Huomasin tuossa että umpioon on tullu halkeama (3-5cm pitkä) Todennäköisesti huollossa tuon aiheuttaneet jollain töytässy (esim polvi)
Soitin sinne ja vähä reklamoin, mutta nostelivat vaan olkapäitään...
Kysynki nyt ennenkö rupean enemmän tappeleen asiasta, että voiko tuota korjata esim sulattamalla tms. niinkö esim tuulilasia voidaan korjata? Tuskin rupeavat uutta umpiota kustantamaan kun en voi todistaa että siellä hajonnut.
E: Ei kuulemma oikein pysty, tai jää ainaki ruman näkönen. Vittu
Huomasin tuossa että umpioon on tullu halkeama (3-5cm pitkä) Todennäköisesti huollossa tuon aiheuttaneet jollain töytässy (esim polvi)
Aika kaukaa haetulta kuulostaa että olisivat huollossä särkeneet ilman että olisivat huomanneet. Ei sitä millään polvella saa rikki ilman että takuulla huomaa rikkoneensa...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Aika kaukaa haetulta kuulostaa että olisivat huollossä särkeneet ilman että olisivat huomanneet. Ei sitä millään polvella saa rikki ilman että takuulla huomaa rikkoneensa...
Kyllä ne sen ovat huomanneet, jos ovat rikkoneetkin. Se on eri asia, myöntävätkö asian.
Mullakin Metroauton asentaja oli hajottanut e46:sta etuvilkun kiinnikkeet, mutta laittaneet pokkana vilkun paikalleen. No sehän irtosi johdon päähän vauhdissa ja naarmutti lokariakin flatkutellessaan kylkeä vasten.
Vasta kun reklamoin asiasta, homma korjattiin. Eli kaikkea kyl voi sattua.
Aika kaukaa haetulta kuulostaa että olisivat huollossä särkeneet ilman että olisivat huomanneet. Ei sitä millään polvella saa rikki ilman että takuulla huomaa rikkoneensa...
Kyllä tuo ei ollut ensimmäinen kerta kun on jotaki murjottu ja säretty huollossa ja asiasta on oltu hiljaa.. Veli on töissä autokorjaamolla ja monesti saa kyllä kuunnella niitä tarinoita että minkälainen se asenne on sielä (jopa merkkihuolloissa) että autoja ei todellakaan säälitä ja ne moottorin suojat ja pultit lentelee ja pyörii siellä lattioilla kaivoihin ja laitteita raiskataan oikein isännän kädellä. Jos asiakas on huoltotoimenpiteessä mukana on tietysti ääni kellossa ihan erikseen..
Mutta asiasta hiihtoliittoon; Naarmu se sitten vain oli, syvä sellainen ja peilaa umpion sisäpuolelle ikäänkuin olisi halki. Vesihionnolla sai häivytettyä aika pieneksi että ei näy enää pahasti.
onko kenelläkään defa 1210 akkulaturia asennettuna e6x? mihinkä olette sijoittaneet sen konehuoneessa? ainoa tila on mielestäni kuskin puolen ajovalon takana, mutta millähän sen siihen kaarevaan alumiiniin kiinnittäis ku porakone ei mahdu.... ideoita? ja auto 530d
onko kenelläkään defa 1210 akkulaturia asennettuna e6x? mihinkä olette sijoittaneet sen konehuoneessa? ainoa tila on mielestäni kuskin puolen ajovalon takana, mutta millähän sen siihen kaarevaan alumiiniin kiinnittäis ku porakone ei mahdu.... ideoita? ja auto 530d
Ite laitoin kiinteän defan laturin vänkärinpuolen ajovalon taakse, lampun ja sen "mötikän"missä lukee active steering väliin. tein aisista vaan lipareen johon laturi tulee kiinni. laturilta lähteviä johtoja joutui vaan jatkamaan 70cm että sai siististi vedettyä latauspistokkeeseen, maadotuksen laitoin sen tapin alle kuskin puolen iskaritolpassa.
onko kenelläkään defa 1210 akkulaturia asennettuna e6x? mihinkä olette sijoittaneet sen konehuoneessa? ainoa tila on mielestäni kuskin puolen ajovalon takana, mutta millähän sen siihen kaarevaan alumiiniin kiinnittäis ku porakone ei mahdu.... ideoita? ja auto 530d
1204 mahtui runkoaisaan kuskin puolelle, muistaakseni suurin piirtein ohjaustehostimen sälilön alle. Siitä oli lyhyt matka vetää + -latauspisteelle syöttö. Kiinnitysraudan sai itseporautuvilla kiinni, paineilmaräikkään adapterilla ruuvikärki kiinni niin mahtui ko. väliin alakautta.
Mikähän lie ruennut paukkamaan tuossa e61 paikallaan kääntäessä? Semmonen narina/rutina. Iskarin yläpäät, alatukivarrenpallo? vai joku muu. Ei aina narise mutta silloin tällöin, aika kovaa kuuluu, kuulostaa että joku nivel olisi kuiva tms. Väljää ei ainakaan ajossa tunnu että olisi.
Olipa halpa vika tällä kertaa. Öljypohjan alla oleva alumiini tukilevy oli löystynyt-> kiristys ja ääni oli poissa.
Mulla 1210 tossa kuskin puolen valon takana yhdellä pultilla kiinni. Siinä oli valmiiksi joku pultti pystyssä niin tökkäsin siihen, jäi ylösalaisin mutta 3v tuo on tuossa jo kukkunut ongelmitta, vaikka vesi teoriassa pääsisikin sisälle kun kerta on noin päin. Mutta onhan siinä konepelti välissä..
Sähköt sitten iskaritolpan maadotuspisteeseen sekä akun + napaliittimeen siinä konehuoneessa. Ei tarvinnut jatkaa piuhoja.
Tuossa vänkärinpuolelle sijotuksessa on se etu ettei tarvinut sitä ylimääräistä defan panssarikaapelia joka ois kustantanu 40e, defan y-haara kävi suoraan tuohon laturiin. Näin ainakin itellä kun pistoke on vänkärinpuolella ja sisäpistokkeelle vedetty piuha hanskanlokeron takaa.
Buksin-1 nimimerkiltä kannattaa kysellä. Laita suoraan se lci mallin ccc, on paljon paremman näkönen se volume nappi, pikavalinnat yms. Ccc: n eteen tuleva ilmastoinnin paneeli pitää vaihtaa myöskin.
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment