Yhdessä yksilössä oli mustat nahkaiset perusjakkarat sähkösäädöillä ja muistipaikoilla. Tai kuvien perusteella oletin että on muistipaikat, kun näkyi olevan ratin sähkösäätö vipukin.
E60 / E61 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
On.Originally posted by Soikkeli View PostSellasta olisin kyselly, että onko tehtaan m-sportissa aina musta sisäkatto?:think
Voi kait sen "deletoida", mutten ole koskaan semmosta nähnyt.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Originally posted by -challenger- View PostIttekun ajoin 335i:tä niin en kyllä välittänyt smg laatikosta ollenkaan. Moiset rattivaihteetkin mielestäni täysin turhat. Ehkä radalla kätevät mutta tuntui tyhmältä liikenteessä niitä käyttää.. Varsinkin jos vedätät tarpeeksi pitkälle niin auto vaihtaa itsestääkin.. Mielipide kysymys tietty..
Ei kai ollu smg laatikko vaan ihan tavallinen automaalli jossa vaihteenvalitsimet myös ratissa?(molemmat puolet identtiset).
Jos auto on viritetty, noita on hyvä käyttää autoa lähetettäessä, kun tomaatti kierrättää muuten liian pitkälle.991 S + talviauto hakusessa
Comment
-
Tohon menee sitten suoraan mm comfortit. Koodata saattaa joutua, tosin en varmaksi sano että tarvii edes sitä.Originally posted by racingred View PostYhdessä yksilössä oli mustat nahkaiset perusjakkarat sähkösäädöillä ja muistipaikoilla. Tai kuvien perusteella oletin että on muistipaikat, kun näkyi olevan ratin sähkösäätö vipukin.///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
SMG:n ei kyllä pitäisi vaihtaa isommalle vaikka kierrokset olisi rajottajalla..Originally posted by -challenger- View PostIttekun ajoin 335i:tä niin en kyllä välittänyt smg laatikosta ollenkaan. Moiset rattivaihteetkin mielestäni täysin turhat. Ehkä radalla kätevät mutta tuntui tyhmältä liikenteessä niitä käyttää.. Varsinkin jos vedätät tarpeeksi pitkälle niin auto vaihtaa itsestääkin.. Mielipide kysymys tietty..
Ettei olis ollut tosiaan tämä vaihtoviiksillä oleva automaatti, niinkuin tuossa ehdotettiin. Sen on saanut myös LCI 5-sarjaan tiettyjen moottorien yhteyteen, ja lieneekö vakionakin joissain.///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
Kyllä ainakin 530i:tä on saanut SMG-laatikolla, vaihdekeppikin oli SMG:n "joystick". ETK/TIS löysi myös SMG:n osat/ohjeet erikseen.Originally posted by viktor View PostSMG:n ei kyllä pitäisi vaihtaa isommalle vaikka kierrokset olisi rajottajalla..
Ettei olis ollut tosiaan tämä vaihtoviiksillä oleva automaatti, niinkuin tuossa ehdotettiin. Sen on saanut myös LCI 5-sarjaan tiettyjen moottorien yhteyteen, ja lieneekö vakionakin joissain.
Ja kyllähän nuo M-sarjojen SMG:t ainakin vaihtaa tarpeeksi korkeilla kierroksilla omin päin... kai siinäkin on joku "manuaali-moodi" vielä lisäksi?LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

Comment
-
Itsellä ainakin D vaihtaa liian aikaisin ja DS kierrättää ihan liian pitkälle...joten kun haluaa edetä mahdollismman hyvin ja nopeasti,niin itse käytän läpsyttimiä,niin pysyy kokoajan mahdollisimman hyvällä vääntökäyrällä...Originally posted by rakentamo View PostJos auto on viritetty, noita on hyvä käyttää autoa lähetettäessä, kun tomaatti kierrättää muuten liian pitkälle.
Ja mitä SMG laatikoihin tulee,niin sellaiseen olen ainoastaan törmännyt M3 ja M5:ssa...ainakin E46 M3:sen SMG laatikko jota koeajoin,jyskytti rajottimelle,ellei itse vaihtanut isompaan.Sitten on näitä SSG laatikoita,joillainen omassakin E46 Coubessa oli aikoinaaan (jota moni kumminkin pitää/mainostaa SMG:nä)...joka täysin eri laatikko kuin SMG.
