mistä voi vuotaa öljyä suuttimien "kaukaloon"? motti m57.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ARDler View Postmistä voi vuotaa öljyä suuttimien "kaukaloon"? motti m57.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Mikäs tohon puimuriin nyt tuli, kun kaasun länttää pohjaan niin hehkun merkkivalo vilkkuu/jää palamaan ja vedot loppuu ja auto sammuu. Oireet alkoi kun viimeinen vaimennin korvattiin suoralla putkella. Tekee vikaa satunnaisesti, eli ei varsinaisesti haittaa ajoa, mutta tiukan paikan tullen vittumainen kun meno loppuuKyseessä sigun koliysi..
VW T5 -08
XC70 -05
Superb -11
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostTuskin on öljyä, ellei öljyä lisättäessä ole lorahtanut vähän sivuun. Todennäköisemmin (tuhriintunutta) dieseliä suuttimien paluuletkuista tai korkeapaineyhteistä. Putsaa paikat ja tutki tilannetta auton käydessä.asia piffi täytyy putsail ja kattoo tarkemmi, nopeesti katoin et olis ollu öljyy.
E38 730i -95
Comment
-
-
Originally posted by deezaye View Posttmth tuossa jo vastasikin, eli samalle numerolle on kaksi korttia. Varsin kätevää juurikin autopuhelinkäytössä
MultiSIMiä ei tietääkseni yksityishenkilö nykyään saa kuin Soneralta, Elisalla kai on kans mutta vain yritysasiakkaille.
Uudemmissa korteissa on käsittääkseni eri käyttöjännite, ja soneralla ainakin se ID-varmenne, joka aiheuttanee sen, ettei vanhemmilla puhelimilla toimi.
Ja sen verran vielä, että jos uuden liittymän tilaa/ostaa, niin eikös se tuu aina isona korttina, josta sitten painetaan Mini-SIM tai Micro-SIM irti.
Comment
-
-
Originally posted by xpro View Postosaako joku kertoa mistä johtuu 96vm 528:ssa sellainen kun jarruttaa "pintajarrutuksella" eli paina jarrua vain vähän niin absit rutisee?:think ei kuitenkaan ihan aina tätä tee ja kovemmin kun painaa jarrua niin loppuu. ei kuitenkaan pala abs merkkivalo.
Koska kierot levyt, jumittavat satulat jne. muutkin osat ilmoittavat loppumistaan tärinänä/rutinana/hakkaavana oireena.
Comment
-
-
Originally posted by opTA View PostOnko kuinka selkeä tieto että abseissa olisi vika..?
Koska kierot levyt, jumittavat satulat jne. muutkin osat ilmoittavat loppumistaan tärinänä/rutinana/hakkaavana oireena.
Comment
-
-
Originally posted by BMW323 View Postpassaako e39 m5 perän lukko yksikkö suoraan tuohon omaan 530d manuaali
ois tiedossa semmonen perä kohtuu hintaan
välityshän ei oo sama mut se ei oo ongelma sen voi vaihtaa
Edit: Ei ole kokemusta, mutta kuullut/lukenut jostainE87 118d
E70 3.0d
Ex: E36 M3
Ex: E36 cabriolet m60b40
Ex: E34 535i turbo 550hp/700nm @1,3bar
Ex: E38 740i turbo 410hp/600nm @0,5bar
Comment
-
-
Originally posted by -kalevi- View PostYksikön vaihdosta en osaa sanoa, mutta jos laittaa koko perän, tarvii myös m5 vetarit ja kardaanin. Kardaania joutuu myös lyhentämään...
Edit: Ei ole kokemusta, mutta kuullut/lukenut jostain
ku se perä mikä ois tulossa niin ottanu vähän itteensä ku planeettapyörä on rikki. tiiä sitten onko ite perä muutenkin :thinkNissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
-
Originally posted by BMW323 View Postperä mikä ois tulossa niin ottanu vähän itteensä ku planeettapyörä on rikki.
Omien kokemusten mukaan noista hajoaa yleensä iso vetopyörä (lautaspyörä) hammaskadon mudossa.
Comment
-
-
saako tähän e39 asennettua sen e34 525tds:le tehdyllä ohjeella vakionopeudensäätimen ja mikä on vakioahtopaine?
edit: ja niin, onko 1998 mallin 525tdsa VP37 vai VP44 pumpulla?Last edited by Tyramies; 08-10-2013, 09:43.-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Comment
-
-
Originally posted by xpro View Postosaako joku kertoa mistä johtuu 96vm 528:ssa sellainen kun jarruttaa "pintajarrutuksella" eli paina jarrua vain vähän niin absit rutisee?:think ei kuitenkaan ihan aina tätä tee ja kovemmin kun painaa jarrua niin loppuu. ei kuitenkaan pala abs merkkivalo.
Originally posted by Tyramies View Post
- oikeestaan kaikki mahdollinen tieto seuraavista: evrymod, turbon säätäminen ja ahtojen nostaminen, kannen "parantaminen" mahd. jotenkin sais pitämään enemmän ahtoja? sitten vielä että mitenkä tuo joku evry vaikuttaa koneeseen ylipäätänsä? mikä sopiva välijäähy, se pikkune orkkis mikä siel nyt ten on, ei oo minua varten, taitaa olla köyhän miehen jäähy...
Tälläkin foorumilla on aika paljon käsitelty näitä asioita.. Eikös täällä ollu joku TDS viritystopic olemassa.
Evrystä löytyy tietoa kun googleen kirjoittaa niinkin uskomattoman hakusanan kuin "evry mod". Kukaan ei sitten ole suositellut sen tekemistä, varsinkin vakioturbolla alkaa pakopaineet ja lämpötilat kasvaa aika huolestuttaviin lukemiin.
Jos kokeilet google-hakua, niin löydät myös tietoa että sinne keulalle ei ihan pikku askartelulla isompi cooleri mene. Joko ilmastoinnin flektit pitää poistaa tai puskuria puukottaa aika rankasti.
Tosin ainakin 530d:n vakio cooleri riittää aika pitkälle, vasta +32 helteellä kaupungissa alkoi 530d tuprutella savua kiihdytyksissä. Lie TDS:sä sama cooleri.Last edited by Fastpiksu; 08-10-2013, 12:45.Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
-
Kuuluuko e39 ilmastoinnin sammutella kompuraa itsekseen näin kylmillä ilmoilla?
Oma kävi ilmastointihuollossa ja kompura käynnistyy ja sammuu ~15 sekuntin sykleissä paikallaan ollessa. Valo kuitenkin palaa jatkuvasti napissa. Ennen huoltoa vaihdoin kompuran toiseen käytettyyn. Vanhalla kompuralla en huomannut vastaavaa..
Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i
Comment
-
Comment