Mistähän voisi johtua suht voimakas jyrinä, kun kiihdyttää oikealle kääntäen? Joku siellä ottaa kiinni. Renkaita epäilin, mutta joskus tuo jyrinä jää erittäin kevyesti kuulumaan kääntymisen jälkeen ja sellaisen pienen värinän tuntee lattiassa asti. Lakkaa aina itsestään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kems View PostMistähän voisi johtua suht voimakas jyrinä, kun kiihdyttää oikealle kääntäen? Joku siellä ottaa kiinni. Renkaita epäilin, mutta joskus tuo jyrinä jää erittäin kevyesti kuulumaan kääntymisen jälkeen ja sellaisen pienen värinän tuntee lattiassa asti. Lakkaa aina itsestään.Sotkamo Connection
Comment
-
-
Mistä tilaatte kolmeysiin OEM osia? Pitäs saada koiranluut ja jarruletkut joka nurkkaan. Marmorilla koiranluut ~40€/kpl ja jarruletkut yli 50€/kpl..Käsijarrun vaijeritkin näytti olevan vaihtokunnossa
E39 540iA M-Sport Imolarot II
E36 323i touring
Volvo V70 2.4D mk3
Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
Honda Civic 1.4 4d ES
Chevy Caprice Classic
ex:
E32 730iA
E39 528i Calypsorot metallic
E36 325i x2
Comment
-
-
Originally posted by asis View PostMistä tilaatte kolmeysiin OEM osia? Pitäs saada koiranluut ja jarruletkut joka nurkkaan. Marmorilla koiranluut ~40€/kpl ja jarruletkut yli 50€/kpl..Käsijarrun vaijeritkin näytti olevan vaihtokunnossa
Jarruletkut laadukkaana tarvikeosana hoitavat varmasti tehtävänsä orkkiksen veroisesti. Jos haluaa orkkiksena, voi toki tilata suoraan Saksasta vaikka Pielmeier:lta.
Huokaise sitten muutama kerta syvään ennen noiden käsijarruvaijereiden vaihtoa. Todennäköisesti vaijerin kara niin tiukasti navassa, että ei lähde kuin poraamalla ja etupuolelta poraamisen tiellä navan laippa. Eli pahimmillaan johtaa myös taka-laakerin vaihtoon. Vaijeri kulkee pohjan lämpösuojien alla ja niiden irrottamiseksi pakoputkisto pitää irrottaa tai ainakin peräpäästä saada laskettua hieman irti.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostNo miks pitäis laakeri vaihtaa? Ottaa vain sen laakeri/napapaketin pois edestä? Vetari pitää toki ottaa ensin pois..E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Kems View PostMistähän voisi johtua suht voimakas jyrinä, kun kiihdyttää oikealle kääntäen? Joku siellä ottaa kiinni. Renkaita epäilin, mutta joskus tuo jyrinä jää erittäin kevyesti kuulumaan kääntymisen jälkeen ja sellaisen pienen värinän tuntee lattiassa asti. Lakkaa aina itsestään.
Comment
-
-
Originally posted by janke View Post
Kiitos paljon! Noilla pääsee alkuun
Mutta silti pakko kysyä, jos vaikka jollakulla omakohtaisia kokemuksia, että miten tuo kenno yleensä hajoaa? Kerralla paskaksi tyyliiin vesihöyryä toimisto täynnä, vai silleen pikkuhiljaa? Paljon häviää nestettä ja kuinka pitkällä aikavälillä jne?
Ja kuinka tyypillinen vikakohde tuo edes e39ssä edes on? Volkkareista kavereilla posahdellut, mutten bemareissa juuri ole kuullut?
Comment
-
-
Originally posted by Pmak View PostMutta silti pakko kysyä, jos vaikka jollakulla omakohtaisia kokemuksia, että miten tuo kenno yleensä hajoaa? Kerralla paskaksi tyyliiin vesihöyryä toimisto täynnä, vai silleen pikkuhiljaa? Paljon häviää nestettä ja kuinka pitkällä aikavälillä jne?
Ja kuinka tyypillinen vikakohde tuo edes e39ssä edes on? Volkkareista kavereilla posahdellut, mutten bemareissa juuri ole kuullut?
Kaverin E34 525ix:stä tais hajota, tai siis snadisti vuoti, sen verran että haisi sisälle ja hivenen tais kastella repsikan mattoa... Ei tuo kait bmw:ssä kuitenkaan mahdottoman yleistä ole...
Eikä näistä nyt hyörysaunoja laakista tuleSilloin täytyis olle kyllä moottorissakin lämmöt "tapissaan" ja pitäisi just siinä hetkessä sisäkenno räjähtää, yleensä antaa vesiletku/-n liitos periksi konehuoneesta sitä ennen
BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
sisävalojen värien/tunnelman muuttaminen
onko joku tehnyt tai peräti löytyykö joltakin kuvaa jotta pääsisi näkemään miltä näyttäisi jos lähtisi auton sisävalaistusta vaihtamaan värityksen kera , vai meneekö liian "tuning" amitsu meiningiksi ?
etenkin kiinnostaa jos on kokemusta jollakin että on vaihtanut ovi valot , esim stemmaisko jos olis sama väritys kun auton mittareissa niin ovissa ?
ainakaan hakusanalla : e39 interior lights tuning ei paljoa googlesta löydy .tarkotus hakea sellasta aikuista harmoniaa eikä tosiaan mitään räikeetä diskoteegiä
Comment
-
-
saako jostain uutena Rondell 58 17" x 8,5" et13 vannetta?
Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i
Comment
-
-
Originally posted by Haukkis View Postsaako jostain uutena Rondell 58 17" x 8,5" et13 vannetta?
Sähköpostilla kysymällä saa erilaisia paketteja kuin mitä eBayssa on tarjolla.
Comment
-
-
Tervehdys!
Piti tulla kokeneemmilta neuvojaelikkäs:
Oon kahtellu tuommasta BMW e39 523 autoa puolitutulta. Kilometreja on kertynny 270tkm ja vuosimalli 1996.
- Mitä osia tuon verran ajettuun on pitäis olla vaihettu ja mitä on tulosa eteen tulevaisuudessa?
- Tyyppillisä ruostumis paikkoja?
- Autoon on tehty "piristystä" vaihettu on: rosteri pakosarja, 2,8l koneen kansi ja imusarja ja lastutettu. En nyt ole varma onko nykyisen omista tekemät muutokset. Mitä nuista virityksistä pitäisi ajatella?
Täsä nyt muutama kysymys mitä tuli mieleen. Pistäkää muutaki huomioitavaa tuon ikäisessä autossa!
Kiitoksia etukäteen!E61 535d LCI
Comment
-
Comment