Eihän näihin E9X -09 alkaen ja F1X saakkaan kuin sitä 7-speed sport gearbox:n?Mikä ei ole edelleenkään SMG.Eli tässä tapauksessa kyseessä luultavammin ollut edellä mainittu laatikko tai sitten normaali automaatti rattivaihteilla.Originally posted by -challenger- View PostIttekun ajoin 335i:tä niin en kyllä välittänyt smg laatikosta ollenkaan. Moiset rattivaihteetkin mielestäni täysin turhat. Ehkä radalla kätevät mutta tuntui tyhmältä liikenteessä niitä käyttää.. Varsinkin jos vedätät tarpeeksi pitkälle niin auto vaihtaa itsestääkin.. Mielipide kysymys tietty..Last edited by b mutteri kasa; 22-01-2011, 09:03.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
E92 335i:hin saa DCT:n (suorakytkentälaatikko) tai se siis korvasi automaatin 9/2008. Sport-automaatti on sitten vielä eri asia ja sen saa LCI E60/F10 yms. E60:een on saanut myös SMG:n, ainakin 530 ja 550 malleissa olen sitä nähnyt.Originally posted by b mutteri kasa View PostEihän näihin E9X -09 alkaen ja F1X saakkaan kuin sitä 7-speed sport gearbox:n?Mikä ei ole edelleenkään SMG.Eli tässä tapauksessa kyseessä luultavammin ollut edellä mainittu laatikko tai sitten normaali automaatti rattivaihteilla.
Comment
-
Mua kiinnostais tietää, että miten tuo sport automaatti eroaa normaaliajossa tavallisesta automaatista, eli että vaihtaako se "norimiasennossa" aivan samalla tavalla vai siinäkin jotenkin nopeammin ja paremmin.Originally posted by TJJ View PostE92 335i:hin saa DCT:n (suorakytkentälaatikko) tai se siis korvasi automaatin 9/2008. Sport-automaatti on sitten vielä eri asia ja sen saa LCI E60/F10 yms. E60:een on saanut myös SMG:n, ainakin 530 ja 550 malleissa olen sitä nähnyt.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Käsittääkseni D-asento on sama kuin tavallisessa automaatissa. Tosin siinäkin voi käyttää ohjauspyörän vaihdevipuja, mutta laatikko palaa automaatille jonkin ajan kuluttua. Tuo muuten on melkoisen täydellinen toiminto arkiajoon jossa välillä pitää laittaa pienempi vaihde päälle.Originally posted by teropa View PostMua kiinnostais tietää, että miten tuo sport automaatti eroaa normaaliajossa tavallisesta automaatista, eli että vaihtaako se "norimiasennossa" aivan samalla tavalla vai siinäkin jotenkin nopeammin ja paremmin.
Tero
Comment
-
OkeiOriginally posted by zanta View PostKyllä ainakin 530i:tä on saanut SMG-laatikolla, vaihdekeppikin oli SMG:n "joystick". ETK/TIS löysi myös SMG:n osat/ohjeet erikseen.
Ja kyllähän nuo M-sarjojen SMG:t ainakin vaihtaa tarpeeksi korkeilla kierroksilla omin päin... kai siinäkin on joku "manuaali-moodi" vielä lisäksi?
Tiedossa olikin että saa lisävarusteena, mutta isoissa bensakoneissa on kait vakiona automaatin kanssa nuo läpyskät..
Kumma jos ei SMG nopeus riitä pikkukoneen kanssa kun se toimii ilmeisen hyvin M5:ssäkin///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
Juu emmää enää ees muista kun siitäkin on jo aikaa..Originally posted by viktor View PostSMG:n ei kyllä pitäisi vaihtaa isommalle vaikka kierrokset olisi rajottajalla..
Ettei olis ollut tosiaan tämä vaihtoviiksillä oleva automaatti, niinkuin tuossa ehdotettiin. Sen on saanut myös LCI 5-sarjaan tiettyjen moottorien yhteyteen, ja lieneekö vakionakin joissain.
Comment
Comment