Ei vaikutusta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by comanche View PostJaahas..
Eilen ajoin auton talliin ei mitään vikaa, nyt kun yrittää käynnistää niin ei starttaa, vain naksuu.
Akkua ladattu ja lisävirtaa annettu ei vaikutusta. Kun virta-avainta renklasin eestaas vähän nopeammin niin nyt sytytysvirralle kääntäessä kaikki auton sähköt tavallaan "pätkii" on-off puolen sekunnin välein ja moottorin lämpöviisari nousee tappiin ja ajovalot välkkyy. Starttausasentoon kääntäessä joko kaikki pimenee tai kuuluu vain naksuminen konehuoneesta. Akunkenkiä kiristelty.
Virtalukonpohja?
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOma netistä hommattu runko? Ei alkanu oulussakaan tekeen, ku kuulemma niin kovaa materiaalia että terät katkee. Yks paikka lupasi tehdä 30euron hintaan.
Kuusamossa teki mukisematta ja makso 12e.
Kaikki muut myivät eioota.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTuohon on oma avain joka maksaa n.5e. Nykäisemällä saattaa lähteä, mutta kiertämällä helpommin avaimella tai parilla meisselillä yms.Ihan hyvä että tulee nyt tapeltua tuon kanssa eikä puhjenneen kumin kera tienposkessa
Eipä olekkaan hetkeen ollut näin uusavuton olo kun ei yhtä rengasta saa irti -.-
On kahdenlaisia autoilijoita, niitä jotka haluaisivat ajaa bemarilla, sekä niitä jotka ajavat bemarilla.
Comment
-
-
Originally posted by eiskalt View Postite en ainakaan meisseleillä tahtonu omista entisistä vastaavistani saada noita millään, kun se reuna taipuu niin pirusti.
ootko kokeillu vaikka nahkahanskan tms kanssa nykästä kunnolla? paljaissa sormissa ei oikeen pito riitä, mutta hanskat kädessä on lähteny suhteellisen kivasti. :think
Ei auta hanskatkaan..vaihtoon menee kyllä nuo vanteet kun saan ne irti revittyä
On kahdenlaisia autoilijoita, niitä jotka haluaisivat ajaa bemarilla, sekä niitä jotka ajavat bemarilla.
Comment
-
-
Mul on hyvin pitkälti samanlaiset vanteet, mut mutteri mallinen keskiö, ja siihen se avain. Mutta en ainakaan ite sillä avaimella meinaa saada niitä irti, vaan meisseli väliin ja irti, mutta helposti lohkeaa kyllä reuna noista.
Onkos tuossa sellaset pitkuliaiset reiät tavallaan, kuvasta ei oikein saa keskiöstä selvää, saisko siihen tehtyy sellaset koukut jostain rautalangantapasesta millä vetäis irti? :thinkBMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by Kievari View PostKahdella meisselillä tosiaan olen koittanut vääntää, kiertyy n. 0,5-1cm vastapäivään ja jumittuu siihen. Tässä vaiheessa tuo paskiainen on jo vähän löysemmän oloinen niin että saa talttapään väliin kammeksi, joku siellä kuitenkin vielä on vastassa. Eli enemmän vissiin vaan voimaa tarvitsee saada vääntämiseen? Laakkoselta ilmeisesti pitää kysellä instrumenttia, meisseleillä on tähän mennessä saatu vaan naarmuille toi kuppiIhan hyvä että tulee nyt tapeltua tuon kanssa eikä puhjenneen kumin kera tienposkessa
Eipä olekkaan hetkeen ollut näin uusavuton olo kun ei yhtä rengasta saa irti -.-
Comment
-
Comment