Väitän että foorumilla on topicci jossa laitettiin 25W tai 35W xenonit rinkuloihin. Lämpenemisongelma niissä tais olla. Entäs LED tekniikka, niitä löytyy jo halvalla usealta valmisajalta :think
Väitän että foorumilla on topicci jossa laitettiin 25W tai 35W xenonit rinkuloihin.
Joo, niin oli, minäkin muistan. Itsellekin tilasin 25W xenon-sarjan E61 autoon. Se olisi muistaakseni vaatinut jotain koodaluitakin, että jännitteet saa "tappiin", ja tarkastukset pois. Koskaan en jaksanut niitä sitten kuitenkaan asentaa, ja myin xenon-sarjan pois täällä foorumilla jollekkin...
Kahta eri ledi mallia koittanut eikä kumpikaan oo oikeen toiminu toivotulla tavalla vaan ulomlaiset jäävät todella himmeiksi
Sama täällä, monia eri ledejä kokeilin. Jotkut olivat muka 80W, ja niissä oli tuulettimet. Mitkään eivät kuitenkaan näkyneet - varsinkaan kirkkaalla ilmalla - kunnolla. Parhaaksi totesin "sinilasiset" normi H8-polttimot.
Last edited by bmw77; 08-10-2020, 12:01.
Reason: Typoja
Jos radiossa on RDS päällä niin saattaa välillä vaihtaa taajuutta kuunneltavasta kanavasta sekunniksi jonka jälkeen palaa alkuperäiselle taajuudelle. RDS pois niin pysyy.
Tästä taisi olla jossain juttua mutta en löytänyt ratkaisua ongelmaan, muuta kuin tuon RDS:n pois kytkemisen joka sinänsä ei vikaa poista.
Jos kytkee takapenkillä keskikonsoliin kännykän laturin niin radiosta kuuluu vain suhinaa eikä löydä mitään kanavia enää. Ongelma poistuu heti kun kännykän irroittaa.
Jos kytkee takapenkillä keskikonsoliin kännykän laturin niin radiosta kuuluu vain suhinaa eikä löydä mitään kanavia enää. Ongelma poistuu heti kun kännykän irroittaa.
Huonolaatuinen laturi, joka aiheuttaa RF-häiriötä?
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Jos radiossa on RDS päällä niin saattaa välillä vaihtaa taajuutta kuunneltavasta kanavasta sekunniksi jonka jälkeen palaa alkuperäiselle taajuudelle. RDS pois niin pysyy.
Tästä taisi olla jossain juttua mutta en löytänyt ratkaisua ongelmaan, muuta kuin tuon RDS:n pois kytkemisen joka sinänsä ei vikaa poista.
Professional radiossa ei ole tuota ongelmaa? Eikös siinä ole kaksi viritintä?
Tai ainakin oletan niin koska radiokanavat päivittyy listalle automaagisesti ilman että kuunneltava asema pätkii.
F11 530d xDrive 09/16
Ex E60 530d xDrive A 10/08
Ex E60 520dA 09/08 liisari
Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
Ex Opel Kadett 1.6 -89
Tutulla e61 530d lci, panoraama vesivahinko, mm. perä alhaalla. Tiedän kyllä, koodit jne lukuun, INPAa etc. , mutta haluaisiko joku heittää, mitä pahimmillaan mennyt ja mitä parhaimmillaan?
Koko kardaani menee vaihtoon, kun toinen etuperän puoleisista lenkeistä oli murtunut. Eikä näyttäny orkkisosan ristikot vaihdettavissa. Korjatkoon tietäjät jos oon väärässä.
Ebaystä uus kardaani ristikoineen 250€ ja ite aattelin vaihtaa. Marmorilta uus kardaani ois ollu 1040€. Jakoboksi tarvii kalibroida vaihdon jälkeen, joten tarvii ohjelman. Tämä siis nelikon etukardaani. Takakardaanissa on sit kaikenlaista muuta mitä kantsii tehä samalla mm. kannatinlaakeri ja tärinäkumi tai mikälie. Vaatii myös enemmän töitä, kun tarvii tosiaan irrotella ainakin pakari, suojapellit yms.
Huh, toivottavasti ei nyt kardaanissa olisi. Mutta pitänee nyt yrittää hoitaa auto kuntoon. Ja joo tosiaan lienee vähän eri tsydeemit, kun ihan vaan takaveto kyseessä.
Samaan hengenvetoon voisin kysellä näin yleisesti, että onko Pohjois-Savon ja eritoten Kuopion alueella/välittömässä läheisyydessä hyvää pajaa, jossa voisi käyttää koslaa näytillä?
E60 530Da -04 +350tkm käy epätasaisesti tyhjäkäyntiä. 3 hehkua antaa vikakoodin, mutta ongelma ei korjaannu koneen lämmettyä, joten myös suuttimia lienee tarvetta alkaa uusimaan. 3 ja 4 suutin ovat ikävästi plussalla muihin nähden. Suuttimien puhdistusaineella ajettu useampi tankillinen eikä muutosta ole tapahtunut.
Korjausarvot:
1:-0,51
2:-0,64
3:+0,46
4:+1,54
5:-0,25
6:-0,34
Realoem antaa kaksi eri numeroa M57N suuttimille:
RP injector 13537793836 tai
RP injector 13537789661 (For vehicles with EU3 exhaust emissions standard S169A=Yes)
Voiko näitä eri suuttimia sekoittaa keskenään, koska tarjolla olisi huoletut, mutta "väärällä" numerolla olevat???
E60 530Da -04 +350tkm käy epätasaisesti tyhjäkäyntiä. 3 hehkua antaa vikakoodin, mutta ongelma ei korjaannu koneen lämmettyä, joten myös suuttimia lienee tarvetta alkaa uusimaan. 3 ja 4 suutin ovat ikävästi plussalla muihin nähden. Suuttimien puhdistusaineella ajettu useampi tankillinen eikä muutosta ole tapahtunut.
Korjausarvot:
1:-0,51
2:-0,64
3:+0,46
4:+1,54
5:-0,25
6:-0,34
Realoem antaa kaksi eri numeroa M57N suuttimille:
RP injector 13537793836 tai
RP injector 13537789661 (For vehicles with EU3 exhaust emissions standard S169A=Yes)
Voiko näitä eri suuttimia sekoittaa keskenään, koska tarjolla olisi huoletut, mutta "väärällä" numerolla olevat???
EU3/EU4-version suuttimia ei saa sekoittaa.
Ei nuo korjausarvot hirveän pahoilta vielä näytä. Kannattaa kurkata ne vielä uudestaan eri moottorilämmöissä ja hieman korotetulla tyhjäkäynnillä, jos siellä näkyisi enemmän poikkeavuuksia.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment