Originally posted by muuris
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 Akku asiaa.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEi siinä maailman pelastamisesta ole kyse vaan siitä, että se akku ei lataudu kunnolla kun latausjännite on liian alhainen IBS irti. Jotkut on kertoneet sen tippuneen 13,9V. Mikäli latausjännite tippuu paljon alle 14,4V, niin akku ei tule pakkasella latautumaan kunnolla. Tämä alkaa siinä vaiheessa kiinnostamaan kun akku on tyhjä ja saa kutsua hinurin antamaan virtaa. IBS kanssa jännite nostetaa kovalla pakkasella ~15v siksi, että akku latautuisi. Ellei se akku lataudu, niin webasto käytössä on ainakin ongelmia odotettavissa, ellei ajo ole pääsääntöisesti pitkää matkaa. Jokainen toki tekee kuten parhaaksi näkee.
Leave a comment:
-
-
Taitaa BMW ostaa niitä mitä halvalla sattuu saamaan.
Omassa e90 2008 oli oem akku exiden tekemä ja on nykyinenkin... Tosin hieman reilu 90ah.
(olisiko ollut 92 tai 94ah)
Leave a comment:
-
-
F-sarjassa ainakin pääasiassa mitä minä olen nähnyt on ollut Banner.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by arska67 View Postakku saatiin koodattua paikallisella korjaamolla.
2 viikkoa ajettuni ampu plus kaapeli irti kengästämikä tuon voisi aiheuttaa? miten oletta korjannut. uusi kenkä maksaa 380e
nyt on tilapaisesti kiinteä liitos
Leave a comment:
-
-
Banner taitaa päästä lähimmäksi nykyään, 92ah. Ei vaan oikein laatu ole vakuuttanut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by markku55 View PostEli paras vaihtoehto on 90Ah AGM akku, koska olen antanut ymmärtää itselleni, että tuo AGM akkutyyppi on BMW:n valitsema tyyppi auton alkuperäisiin akkuihin? Siis, onko näin?
Leave a comment:
-
Leave a comment: