E60/E61 Ostamassa lll

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deeki
    replied
    Tässä vaan pohdin näin yön ratoksi, että kun laitetaan alle E60 korinen, niin laitetaanko se bensakutosella vai dieselikutosella? Manuaali vai Automaatti? Heittäkääpä omia valintoja! :think

    Leave a comment:


  • Kernwaffe
    replied
    Originally posted by Vesa View Post
    Näiden automaattivaihteiston saa aivan uudelle tasolle: http://www.xhpflashtool.com
    Lci malleihin ja laatikkohan pitää olla lähtökohtaisesti kunnossa.Mites moottorin ohjelmointi vaikuttaa laatikon kuminauhamaisuuteen?

    Leave a comment:


  • Vesa
    replied
    Näiden automaattivaihteiston saa aivan uudelle tasolle: http://www.xhpflashtool.com

    Leave a comment:


  • JJtalo
    replied
    Originally posted by samppa.re View Post
    vanhempi loota on taas ainakin 530d:ssä ärsyttävä kuminauha.
    Tuon laatikon kuminauhamaisuuden takia ajoin oman 530d aj-techille, parani selvästi lastutuksella.

    Originally posted by makek87 View Post
    Kiitos. Kuulostaa selkeältä parannukselta kuitenkin, vaikka onkin vain 6-vaihteinen edelleen..
    Mistä muuten erottaa logic7 järjestelmän parhaiten?? Myyjä ehdokas ei tiedä mikä mankka hänellä on, enkä osaa neuvoa..
    Valikosta löytyy tilaefekti valikko jos on pro logic 7, sieltä mistä säädetään bassot ja diskantit ja equ, rullaa niin oikeelle ku pääsee.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Benighted View Post
    Takaovissa on kaiuttimet, jos on parempaa hifiä (onko hifissäkin, ainakin pro hifeissä on?). Jos parhaimmat individual hifit, niin hopeiset reunukset vielä ritilöissä.
    Tuossahan nuo erot on:

    Leave a comment:


  • Benighted
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Kyllä se lisävarustelistassa lukee ihan selvästi, olisko numerolla 677 Hifi System Professional (Logic 7) eli ei tarvitse lähteä arvailemaan.
    Takaovissa on kaiuttimet, jos on parempaa hifiä (onko hifissäkin, ainakin pro hifeissä on?). Jos parhaimmat individual hifit, niin hopeiset reunukset vielä ritilöissä.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by makek87 View Post
    Kiitos. Kuulostaa selkeältä parannukselta kuitenkin, vaikka onkin vain 6-vaihteinen edelleen..
    Mistä muuten erottaa logic7 järjestelmän parhaiten?? Myyjä ehdokas ei tiedä mikä mankka hänellä on, enkä osaa neuvoa..
    Kyllä se lisävarustelistassa lukee ihan selvästi, olisko numerolla 677 Hifi System Professional (Logic 7) eli ei tarvitse lähteä arvailemaan.

    Originally posted by samppa.re View Post
    Kyllä ne laatikot lci malleissa on jo nuita gen2, vaikka tyyppinä monessa paikassa näkyy vanhempi 6hp26 eikä 6hp28. 6-vaihteisia kumpikin. Laatikon käytöksessä valtava ero uudempien hyväksi. Gen2 vaihtaa paljon nopeammin ja turbiinilukko pysyy päällä lähes koko ajan, vanhempi loota on taas ainakin 530d:ssä ärsyttävä kuminauha. 535d:ssä on eri softa ja turbiini joten siinä tilanne on parempi, mutta hidas sekin on kun vertaa gen2 laatikkoon.
    Ei ainakaan RealOEM:n mukaan ole vaan 6HP19 ja 6HP26 löytyy....enkä nyt usko että siellä näin perustavanlaatuista virhettä olisi....Tuo vaihtojen nopeutuminen selittyy helposti tuolla uudella softalla ja uudella elektronisella ohjauksella.
    Last edited by TheRipper; 27-10-2017, 10:23.

