E60/E61 Ostamassa lll
Collapse
X
-
Tässä vaan pohdin näin yön ratoksi, että kun laitetaan alle E60 korinen, niin laitetaanko se bensakutosella vai dieselikutosella? Manuaali vai Automaatti? Heittäkääpä omia valintoja! :think
-
Originally posted by Vesa View PostNäiden automaattivaihteiston saa aivan uudelle tasolle: http://www.xhpflashtool.com
Leave a comment:
-
Näiden automaattivaihteiston saa aivan uudelle tasolle: http://www.xhpflashtool.com
Leave a comment:
-
Originally posted by samppa.re View Postvanhempi loota on taas ainakin 530d:ssä ärsyttävä kuminauha.
Originally posted by makek87 View PostKiitos. Kuulostaa selkeältä parannukselta kuitenkin, vaikka onkin vain 6-vaihteinen edelleen..
Mistä muuten erottaa logic7 järjestelmän parhaiten?? Myyjä ehdokas ei tiedä mikä mankka hänellä on, enkä osaa neuvoa..
Leave a comment:
-
Originally posted by TheRipper View PostKyllä se lisävarustelistassa lukee ihan selvästi, olisko numerolla 677 Hifi System Professional (Logic 7) eli ei tarvitse lähteä arvailemaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by makek87 View PostKiitos. Kuulostaa selkeältä parannukselta kuitenkin, vaikka onkin vain 6-vaihteinen edelleen..
Mistä muuten erottaa logic7 järjestelmän parhaiten?? Myyjä ehdokas ei tiedä mikä mankka hänellä on, enkä osaa neuvoa..
Originally posted by samppa.re View PostKyllä ne laatikot lci malleissa on jo nuita gen2, vaikka tyyppinä monessa paikassa näkyy vanhempi 6hp26 eikä 6hp28. 6-vaihteisia kumpikin. Laatikon käytöksessä valtava ero uudempien hyväksi. Gen2 vaihtaa paljon nopeammin ja turbiinilukko pysyy päällä lähes koko ajan, vanhempi loota on taas ainakin 530d:ssä ärsyttävä kuminauha. 535d:ssä on eri softa ja turbiini joten siinä tilanne on parempi, mutta hidas sekin on kun vertaa gen2 laatikkoon.Last edited by TheRipper; 27-10-2017, 10:23.
Leave a comment:
-
Originally posted by samppa.re View PostKyllä ne laatikot lci malleissa on jo nuita gen2, vaikka tyyppinä monessa paikassa näkyy vanhempi 6hp26 eikä 6hp28. 6-vaihteisia kumpikin. Laatikon käytöksessä valtava ero uudempien hyväksi. Gen2 vaihtaa paljon nopeammin ja turbiinilukko pysyy päällä lähes koko ajan, vanhempi loota on taas ainakin 530d:ssä ärsyttävä kuminauha. 535d:ssä on eri softa ja turbiini joten siinä tilanne on parempi, mutta hidas sekin on kun vertaa gen2 laatikkoon.
Leave a comment:
-
Kyllä ne laatikot lci malleissa on jo nuita gen2, vaikka tyyppinä monessa paikassa näkyy vanhempi 6hp26 eikä 6hp28. 6-vaihteisia kumpikin. Laatikon käytöksessä valtava ero uudempien hyväksi. Gen2 vaihtaa paljon nopeammin ja turbiinilukko pysyy päällä lähes koko ajan, vanhempi loota on taas ainakin 530d:ssä ärsyttävä kuminauha. 535d:ssä on eri softa ja turbiini joten siinä tilanne on parempi, mutta hidas sekin on kun vertaa gen2 laatikkoon.
Leave a comment:
-
Originally posted by Macke View PostNo ei se loota nyt ihan samana pysynyt vaikka mallimerkintä onkin sama. Vanhempi malli luistattelee ja liiruttelee aikalailla verrattuna tuohon sähköllä ohjattuun päivitettyyn versioon ainakin omien kokemusten mukaan.
Leave a comment:
-
No ei se loota nyt ihan samana pysynyt vaikka mallimerkintä onkin sama. Vanhempi malli luistattelee ja liiruttelee aikalailla verrattuna tuohon sähköllä ohjattuun päivitettyyn versioon ainakin omien kokemusten mukaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by makek87 View PostAlright.:think Sitten se keppi on vaan päivitetty, vai onko jotain muutakin sisuskaluja päivitetty? Oletin että se olisi 8-lovinen jo niissä viimeisissä vuosikerroissa..
Onko facelift muuten autona erityisesti parempi?
8HP tuli vasta F-sarjaan...
Leave a comment:
-
Mikäli jostain löydät 8-lovisen automaatin E6x-sarjalaiseen, niin lienee ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. Tietääkseni sellaisia ei kuitenkaan ole saatavilla.
Leave a comment:
Leave a comment: