E60/E61 Ostamassa lll
Collapse
X
-
Tässä vaan pohdin näin yön ratoksi, että kun laitetaan alle E60 korinen, niin laitetaanko se bensakutosella vai dieselikutosella? Manuaali vai Automaatti? Heittäkääpä omia valintoja! :think
-
Lci malleihin ja laatikkohan pitää olla lähtökohtaisesti kunnossa.Mites moottorin ohjelmointi vaikuttaa laatikon kuminauhamaisuuteen?Originally posted by Vesa View PostNäiden automaattivaihteiston saa aivan uudelle tasolle: http://www.xhpflashtool.com
Leave a comment:
-
Näiden automaattivaihteiston saa aivan uudelle tasolle: http://www.xhpflashtool.com
Leave a comment:
-
Tuon laatikon kuminauhamaisuuden takia ajoin oman 530d aj-techille, parani selvästi lastutuksella.Originally posted by samppa.re View Postvanhempi loota on taas ainakin 530d:ssä ärsyttävä kuminauha.
Valikosta löytyy tilaefekti valikko jos on pro logic 7, sieltä mistä säädetään bassot ja diskantit ja equ, rullaa niin oikeelle ku pääsee.Originally posted by makek87 View PostKiitos. Kuulostaa selkeältä parannukselta kuitenkin, vaikka onkin vain 6-vaihteinen edelleen..
Mistä muuten erottaa logic7 järjestelmän parhaiten?? Myyjä ehdokas ei tiedä mikä mankka hänellä on, enkä osaa neuvoa..
Leave a comment:
-
Takaovissa on kaiuttimet, jos on parempaa hifiä (onko hifissäkin, ainakin pro hifeissä on?). Jos parhaimmat individual hifit, niin hopeiset reunukset vielä ritilöissä.Originally posted by TheRipper View PostKyllä se lisävarustelistassa lukee ihan selvästi, olisko numerolla 677 Hifi System Professional (Logic 7) eli ei tarvitse lähteä arvailemaan.
Leave a comment:
-
Kyllä se lisävarustelistassa lukee ihan selvästi, olisko numerolla 677 Hifi System Professional (Logic 7) eli ei tarvitse lähteä arvailemaan.Originally posted by makek87 View PostKiitos. Kuulostaa selkeältä parannukselta kuitenkin, vaikka onkin vain 6-vaihteinen edelleen..
Mistä muuten erottaa logic7 järjestelmän parhaiten?? Myyjä ehdokas ei tiedä mikä mankka hänellä on, enkä osaa neuvoa..
Ei ainakaan RealOEM:n mukaan ole vaan 6HP19 ja 6HP26 löytyy....enkä nyt usko että siellä näin perustavanlaatuista virhettä olisi....Tuo vaihtojen nopeutuminen selittyy helposti tuolla uudella softalla ja uudella elektronisella ohjauksella.Originally posted by samppa.re View PostKyllä ne laatikot lci malleissa on jo nuita gen2, vaikka tyyppinä monessa paikassa näkyy vanhempi 6hp26 eikä 6hp28. 6-vaihteisia kumpikin. Laatikon käytöksessä valtava ero uudempien hyväksi. Gen2 vaihtaa paljon nopeammin ja turbiinilukko pysyy päällä lähes koko ajan, vanhempi loota on taas ainakin 530d:ssä ärsyttävä kuminauha. 535d:ssä on eri softa ja turbiini joten siinä tilanne on parempi, mutta hidas sekin on kun vertaa gen2 laatikkoon.Last edited by TheRipper; 27-10-2017, 11:23.
Leave a comment:
-
Onko näin, että kaikissa LCI malleissa, joissa uusi keppi kabiinissa niin uudempaa rautaa myös laatikossa? Vai joku tietty valmistusajankohta mistä eteenpäin on parempaa askia?Originally posted by samppa.re View PostKyllä ne laatikot lci malleissa on jo nuita gen2, vaikka tyyppinä monessa paikassa näkyy vanhempi 6hp26 eikä 6hp28. 6-vaihteisia kumpikin. Laatikon käytöksessä valtava ero uudempien hyväksi. Gen2 vaihtaa paljon nopeammin ja turbiinilukko pysyy päällä lähes koko ajan, vanhempi loota on taas ainakin 530d:ssä ärsyttävä kuminauha. 535d:ssä on eri softa ja turbiini joten siinä tilanne on parempi, mutta hidas sekin on kun vertaa gen2 laatikkoon.
Leave a comment:
-
Kyllä ne laatikot lci malleissa on jo nuita gen2, vaikka tyyppinä monessa paikassa näkyy vanhempi 6hp26 eikä 6hp28. 6-vaihteisia kumpikin. Laatikon käytöksessä valtava ero uudempien hyväksi. Gen2 vaihtaa paljon nopeammin ja turbiinilukko pysyy päällä lähes koko ajan, vanhempi loota on taas ainakin 530d:ssä ärsyttävä kuminauha. 535d:ssä on eri softa ja turbiini joten siinä tilanne on parempi, mutta hidas sekin on kun vertaa gen2 laatikkoon.
Leave a comment:
-
Ohjelmisto päivittyi myös tuon kepin myötä, mutta sisuskalut tietääkseni kyllä pysyivät samana. Noita 2nd Generation 6HP21 ja 6HP28 laatikoita tietääkseni ei BMW:hen tullut...voin kyllä muistaa väärinkin.Originally posted by Macke View PostNo ei se loota nyt ihan samana pysynyt vaikka mallimerkintä onkin sama. Vanhempi malli luistattelee ja liiruttelee aikalailla verrattuna tuohon sähköllä ohjattuun päivitettyyn versioon ainakin omien kokemusten mukaan.
Leave a comment:
-
No ei se loota nyt ihan samana pysynyt vaikka mallimerkintä onkin sama. Vanhempi malli luistattelee ja liiruttelee aikalailla verrattuna tuohon sähköllä ohjattuun päivitettyyn versioon ainakin omien kokemusten mukaan.
Leave a comment:
-
Sähköinen keppi tuli faceliftiin. Loota itsessään pysyi samana eli 6HP19 ja 6HP26.Originally posted by makek87 View PostAlright.:think Sitten se keppi on vaan päivitetty, vai onko jotain muutakin sisuskaluja päivitetty? Oletin että se olisi 8-lovinen jo niissä viimeisissä vuosikerroissa..
Onko facelift muuten autona erityisesti parempi?
8HP tuli vasta F-sarjaan...
Leave a comment:
-
Mikäli jostain löydät 8-lovisen automaatin E6x-sarjalaiseen, niin lienee ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. Tietääkseni sellaisia ei kuitenkaan ole saatavilla.
Leave a comment:
Leave a comment: