Kaikenlaisia jousia myydään "kilotavarana" hyvin varustelluissa autotarvike liikkeissä.Ota vanhat pätkät malliksi ja ostat aihion mistä saa tehtyä,jos täysin vastaavaa ei satu löytymään.
E39 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jonsered92 View PostPitäs jossai vaiheessa alusta laittaa vaihtoo ku tuntuu olevan melko trampoliini tuo vakioalusta jo nopeemmas ajos.. Sama madaltaa sitte
Köyhällähä ei halpaa oo varaa tietenkää ostaa mut tiijättekö tekeekö tällä mtn?
JOM Blueline Coilover korkeussäädettävä alustasarja, 300e.
Sitten viat: Camberi meni minulla ainakin ihan päin v....a noilla, eli miinukselle pomppas muistaakseni yli -1.00 asteen, eli piti vähän konstailla, että sai pystynpään.
Asennuksessa täytyy olla varovainen, ettei kiristele liikaa yläpäätä, kuten kyllä kaikilla iskareilla, mutta näillä erityisen varovainen.
Molenmista etupään tolpista tullut mehut pihalle ekana talvena, mutta voi tosiaankin johtua siitä, kun liikaa kirrattu paineilma pyssyllä ja noita irroteltiinkin lähes joka viikkoEli uudet samanlaiset pumput tuli laitettua ja nyt ovat 2vuotta pysynyt ehjänä. Takana ei ole ollut ongelmia.
Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Minkähän takia alkaa tulee peileistä näkyvää mustaa kun poletaan 3500rpm paikkeille ja yli? Vedot täysin tallessa ja kulutus normaali jne. Suuttimien sumu muuttunut huonoksi ja palaa huonosti? Voiman merkkihän se on ei siinä mitää...
vai egr:n takia? pitäiskin taas tulpata se ja seurata mitä tapahtuu... :thinkBMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
Originally posted by janke View PostEn tiedä onko noihin tullut mitään parannuksia, mutta minullahan tuollaset löytyy ja ihan hyviltä ne tuntuu, mutta hiukan pinta kovat voivat olla... ainakin minusta.
Sitten viat: Camberi meni minulla ainakin ihan päin v....a noilla, eli miinukselle pomppas muistaakseni yli -1.00 asteen, eli piti vähän konstailla, että sai pystynpään.
Asennuksessa täytyy olla varovainen, ettei kiristele liikaa yläpäätä, kuten kyllä kaikilla iskareilla, mutta näillä erityisen varovainen.
Molenmista etupään tolpista tullut mehut pihalle ekana talvena, mutta voi tosiaankin johtua siitä, kun liikaa kirrattu paineilma pyssyllä ja noita irroteltiinkin lähes joka viikkoEli uudet samanlaiset pumput tuli laitettua ja nyt ovat 2vuotta pysynyt ehjänä. Takana ei ole ollut ongelmia.
Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
Originally posted by Heguli 31 View PostKaikenlaisia jousia myydään "kilotavarana" hyvin varustelluissa autotarvike liikkeissä.Ota vanhat pätkät malliksi ja ostat aihion mistä saa tehtyä,jos täysin vastaavaa ei satu löytymään.Onko tuolla jäykkyydellä suuri merkitys? Toinen on nimittäin löysempi mitä alkup. ja toinen huomattavasti tiukempi :think Pitää huomenna etsiä Kuopion Motonetistä jos ei kumpikaan noista passaa.
Comment
-
Originally posted by rizzo View PostKävin hakemassa pari suurinpiirtein samanlaista, kehtasi periä euro per jousiOnko tuolla jäykkyydellä suuri merkitys? Toinen on nimittäin löysempi mitä alkup. ja toinen huomattavasti tiukempi :think Pitää huomenna etsiä Kuopion Motonetistä jos ei kumpikaan noista passaa.
Last edited by Heguli 31; 07-06-2013, 15:24.
Comment
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostOkeii.. no eikö ne kampperit saa kuntoon kun käy säädättää kulmat ? Mitä muuta kannattaa vaihtaa noide yhteydes?
Ylä-pään laakerit pitäisi uusia samalla kun iskarit vaihtaa, mutta ainoastaan tässäkin vain alkuperäistä osaa käyttäen.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Originally posted by janke View PostKulmia ei taida kukaan ennen suuntausta alkaa asemoimaan oikealle toleransseille jos ei erikseen sovita.:think Ja vielä jos noissa Jom:ssa on joku ominaisuus, että ovat väljät alapäihin niin ongelmia tiedossa. Suosittelisin hankkimaan ennemmin noi linkissä olevat kun jomit: http://www.mtt-trading.fi/cat/produc...ils.php?p=1022
Ylä-pään laakerit pitäisi uusia samalla kun iskarit vaihtaa, mutta ainoastaan tässäkin vain alkuperäistä osaa käyttäen.Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
JOM ja Ta-Technix alustat tulee samalta tehtaalta, samalta valmistajalta. Kiinasta kun saa nuita vaikka omalla nimellä kontillisen pihaan jos haluaa..
Miten iskarit voi olla alapäästä väljät? Jos on, niin silloin kyllä pielessä olevat pyöränkulmat on pienin murhe.Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
Originally posted by Fastpiksu View PostMiten iskarit voi olla alapäästä väljät? Jos on, niin silloin kyllä pielessä olevat pyöränkulmat on pienin murhe.
Comment
-
mitähän voisi tarkoittaa autosta kuuluva summerin pärähdys ajossa? muutaman kerran nyt kuulunut, aina moottoritienopeuksissa. kuulostaa hieman samalta, kun 'parkit päällä-muistutus', kun auton sammuttaa.
ihan, kun sillä autolla olisi jotain asiaa, mutta en nyt ymmärrä mitä.
onko kellään tullut tuollaista vastaan tai muuten ideoita, mitä tuo meinaa?
Comment
-
Originally posted by Fastpiksu View PostJOM ja Ta-Technix alustat tulee samalta tehtaalta, samalta valmistajalta. Kiinasta kun saa nuita vaikka omalla nimellä kontillisen pihaan jos haluaa..
Miten iskarit voi olla alapäästä väljät? Jos on, niin silloin kyllä pielessä olevat pyöränkulmat on pienin murhe.
Auton alkuperäisten iskareiden tilalle vaihdoin noi Jomit ja silloin kääntyi eturenkaat ihan / - \ Alustaan vaihdoin kaikki tukivarret noiden iskareiden jälkeen, kun luulin vian olevan niissä, mutta ei auttanut.
Eli, Jomeihin tulee mukaan alumiiniset sovitepalat ja tuntuvatkin ihan olevan sopivat mutta ei sitten kuiteskaan ja tuskin navat ovat päässeet väleytymään noin pahasti, että niistä johtuisi liiallinen kallistuma. Kiilamalla sain edestä camberit toleransseihin, eli aivan vitun paskat iskaritBmw 316 E30 -88
Comment
Comment