tuota nuin. pitäiskö tuommosessa 530d kun laittaa käyntiin imasta samantien turbon siivet toiseen ääripäähän?
joskus oisin jostain lukenu että pitäis :think itellä ei niin tee ja on vaihdettu juuri uusin ahdin ja tuntuu että ei ois oikeen alipainetta vaikka pumppu toimii
Eikös jopa ihan virtojen päälle laittaminen riitä... (Toki alipainetta pitää säiliössä olla "varastoituna". Vai olikos kaikki e39:n ahtimet alipaineella ja e60:ssä vasta servolla?)
Jotain vikaa kyllä sitte on jossei tee edes käynnistyessä.
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Eikös jopa ihan virtojen päälle laittaminen riitä... (Toki alipainetta pitää säiliössä olla "varastoituna". Vai olikos kaikki e39:n ahtimet alipaineella ja e60:ssä vasta servolla?)
Jotain vikaa kyllä sitte on jossei tee edes käynnistyessä.
pitää siis tutkia missä on vuotoa. niin ja alkupään e60:ssä on myös alipaine kellolla oleva turbo.
eilen kyllä vaihdoin yhden letkun ja laitoin ahtopaine mittarin suoraan alipaine puolelle niin kyllä sitä jonkun verran tuli ja tosi hitaasti lähti tippumaan (nousemaan) alipaineet ku sammutti auton
Sigun E39:ssä alko palaa ABS:n merkkivalo sekä luistoneston valo. ABS-anturi takaa vänkärin puolelta kaput? Tarvitsisin pikaisesti vastauksen kun näkyy olevan ainoastaan yksi kpl Schmiedmannilla Suomen varastossa :think
EDIT: Nyt toimiikin normaalisti, mahtaa anturin putsaus riittää.
Sigun E39:ssä alko palaa ABS:n merkkivalo sekä luistoneston valo. ABS-anturi takaa vänkärin puolelta kaput? Tarvitsisin pikaisesti vastauksen kun näkyy olevan ainoastaan yksi kpl Schmiedmannilla Suomen varastossa :think
EDIT: Nyt toimiikin normaalisti, mahtaa anturin putsaus riittää.
Pitääpä hieman pelotella, vaikka merkkivalot on hävinneet
Jos alkaa useammin tekemään tätä, että välillä sytyttää merkkivalot ja sitten häviää niin aika varmasti alkaa ABS-boksi vaatia korjausta/uutta tilalle. Toki myös lika ja paska siellä anturin tunnistinkehällä voi aiheuttaa tätä.
Tuo sigun 520i alkoi oireilla viime talvena juuri nuin, että välillä loisti merkkivalot ja sitten sammuivat. Yleensä kun aamulla lähti ajelemaan "kylmällä" koneella niin ei ollut mitään merkkivaloja, mutta kun vähän matkaa ajeli ja lämpeni niin välähti merkkivalot. Lopulta ne merkkivalot sitten paloi aina ja boksista löytyi vika.
Pitääpä hieman pelotella, vaikka merkkivalot on hävinneet
Jos alkaa useammin tekemään tätä, että välillä sytyttää merkkivalot ja sitten häviää niin aika varmasti alkaa ABS-boksi vaatia korjausta/uutta tilalle. Toki myös lika ja paska siellä anturin tunnistinkehällä voi aiheuttaa tätä.
Tuo sigun 520i alkoi oireilla viime talvena juuri nuin, että välillä loisti merkkivalot ja sitten sammuivat. Yleensä kun aamulla lähti ajelemaan "kylmällä" koneella niin ei ollut mitään merkkivaloja, mutta kun vähän matkaa ajeli ja lämpeni niin välähti merkkivalot. Lopulta ne merkkivalot sitten paloi aina ja boksista löytyi vika.
Juuri näin, loppupeleissä vika korjautui ABS boxin vaihdolla. Välillä ajeltiin viikkojakin ilman varoitusvalojen syttymisiä.
Touring, vasen takapyöränlaakeri. Mahtuuko avaamaan pultit jos vetari paikoillaan? Jos vetarin joutuu irroittamaan, joutuuko pudottamaan pakoputken? Mahtuuko vetari tulemaan pois ilman perän tiputusta?
No maalaillaan piruja seinälle jos se boksi nyt sitten alkaa temppuilemaan, ostitteko ihan kokonaan uuden(melko suolaisen hintaisia), korjautitteko jossain vai ostitteko käytettynä jostain Ebaysta?
No maalaillaan piruja seinälle jos se boksi nyt sitten alkaa temppuilemaan, ostitteko ihan kokonaan uuden(melko suolaisen hintaisia), korjautitteko jossain vai ostitteko käytettynä jostain Ebaysta?
Jos aiot autoa pitää pidempään kuin seuraavalle leimalle, niin osta suosiolla uusi.
ilmastointi toimii, mutta ruplattaa, kuin vettä olisi myllyssä Ei ole varmuutta onko automaattipesulla osuutta asiaan vai ei... Kuulin, jotta voi puhaltaa huurua ikkunaan... Mikäs avuksi?
No maalaillaan piruja seinälle jos se boksi nyt sitten alkaa temppuilemaan, ostitteko ihan kokonaan uuden(melko suolaisen hintaisia), korjautitteko jossain vai ostitteko käytettynä jostain Ebaysta?
Siis antaa vikakoodin abs-anturista? Lähtisin kyllä ensin siitä anturin vaihdosta ja vasta sitten boksin kimppuun jos ei asetu.:think
Siis antaa vikakoodin abs-anturista? Lähtisin kyllä ensin siitä anturin vaihdosta ja vasta sitten boksin kimppuun jos ei asetu.:think
Juuri noin. Sitten noita bokseja osaa jotkut korjatakin. Itse käytin elektromekalla --> boksi matkahuoltoon ja takaisin - taisi jäädä koko lysti alle 200 euoron, jos oikein muistan. Tämä oli tosin 2 vuotta sitten.
En ole koodeja lukenut kun valo tosiaan sammui, soittelen Arska kyllä jos alkaa taas vilkkua Valo oli käväissyt pahimpien sateiden aikaan joten jospa siellä olisi vaan kehällä shaibaa.
Ja pidän autoa pidempään tai en, kyllä ostan uuden boksin jos siinä on vikaa, 318€+tk näytti olevan Ebayssä.
Touring, vasen takapyöränlaakeri. Mahtuuko avaamaan pultit jos vetari paikoillaan? Jos vetarin joutuu irroittamaan, joutuuko pudottamaan pakoputken? Mahtuuko vetari tulemaan pois ilman perän tiputusta?
1) ei mahdu.
2) ei joudu. Ainakaan sedanissa se vetari ei tainnu mahtua kokonaan ulos pakoputken vuoksi, mutta sivuun kääntämällä sai tilaa pulttien irroitukseen.
3) mahtuu.
Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Comment