Originally posted by peto2
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Puhutaanko me nyt ihan samasta asiasta? :think Siis kun se 36mm mutteri on irti niin pitää painaa vetaria sisäänpäin, että saa ne laakerin neljä torx pulttia avattua? Ruosteen määrästä ja tiukkuudesta päätellen epäilisin, että mulla oli vielä ihan tehtaan jäljiltä, joten vetari oli ruostunut kiinni napaan todella tiukkaan. Ennen kasausta kun puhdistin & laitoin CRC:n metal free pastea vetarin ja navan booreihin niin kasaus oli helppo. Jenkki foorumeilla osa ehdotti tuohon 5 tn hydraulista ulosvetäjää
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
Mä jouduin joskus käyttämään 10t hydraulista ulosvetäjää kun laakeria vaihdoin.Originally posted by HTK12 View PostPuhutaanko me nyt ihan samasta asiasta? :think Siis kun se 36mm mutteri on irti niin pitää painaa vetaria sisäänpäin, että saa ne laakerin neljä torx pulttia avattua? Ruosteen määrästä ja tiukkuudesta päätellen epäilisin, että mulla oli vielä ihan tehtaan jäljiltä, joten vetari oli ruostunut kiinni napaan todella tiukkaan. Ennen kasausta kun puhdistin & laitoin CRC:n metal free pastea vetarin ja navan booreihin niin kasaus oli helppo. Jenkki foorumeilla osa ehdotti tuohon 5 tn hydraulista ulosvetäjää
Saatanan hyvä värkki!!
Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Miten on
Kannattaako laittaa vakio iskareille eibachin pro kittiä? Tuleeko parempi kun vakio jousilla vai miten? Ku saisi hyvvää hintaa nuo..Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
13 vuotta ja 300tkm eivät olleet minun autosta vetarin tumppia napaan ruostuttaneet. Se ite napa-osa on ikävä irroittaa vanhasta ja asentaa uuteen, jos ei ole prässiä tai oikeesti hyvää ruuvipenkkiä tarjolla. Lekalla menee äkkiä rikki jotain.Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
kylmänä kun starttaa niin hetken pysyy öbaut 1000rpm ja siitä laskee pikkuhiljaa kunnes lämpösenä öbaut 650rpm :thinkOriginally posted by landw View Poste39 528i. mitkä pitäis olla normaali tyhjäkäynti kierrokset ? kylmällä koneella on sen 600 kierrosta mut kun kone lämpenee niin on 1200. onko normaalia ? pitäis käydä leimaamassa ja luulen että on tuo tyhjäkäynti liian korkealla.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Siis meinasit laakeria navasta vai? Samalla ulosvetäjällä, jolla navankin irroittaa vetarista saa laakerin näppärästi irti. Sisäkooli jää kiinni napaan, mutta sen saa laakerin ulosvetäjällä irti. Sitten sitä vanhaa sisäkooli käyttäen ulosvetäjällä painaa uuden laakerin paikalleen. Todella helposti onnistui tuo vaihe ilman prässiä tai ruuvipenkkiä. Hankalimmat vaiheet itsellä oli kyllä tuo vetarin sisään painaminen ja niiden neljän torx-pultin irroitus ja kiristys. Kasissa on paksumpi vetari kuin bensa kutosessa, joten ahtaampi irroittaa nuo torxit.Originally posted by Fastpiksu View Post13 vuotta ja 300tkm eivät olleet minun autosta vetarin tumppia napaan ruostuttaneet. Se ite napa-osa on ikävä irroittaa vanhasta ja asentaa uuteen, jos ei ole prässiä tai oikeesti hyvää ruuvipenkkiä tarjolla. Lekalla menee äkkiä rikki jotain.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Missähän nyt ois vika, paineventtiilipaketti vaihettu, kun oli vähän hengettömän olonen kampe, ja nyt pukkaa seuraavaa vikakoodia:
565 boost pressure sensor
ja lisätietona:
signal open circuit or short circuit to B-
:think
Edit:Vika löytyi, oli piuha irti!Last edited by vilikeri; 05-07-2013, 19:54.Lähtihän se s..tana, lapasesta
Comment
-
Paineanturin piuhassa/kytkennässä häikkää?Originally posted by vilikeri View PostMissähän nyt ois vika, paineventtiilipaketti vaihettu, kun oli vähän hengettömän olonen kampe, ja nyt pukkaa seuraavaa vikakoodia:
565 boost pressure sensor
ja lisätietona:
signal open circuit or short circuit to B-(oost pressure sensor?)
Comment
-
onko kellään tietoa että minkä kokoista letkua on naftasuodattimen ja korkeapainepumpun välissä.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?...01&hg=13&fg=10
osa nro.3
ajattelin motonetistä käydä hakemassa ja kyhätä itte uudet kun on sen verran jo hapertuneet ja kovettuneet että olis vaihdon tarpeessa.E38 730i -95
Comment
-
Perkule! E39 528i ja automaagi-ilmastointi vuotaa.. Vuoto oli helppo paikantaa, koska tuli ilmi täytön yhteydessä. Eli ilmastoinnin kompuran kyljestä sojottava täyttöputki. Nyt.. Eli en löydä MISTÄÄN tuota fakin osaa? Oon tukinut RealOEMia ja BMWFansia tuntitolkulla kohta jajaja voi perse, kun ei osu silmään!!
Apuja arvostaisin!
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
Tuoko, osa nro 64538384859 :Originally posted by kmn View PostPerkule! E39 528i ja automaagi-ilmastointi vuotaa.. Vuoto oli helppo paikantaa, koska tuli ilmi täytön yhteydessä. Eli ilmastoinnin kompuran kyljestä sojottava täyttöputki. Nyt.. Eli en löydä MISTÄÄN tuota fakin osaa? Oon tukinut RealOEMia ja BMWFansia tuntitolkulla kohta jajaja voi perse, kun ei osu silmään!!
Apuja arvostaisin!
http://www.ecstuning.com/BMW-E39-530...ning/ES180096/
ETK:ssa on noista putkista sellainen taiteilijan "näkemys"...
Comment
-
Mikäköhän on mittaristosta tai jostain menossa rikki kun tripin ja ulkolämmön taustavalot ovat todella kirkkaalla? Säätörulla vaikuttaa kaikkiin muihin paitsi niihin eikä muita saa edes niin kirkkaaksi. Mitään muutoksia ei ole tehty.BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment


Comment