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by samppa.re View Post
    Kyllä ne laatikot lci malleissa on jo nuita gen2, vaikka tyyppinä monessa paikassa näkyy vanhempi 6hp26 eikä 6hp28. 6-vaihteisia kumpikin. Laatikon käytöksessä valtava ero uudempien hyväksi. Gen2 vaihtaa paljon nopeammin ja turbiinilukko pysyy päällä lähes koko ajan, vanhempi loota on taas ainakin 530d:ssä ärsyttävä kuminauha. 535d:ssä on eri softa ja turbiini joten siinä tilanne on parempi, mutta hidas sekin on kun vertaa gen2 laatikkoon.
    Onko näin, että kaikissa LCI malleissa, joissa uusi keppi kabiinissa niin uudempaa rautaa myös laatikossa? Vai joku tietty valmistusajankohta mistä eteenpäin on parempaa askia?

    Leave a comment:


  • makek87
    replied
    Kiitos. Kuulostaa selkeältä parannukselta kuitenkin, vaikka onkin vain 6-vaihteinen edelleen..
    Mistä muuten erottaa logic7 järjestelmän parhaiten?? Myyjä ehdokas ei tiedä mikä mankka hänellä on, enkä osaa neuvoa..
    Last edited by makek87; 27-10-2017, 09:39.

    Leave a comment:


  • samppa.re
    replied
    Kyllä ne laatikot lci malleissa on jo nuita gen2, vaikka tyyppinä monessa paikassa näkyy vanhempi 6hp26 eikä 6hp28. 6-vaihteisia kumpikin. Laatikon käytöksessä valtava ero uudempien hyväksi. Gen2 vaihtaa paljon nopeammin ja turbiinilukko pysyy päällä lähes koko ajan, vanhempi loota on taas ainakin 530d:ssä ärsyttävä kuminauha. 535d:ssä on eri softa ja turbiini joten siinä tilanne on parempi, mutta hidas sekin on kun vertaa gen2 laatikkoon.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Macke View Post
    No ei se loota nyt ihan samana pysynyt vaikka mallimerkintä onkin sama. Vanhempi malli luistattelee ja liiruttelee aikalailla verrattuna tuohon sähköllä ohjattuun päivitettyyn versioon ainakin omien kokemusten mukaan.
    Ohjelmisto päivittyi myös tuon kepin myötä, mutta sisuskalut tietääkseni kyllä pysyivät samana. Noita 2nd Generation 6HP21 ja 6HP28 laatikoita tietääkseni ei BMW:hen tullut...voin kyllä muistaa väärinkin.

    Leave a comment:


  • Macke
    replied
    No ei se loota nyt ihan samana pysynyt vaikka mallimerkintä onkin sama. Vanhempi malli luistattelee ja liiruttelee aikalailla verrattuna tuohon sähköllä ohjattuun päivitettyyn versioon ainakin omien kokemusten mukaan.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by makek87 View Post
    Alright.:think Sitten se keppi on vaan päivitetty, vai onko jotain muutakin sisuskaluja päivitetty? Oletin että se olisi 8-lovinen jo niissä viimeisissä vuosikerroissa..

    Onko facelift muuten autona erityisesti parempi?
    Sähköinen keppi tuli faceliftiin. Loota itsessään pysyi samana eli 6HP19 ja 6HP26.

    8HP tuli vasta F-sarjaan...

    Leave a comment:


  • makek87
    replied
    Alright.:think Sitten se keppi on vaan päivitetty, vai onko jotain muutakin sisuskaluja päivitetty? Oletin että se olisi 8-lovinen jo niissä viimeisissä vuosikerroissa..

    Onko facelift muuten autona erityisesti parempi?
    Last edited by makek87; 26-10-2017, 17:33.

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Mikäli jostain löydät 8-lovisen automaatin E6x-sarjalaiseen, niin lienee ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. Tietääkseni sellaisia ei kuitenkaan ole saatavilla.

    Leave a comment:

Working...
X