Eiköhän siellä ole softa jossain kohtaa väärin tehty. Oikein tehdyssä ohjelmassa ei tuollaisia tule
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 53X Diesel, Ahdinpuuhailuja ja teoriaakin part 2
Collapse
X
-
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostEiköhän siellä ole softa jossain kohtaa väärin tehty. Oikein tehdyssä ohjelmassa ei tuollaisia tuleAjaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostSotken tätä topicia vähän, onko täällä tullut vastaan d17c vikakoodia sellaisessa autossa jossa ohjelma sekä actiivinen cruise? e61 nyt kyseessä.
Onko kenelläkään ajatusta ongelman kiertämiseksi muuten kuin palauttaa dpf ja ohjelma takaisin kuten tehtaalta?
Eli auto on 04/06 valmistunut 530da jossa varusteena ACC, ohjelmoitu ja samalla dpf/decat, vikakoodi ohjelmoinnin jälkeen:
"D17C CAN message with error received. Message: Torque from engine control unit. "
Hakuammuntaa enkä odota saavani vastauksia välttämättä mutta jos jollain on vinkkiä niin otetaan ajatuksia vastaan. Vika tulee siis kun painaa vähänkään liikaa kaasua jalalla, lähtee pois vain kun nollaa dde sekä acc moduulien koodit molemmat. Näyttöön tulee active cruise control failure. Toimii kun ei paina liikaa kaasua tai ajaa vakkarilla ja antaa sen kiihdyttää omalla tavallaan.
PS ongelma ei ole läheskään kaikkien acc varusteisien autojen kanssa, vain joidenkin joissa tietty ohjelma versio...Last edited by bore^; 15-03-2017, 23:01.E61 2006 530d m-sport
Comment
-
-
Originally posted by bore^ View PostEdit: pitäis opetella lukemaan loppuun asti... tosissaan mulla lastuttomassakin autossa on tullut kyseinen koodi. Oireilua kesti muutama viikko ja vika poistui itsestään. Jos en väärin muista niin menin dtc nappia painamaan ja samalla vakkaria kokeilemaan päälle. Aluksi tuli nopeuden sijaa pari viivaa ja sen jälkeen acc failure. Nyt kaikki toiminu monta kuukautta hyvin . Joku tältä foorumilta uskoi että vika johtuisi mun alikokoisista talvi kumeista mutta ne on vieläki alla :SAjaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Eikös 3bar pakopaineet rupia oleen aika maksimi näissä suorasuihkareissa?itellä ei pakoset pysy tuolla 2260v hybridillä kurissa.pakosiipenä amg ja imupuolella 49mm 11 lapanen billet.ahtimen vaihdon jälkeen esiinty satunnaisesti outo käynti häiriö täyskaasulla,moottori rupes käymään varmaan 4-5 pytyllä ja savuttaan vika poistu hetken tasakaasulla ajettaessa ja jotenki olettasin että tuo käyntihäiriö johtuu pakopaineista....moottorikin sanoi työsopimuksen irti tuosta e39 530d:stä,nokkaakselin ketjupyörän pultti oli ainakin poikki.uus kone paikallaan niin viittis heti särkiä tätäkin jos noiden pakopaineiden takia rikkoontu.oisko konkareilla ideoita?pakopaineet huitelee 3.2bar mitä uskaltanut polkeaE60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
-
Tuli vaihdettua vnt holsettiin,saa nähdä miten saadaan pelaan.hyvin se sinne istuu.maffia ei oo vielä paikallaan ja osia pitää vielä siistiä ja maalailla.auto ajossa kuitenki kokoajanLast edited by lurkki3; 25-01-2022, 10:19.E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
-
moi
tuota olisin itsekkin aikanaan halunnut laittaa mutta kaikki aina laukoi alas koska ei muka ole voimaa alhaalla 1200-2000rpm:n välillä ja olisi haastava saada sieltä heräämään.
onko holset hx35super?.
ilmoittele ihmeessä miten kävi,kiinnostaa kovasti.
T:Pasi
0405432808Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
Originally posted by racediesel View Postmoi
tuota olisin itsekkin aikanaan halunnut laittaa mutta kaikki aina laukoi alas koska ei muka ole voimaa alhaalla 1200-2000rpm:n välillä ja olisi haastava saada sieltä heräämään.
onko holset hx35super?.
ilmoittele ihmeessä miten kävi,kiinnostaa kovasti.
T:Pasi
0405432808E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
-
.
Mersun suora kuutonen ja 35 holsetti kiinteällä hukkaportilla noin 800nm/1800rpm. Max vääntö oli tonnin luokkaa.
Tämä melkein kymmenen vuotta sitten, nyky tietämyksellä tuntu, että saisin paremmin pelaavan.
Mutta yhdessä suuressa hukkaportillisessa holsetissa on se viiiiiiiiiiiiiive ......
Kuutonen vetää aivan hyvin jo vaikka ahtoa ei olisikkaan vielä yhtään.
Lisäksi olen kokeillut BorgWarnerin kuulalaakeroitua ahdinta.
Topakka veto noin 1600rpm alkaen ja vetoja +500, tuntuma hyvin lähellä vnt,tä.
Siinä oli vaan sellainen ongelma että parin tonnin ahdin kesti pari tuntia.
Se on liian kallista mullekkin.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostSotken tätä topicia vähän, onko täällä tullut vastaan d17c vikakoodia sellaisessa autossa jossa ohjelma sekä actiivinen cruise? e61 nyt kyseessä.
Onko kenelläkään ajatusta ongelman kiertämiseksi muuten kuin palauttaa dpf ja ohjelma takaisin kuten tehtaalta?
Eli auto on 04/06 valmistunut 530da jossa varusteena ACC, ohjelmoitu ja samalla dpf/decat, vikakoodi ohjelmoinnin jälkeen:
"D17C CAN message with error received. Message: Torque from engine control unit. "
Hakuammuntaa enkä odota saavani vastauksia välttämättä mutta jos jollain on vinkkiä niin otetaan ajatuksia vastaan. Vika tulee siis kun painaa vähänkään liikaa kaasua jalalla, lähtee pois vain kun nollaa dde sekä acc moduulien koodit molemmat. Näyttöön tulee active cruise control failure. Toimii kun ei paina liikaa kaasua tai ajaa vakkarilla ja antaa sen kiihdyttää omalla tavallaan.
PS ongelma ei ole läheskään kaikkien acc varusteisien autojen kanssa, vain joidenkin joissa tietty ohjelma versio...
Uuden ilmansuodattimen myötä tuntuu että vikaantuu entistä herkemmin. Tosi ärsyttävä ominaisuus muuten mukavassa autossa.
Oisko tähän löytynyt lääkettä?645 ci cabriolet m-performance 2004
Comment
-
-
Oisko kellään ylimäärästä cp3 r90 akselia? Olis tarkotus ite valmistaa muutama stroukki eikä viittis omasta toimivasta autosta ruveta irrottamaan pumppua mittailujen takia :thinkBMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz
BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic
EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber
EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber
EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot
EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic
EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainen
Comment
-
-
Oisko ideoita.satunnainen sammumis vika vaivaa edelleen täyskiihdytyksissä.jumittaakohan täsä suutintukin paineregulaattori niin rail paine romahtaa vai suutin kusee paluupuolelle?auto pelaa muuten täysin.juuri vaihdettu isompi walbro tankkiin ja boschin 044 siirtopumppu.siirtopaine täyskaasulla 4.25 bar mutta ei vaikusta ollu kyseiseen vikaanLast edited by lurkki3; 25-01-2022, 10:19.E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
Comment