nollauksen jälkeen ja startin jälkeen palasivat heti nuo kaksi ylintä koodia takaisin. Lieneeköhän siirtopumppu entinen ja jos näin, niin laittakaa vaikka linkkiä niihin ohjeisiin, joilla vaihtaa kyseinen kapistus.
Originally posted by Samppae39 View PostEi nyt millään pahalla, mutta hakua vois koittaa käyttää, jottei tämä topikki täyttyis pelkistä sammumis, pupunvaihto, mistä ostaa, mitä maksaa kysymyksistä. Tuntuu, että joka viikko kysellään samoja asioita...Ei valitettavasti heti kerennyt hakua kunnolla käyttämään kun olin töissä ja puhelimella noita kysymyksiä postasin. Asialla oli kuitenkin lievästi kiire, koska auto sammui keskelle tietä. Normaalisti kyllä käytän aina hakua ennen kysymyksiä. Ja jos kerran yleinen ongelma, niin eikö tuosta voisi luoda faq-osioon jotakin juttua?
Comment
-
-
Onko näihin mahdollista vaihtaa tuo särkynyt lasi vai meneekö koko umpio vaihtoon? Mitkä valot nämä muuten ovat? Pre-facelift ilman porkkanavilkkuja?
Nykyinen: BMW 540i E39 '97
Ex: BMW 523i E39 '96, Nissan 200SX S13 '90, Escort 1.6 GT '88, Escort 1.6 CL '87, Escort 1.4 CL '86, Escort 1.3 C '86 jne.
Comment
-
-
Originally posted by Illusmare View PostOnko näihin mahdollista vaihtaa tuo särkynyt lasi vai meneekö koko umpio vaihtoon? Mitkä valot nämä muuten ovat? Pre-facelift ilman porkkanavilkkuja?ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostTuollaisia vikakoodeja pukkasi ja nollauksen jälkeen ja startin jälkeen palasivat heti nuo kaksi ylintä koodia takaisin. Lieneeköhän siirtopumppu entinen ja jos näin, niin laittakaa vaikka linkkiä niihin ohjeisiin, joilla vaihtaa kyseinen kapistus.
Comment
-
Comment