Originally posted by jiipee-
View Post
Edellinen käyttis oli kolmenelonen manuaalisella ilmastoinnilla ja ero on kuin yöllä ja päivällä. Kolmenelosessa on kaksi lämpötilasäädintä portaattomalla säädöllä, koko ajan sai olla venkslaamassa suuntaan tai toiseen että oli sopiva lämpötila.
Kolmeysissä taas on vain yksi lämpötilasäädin ja siinäkin portaat, joten saman lämpötilan löytäminen on helppoa. Ei tarvitse kesken ajon säädellä kuten kolmenelosessa. Itse en ainakaan osaa kaivata enää automaatti-ilmastointia vaikka autoa ostaessa vähän jännittikin, että pärjääkö tuon kanssa ollenkaan. Orvon näköinenhän se on verrattuna automaattiseen, mutta itse en näe mitään syytä jättää autoa siitä syystä hankkimatta, että ilmastointi on manuaalinen.
Näissäkin on ilmeisesti ollut kahta erilaista manuaali-ilmastointia, neljällä tai kolmella kiertovalitsimella, itsellä siis kokemusta jälkimmäisestä.

Ainut mikä hieman huoletti oli tuo nivelväännin, kun se taipui varmaan jotain 40 asteen mutkalle ennenkuin paukahti mutteri auki. Tuo Sealeyn hylsy on kyllä niin tukevan oloinen, että se on viimeinen joka hajoaa. Suosittelen sitten tekemään kuten ohjeissa, että auton kaikki 4 pyörää on maassa ja laitat tuen siihen jatkovarren alle. Tuo tuki estää sen hylsyn lipsahtamisen paikaltaan. Tuosta mutterista et nimittäin halua pyöristää kulmia.
Leave a comment: