Hei! Pystyykö kardaanin nappaamaan irti ilman että tarttee koko pakoputkistoa irroittaa? Eli mahtuuko tulee pois jos putkiston takapäätä laskee niin alas kun kärsii laskea? Prefacelift 528:ssa tuo rööri kun on yhtäpuuta.
Pienemmällä (jatko)vitutuksella pääset kun nappaat koko putkiston pois tieltä. Jos irrotat takapään ni ei se etupää enää monella mutterilla ole kiinni.
Pienemmällä (jatko)vitutuksella pääset kun nappaat koko putkiston pois tieltä. Jos irrotat takapään ni ei se etupää enää monella mutterilla ole kiinni.
joo mutta takaisin laitto yksinään mahtaa olla perseestä? Takapää on helppo laskee ja laittaa takas yksinkin..
523ia:lla lujaa ajaessa, 4. vaihteeltakin löytyy vissiin turbiinilukitus...?? Eli vaihdot tuntuu menevän näin. 1, 2, 3, 4, 4+turbiinilukko, 5, 5+turbiinilukko. Olenko ihan väärässä, mutta vahvasti tuntuu juuri tältä.
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Tuossa selailin autosta kuitteja että mitä siihen on osteltu entisten omistajien aikana. Mikähän mahtaa olla tällaanen osa, kuitissa lukee: "3218901 Takamultil hela ul"? 47 euroa tuollainen on maksanut. :think
523ia:lla lujaa ajaessa, 4. vaihteeltakin löytyy vissiin turbiinilukitus...?? Eli vaihdot tuntuu menevän näin. 1, 2, 3, 4, 4+turbiinilukko, 5, 5+turbiinilukko. Olenko ihan väärässä, mutta vahvasti tuntuu juuri tältä.
523ia:lla lujaa ajaessa, 4. vaihteeltakin löytyy vissiin turbiinilukitus...?? Eli vaihdot tuntuu menevän näin. 1, 2, 3, 4, 4+turbiinilukko, 5, 5+turbiinilukko. Olenko ihan väärässä, mutta vahvasti tuntuu juuri tältä.
Jos auto on m52TU koneella, eli -98/9 uudempi, on siinä ZF5HP19, jossa lukko toimii 3. vaihteelta eteenpäin.
Vanhemmassa M52 kone, ja -HP18, jossa lukko vain 5. vaihteella.
Tuossa selailin autosta kuitteja että mitä siihen on osteltu entisten omistajien aikana. Mikähän mahtaa olla tällaanen osa: kuitissa lukee "3218901 Takamultil hela ul"? 47 euroa tuollainen on maksanut. :think
"Narinahelaa" veikkaisin.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Hitto soikoon, konna homma. Ei nyt innostaisi lähteä kokeileen, mutta luulin olevani aivan varma, että 4. vaihteella menee lukko päälle. 4. vaihteella kierrokset laskee ennen rajoitinta ~500rpm. taas kiihtyy sinne punarajalle ja menee viimeinen vaihde päälle. Olen nähnyt vissiin unta.
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Clavun veikkaus on varmaan ihan hyvä, mutta tuleeko muita veikkauksia, eivät osan myyneessä liikkeessäkään vastaa minun soitoon, varmaan tietävät että mitään en ole ostamassa:think.
Clavun veikkaus on varmaan ihan hyvä, mutta tuleeko muita veikkauksia, eivät osan myyneessä liikkeessäkään vastaa minun soitoon, varmaan tietävät että mitään en ole ostamassa:think.
eipä tossa taida muita vaihtoehtoja edes olla, multilinkin hela=napahela eli narinahela.
Siis ajat jotain kahtasataa?! Kierrosrajoitin tiputtaa vetoa hetkeksi?
Kokeile stepillä 100 vauhdissa, 3-4-5. Huomaat kyllä miten vaihteet vaihtuu ja milloi menee lukkoon.
Ilmaisin ihteäni ihan väärin. Anteeksi. Siis rajoitin ei katkaise menoa ollenkaan, vaan 4. vaihteella menee sinne punarajalle (niin kuin normaalistikkin täysillä kiihdyttäessä) ja sitten kierrokset laskee sen n. 500rpm. ja taas mennään hetken aikaa ja taas löytyy vaihde (5. vaihde). Nyt alan olemaan jo niin konjakeissa että taidan jättää kirjoitukset foorumille. Bannia kai kohta tulee ku mies puhuu ihan sekoja. Pitää kokeilla tuota stepillä. Kiitos vinkistä, en ole hoksannutkaan, että sen voi kokeilla noin.
Jännä juttu, että yksinkertainen asia voi mennä mulla näin vaikeaksi!
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment