memebuy23buy

E61 takaluukun johtosarjat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arppa
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 1066
    • Lumbriver

Originally posted by marsep View Post
    Tilasitko tuolta sencomin sivuilta? 153€

Tuolta tilasin ja tänään tuli postissa. Ei nuita mukana tulleita liittimiä voi hyviksi kehua, kutisteabikoja tai nuita wurthin edellämainittuja liittimiä kannattaa hakea.
    Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
    Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
    Kauppakassina: Hyundai i30 -21
    -Raahe Connection-
    -Team Kärppä- limited edition

Comment

• yrd3
      Bimmer Rookie
      • Feb 2013
      • 163
      • Ylistaro

tuolta: http://www.ebay.com/itm/3x-REP-SATZ-...item4873cfffae mä sen tilasin, hienosti tuli, maanantaina iltapäivästä tilasin ja perjantaina aamusta tuotiin kotiovelle. olikohan joku 139€ kotia tuotuna. laitoin nuolla wurthin liittimillä suurimman osan ja osan nuolla normiliittimillä mitkä tuli mukana. ja kaikki tuli laitettua kerralla eli kyllä kaikki saa korjattua.mut muistakaa tosiaan et ne värit ei pidä yhtään kutiansa et kannattaa merkkailla sit hyvin.

Comment

• kettula 04
        Bimmer Rookie
        • Jan 2015
        • 29
        • liminka

Originally posted by yrd3 View Post
        tuolta: http://www.ebay.com/itm/3x-REP-SATZ-...item4873cfffae mä sen tilasin, hienosti tuli, maanantaina iltapäivästä tilasin ja perjantaina aamusta tuotiin kotiovelle. olikohan joku 139€ kotia tuotuna. laitoin nuolla wurthin liittimillä suurimman osan ja osan nuolla normiliittimillä mitkä tuli mukana. ja kaikki tuli laitettua kerralla eli kyllä kaikki saa korjattua.mut muistakaa tosiaan et ne värit ei pidä yhtään kutiansa et kannattaa merkkailla sit hyvin.

Minä katkaisin epähuomiossa 3 kourun vasemmalta lukien kaikki johdot :think ja,mulla on tuo sama silikonijohtosarja tilattu ebay:lta.Alkuperäisessä nipussa on 2 ruskeaa ohutta johtoa,ja uudessa mulla ainakin on 4 ruskeaa.Kysyisin ovatko alkuperäiset ruskeat molemmat maajohtoja,jottei töki vääriin paikkoihin.Voiko anteeni moduuli kärähtää ,jos näin käy

Comment

• kettula 04
          Bimmer Rookie
          • Jan 2015
          • 29
          • liminka

Originally posted by kettula 04 View Post
          Minä katkaisin epähuomiossa 3 kourun vasemmalta lukien kaikki johdot :think ja,mulla on tuo sama silikonijohtosarja tilattu ebay:lta.Alkuperäisessä nipussa on 2 ruskeaa ohutta johtoa,ja uudessa mulla ainakin on 4 ruskeaa.Kysyisin ovatko alkuperäiset ruskeat molemmat maajohtoja,jottei töki vääriin paikkoihin.Voiko anteeni moduuli kärähtää ,jos näin käy
          Ei muuten ollut sit yhtään kutistejatkoliitintä mun sarjassa,vaikka hienosti yotup videossa laitetaan joka paikkaan muualle kutistesukat paitti kaijutinkoteloon.Perk...Sai Oulun kaikki liikkeet kiertää Elfaelektroniikasta löytyi 30 kpl.Aikoivat tilata lisää.Nämä on niitä purista,kutista mallia.Mulla ei ainakaan toiminu ne tinakeksinnöt,suli eriste ennen kuin tina.Niitä isommalle johdolle kyllä löytyy ,monesta paikasta.

Comment

• Laku
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2007
            • 17575
            • Turku

Onko kukaan uusinut kokonaan tai osittain koaksiaalikaapelia? Mikä kaapeli siellä on RJ??
            Näillä mennään:
            - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
            - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
            - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
            - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998

Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

Comment

• yrd3
              Bimmer Rookie
              • Feb 2013
              • 163
              • Ylistaro

muistaasin että ruskeat maajohtoja mut kokeeles yleismittarilla pökätä toinen runkoon ja toinen piuhaan ja vinku päälle, sillähän se seleviää. kyllä jouduin ite sen antennijohdon korjaamaan, oli edellinen "ammattimies" teheny kyllä sellaasen viritelmän sinne sille antennille et huh huh, onneksi tuli otettua se antennikorjaussarja samaan syssyyn nii sieltä sai tehtyä taas kunnon liitokset. ja taas rallattaa ilman särinöitä.

Comment

• kettula 04
                Bimmer Rookie
                • Jan 2015
                • 29
                • liminka

Originally posted by yrd3 View Post
                muistaasin että ruskeat maajohtoja mut kokeeles yleismittarilla pökätä toinen runkoon ja toinen piuhaan ja vinku päälle, sillähän se seleviää. kyllä jouduin ite sen antennijohdon korjaamaan, oli edellinen "ammattimies" teheny kyllä sellaasen viritelmän sinne sille antennille et huh huh, onneksi tuli otettua se antennikorjaussarja samaan syssyyn nii sieltä sai tehtyä taas kunnon liitokset. ja taas rallattaa ilman särinöitä.
                Kiitos neuvosta täytyy huommenna pajottaa...

Comment

• kettula 04
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2015
                  • 29
                  • liminka

Kiitos neuvosta täytyy huommenna pajottaa...
                  Nyt se sit on tehty kaikki johtosarjat vaihdettu Ebayb tilattuihin silikon johtoihin.meni siinä 3 iltaa...ihmetellessä:think.3 huonoa puolta sarjoissa.Oikean puolen johtosarja,se paksumpi,siihen olevan silikoni sarjan suojaputki ei sopinut kouruun Perk.. aikani kokeilin konsteja monia,sit leikkasin suojaputken pois siltä kohtaa ja laitoin Fulkanoimis teipin tilalle sit pelitti.2 ei tullu sulatettavia jatkoja.3johtosarjoissa oli paljon samanvärisiä johtoja niitä sit koita merkata :think.

Muuten ne ruskeat oikealla puolella 3 kpl olivat kaikki maajohtoja.
                  Vasemmalla puolella kans tuli moka katkaisin kaikki johdot kun oletin että ne ovat eri väriset,mut siellä oli jälleen 3 ruskea/valkea johtoa :think kytkin ne viimmeiseksi "Heppiin " ja kokeilin kaikki toimi Tuurilla,tai ne olivat myös maajohtoja.
                  Vielä yksi neuvo.Kun liitätte johdot ne ei taho mennä takaluukun palkkiin kun jäävät liian pitkäksi.Purkakaa takaluukun verhous ja löysätkää sieltä pidike niin tulee löysää eivätkä jää mutkille siellä on pelivaraa.En lyhentänyt johtosarjoja yhtään jos joskun vielä katkeaa,ei ehkä mun aikana,niin on helppo liittää koko sarja uudelleen ,kun lyö pätkät välistä pois.

Comment

• Mannekiini
                    Newbiemmer
                    • Mar 2015
                    • 2
                    • Kokkola

Ei muuten ollut sit yhtään kutistejatkoliitintä mun sarjassa,vaikka hienosti yotup videossa laitetaan joka paikkaan muualle kutistesukat paitti kaijutinkoteloon.Perk...Sai Oulun kaikki liikkeet kiertää Elfaelektroniikasta löytyi 30 kpl.Aikoivat tilata lisää.Nämä on niitä purista,kutista mallia.Mulla ei ainakaan toiminu ne tinakeksinnöt,suli eriste ennen kuin tina.Niitä isommalle johdolle kyllä löytyy ,monesta paikasta.
                    Jaahas niitä siis ei tuu mukana, tilasin saman sarjan justiin. Minkä kokosia kutistejatkoliittimiä sarjaan tarvitaan. Riittääkö 0.5-1.5mm vai vaatiiko lisäksi 1.5-2.5mm

Comment

• MajorDrake
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2006
                      • 7551
                      • Jyväshyvä

