Moi kaikille,
vuoden verran ollut tommoinen -06 530d ja lämpöongelmia vähän väliä.
Näitä viestejä seuraillut täällä todella mielenkiinnolla.
Tasan vuosi sitten vaihdoin EGR-termarin, parannusta 60->70. Sit liike vaihtoi 02-2012 päätermarin (ei alkuperäinen), toimi todella epävarmasti, kävi aina välillä 90..sit loppukevät mentiin alle 80 asteessa.
Kesän kynnyksellä vaihdoin itse orkkiksen(päätermari) tilalle ja kesä mentiin hienosti ja loppusyksykin. Sit alkoi ekoilla 0-keleillä DPF kiljumaan ja lämmöt tippu sinnne max. 70 astetta.
Hommasin liikkeen takuuseen laatikon lämmönvaihtimen ja vaihdoin sen viime viikolla. Testiajo tallillta Lahden tielle, kaikki pelitti niinkuin pitikin ja testeri kiinni sain poltonkin luultavasti aikaiseksi..
Takaisin tallille ja pientä siivousta ja pakkausta, kotiin lähdön aika, ja mitä hemmettiä, lämmöt taas siellä 60-70 astetta??? kotimatkalla.
Olisko niin, että toiset termarit taas jumissa (auki), kun kerran pääsi avautumaan... Paikallaan ollessa lämpiää ihan OK, ajoon lähtee, niin samantien putoaa.
Huomio:
Metallinen neliöputki EGR-termarin alla ajossa ihan jääkylmä, paikallaan lämpenee. Pitäskö tämä termari vaihtaa taas uudestaan ja lähteä rinkiä kiertämään uudestaan???
Terv, Jussi T. (tronboy)
vuoden verran ollut tommoinen -06 530d ja lämpöongelmia vähän väliä.
Näitä viestejä seuraillut täällä todella mielenkiinnolla.
Tasan vuosi sitten vaihdoin EGR-termarin, parannusta 60->70. Sit liike vaihtoi 02-2012 päätermarin (ei alkuperäinen), toimi todella epävarmasti, kävi aina välillä 90..sit loppukevät mentiin alle 80 asteessa.
Kesän kynnyksellä vaihdoin itse orkkiksen(päätermari) tilalle ja kesä mentiin hienosti ja loppusyksykin. Sit alkoi ekoilla 0-keleillä DPF kiljumaan ja lämmöt tippu sinnne max. 70 astetta.
Hommasin liikkeen takuuseen laatikon lämmönvaihtimen ja vaihdoin sen viime viikolla. Testiajo tallillta Lahden tielle, kaikki pelitti niinkuin pitikin ja testeri kiinni sain poltonkin luultavasti aikaiseksi..
Takaisin tallille ja pientä siivousta ja pakkausta, kotiin lähdön aika, ja mitä hemmettiä, lämmöt taas siellä 60-70 astetta??? kotimatkalla.
Olisko niin, että toiset termarit taas jumissa (auki), kun kerran pääsi avautumaan... Paikallaan ollessa lämpiää ihan OK, ajoon lähtee, niin samantien putoaa.
Huomio:
Metallinen neliöputki EGR-termarin alla ajossa ihan jääkylmä, paikallaan lämpenee. Pitäskö tämä termari vaihtaa taas uudestaan ja lähteä rinkiä kiertämään uudestaan???
Terv, Jussi T. (tronboy)
Comment