Originally posted by Mannekiini View Post
                      Jaahas niitä siis ei tuu mukana, tilasin saman sarjan justiin. Minkä kokosia kutistejatkoliittimiä sarjaan tarvitaan. Riittääkö 0.5-1.5mm vai vaatiiko lisäksi 1.5-2.5mm
                      Ei riitä, tarvit takalasin lämmitykselle paksummat, johto on vuosimallista riippuen 2.5 tai 4 mm2 jos nyt oikein muistan.
                      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

Comment

• Benighted
                        Bimmer Fanatic
                        • Jan 2015
                        • 281
                        • Klaukkala

Eilen tutkailin muuten vain noita omia johtoja päällisin puolin takaluukun sivuilta. Näyttäisi molemmilta puolin siltä, että olisi vaihdettu tai jollain tasolla ainakin ropattu. Ei ihan tehdasasennukselta näytä teippeineen, vai mitä mieltä raati on? Vai onko nämä jotain ihan muita johtoja?

Auto siis saksantuonti, eikä oo tietoa tarkemmin onko sarjoihin kajottu jo ennen minua. Toivottavasti korjattu siis jo
                        F11 530xdA M-Sport 2014
                        Ex. E39 530iA Touring 2001
                        Ex. E61 530dA Edition Sport 2009

Comment

• GuGi_
                          Bimmer Fanatic
                          • Feb 2012
                          • 700
                          • Vantaa city

Originally posted by Benighted View Post
                          Eilen tutkailin muuten vain noita omia johtoja päällisin puolin takaluukun sivuilta. Näyttäisi molemmilta puolin siltä, että olisi vaihdettu tai jollain tasolla ainakin ropattu. Ei ihan tehdasasennukselta näytä teippeineen, vai mitä mieltä raati on? Vai onko nämä jotain ihan muita johtoja?

Auto siis saksantuonti, eikä oo tietoa tarkemmin onko sarjoihin kajottu jo ennen minua. Toivottavasti korjattu siis jo
                          Kyllä nuo näyttää ihan koskemattomilta. Mutta eri piuhoja nyt mistä puhutaan takaluukunjohtosarjoina. Ne rikkoontuvat piuhat kulkevat siellä itse luukun saranoissa olevissa metallisissa johtokouruissa. Niistä ei piuhoja saa näkyviin avaamatta niitä kouruja.

Kuvassa näkyy saranoissa molemmin puolin keskellä nuo musta "kourut" joissa ne surullisenkuuluista piuhat kulkee.
                          Last edited by GuGi_; 09-11-2018, 17:26.
                          "Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"

F11 525d -11
                          E60 M5 -05
                          E12 530i -75
                          E32 730i - 91
                          Chevy Silverado 3500 -93
                          R33 Skyline GTS-T -93

Comment

• Benighted
                            Bimmer Fanatic
                            • Jan 2015
                            • 281
                            • Klaukkala

Originally posted by GuGi_ View Post
                            Kyllä nuo näyttää ihan koskemattomilta. Mutta eri piuhoja nyt mistä puhutaan takaluukunjohtosarjoina. Ne rikkoontuvat piuhat kulkevat siellä itse luukun saranoissa olevissa metallisissa johtokouruissa. Niistä ei piuhoja saa näkyviin avaamatta niitä kouruja.

Kuvassa näkyy saranoissa molemmin puolin keskellä nuo musta "kourut" joissa ne surullisenkuuluista piuhat kulkee.
                            Jeps. Ajattelin, josko nuo kourut matkaisivat lopulta tuonne alas asti, eipä ilmeisesti

Noh, vikaa kun ei ole, niin antaa olla
                            F11 530xdA M-Sport 2014
                            Ex. E39 530iA Touring 2001
                            Ex. E61 530dA Edition Sport 2009

Comment

• GT-555
                              Bimmer Rookie
                              • Jun 2012
                              • 183
                              • etelä

Takaluukun ikkuna aukeilee sillointällöin itsestään ja takalasin lämmitin ei toimi. Varmaan tuolta johtosarjasta löytyy vika? Mistä kannattaa ensin katsoa?
                              e61 530da

Comment

• ptikkala
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2007
                                • 1578

Perästä katsottuna oikealla puolella keskimmäinen kouru. siellä menee nuo takalasinnapin johdot ja sähkö lasinlämppärille. Vasemmanreunan kourussa menee sitten maadoitus sille.

Comment

Working...
                                X