Originally posted by Lenkka
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEi kyllä ole tullut vastaan yhtään f11 , joissa ei löytyisi parametrejä. Millä kokeiltiin koodata?
CAS => 3000 => TC_MSA_MEMORY => aktiv
TC_MSA_MEMORY ---- TC_RESERVED_BYTE3_BIT5
TC_MSA_DEFAULT_OFF ---- TC_RESERVED_BYTE3_BIT4
Comment
-
-
Originally posted by Lenkka View PostEsys tokenmasterin cheatlistalla, bimmercodella ja ihan esysillä itse etsimällä arvoja
CAS => 3000 => TC_MSA_MEMORY => aktiv
TC_MSA_MEMORY ---- TC_RESERVED_BYTE3_BIT5
TC_MSA_DEFAULT_OFF ---- TC_RESERVED_BYTE3_BIT4e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostVaikuttaisi olevan mappaus ongelma. Kokeilitko varustelistalla poistaa tuota start&stop? Toki onhan se mahdollista, että cas softaversiossa ei olisi mahdollista koodata noita. Ecujen riippuvuudet näet E-sys:llä, yleensä riittää sen yhden purkin päivittäminen. Toki sekin mahdollista, että ei toimi vaan joutuu loputkin joilla on riippuvuudet päivittämään.
Pitäisi ostaa suurempi kovalevy läppäriin ja päästä jostain lataamaan tuo täysi data, niin voisi kokeilla sen jälkeen päivittää cassin softaa.
Comment
-
-
Originally posted by Kesäromu View PostAutosta (2011) löytyy kafas-kamera mutta kaukovaloassaria ei.
Autossa ei ole viikseä jossa se assarin A-nappi on, mutta olen ymmärtänyt että assarin pystyisi koodaamaan ns. jatkuvaksi päälle?
Ja idriven lights-valikkoon tulisi kohta josta ruksin pois ottamalla toiminnon saisi pois päältä?
Osaisiko joku siis kertoa miten tämä assari toimii ilman tuota viikseä..?Last edited by Kesäromu; 02-05-2021, 15:22.F10 -11
E21 315 -83
Comment
-
-
Originally posted by Kesäromu View PostOlisiko kellään tähän apuja, autooni tuo koodattiin mutta ei kuitenkaan toimi, jos koodattu pelkästään varustelistaan niin vaatiiko muuta toimia myös kun assari ei toimi nyt.
FRM/3050/FLA_AUTO_AKTIV/automatisch
HU_CIC/3000/HIGH_BEAM_ASSISTANT/aktiv
KAFAS/3015/FLA_ON_OFF/aktiv
Varusteen koodaaminen ei ole pakollista, mutta voi sen tehdä halutessaan. Assari menee päälle, kun pyöräyttää valot manuaalisesti päälle tai kun valot menevät automaattisesti päälle.
Olethan myös varma, että sinulla on oikeasti kafas tai parempi kamera, eikä pelkkä sade- ja valotunnistin?
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostVoiko kardaanin päätylimpun vaihdon sösssiä jotenkin? Vaidatin taemman uuteen, mutta nyt tuntuu että perästä tulee tasainen vapina maantie nopeuksissa.
Eli kartaani ja laippaliitos tulee säilyä samassa asentosuhteessa keskenään.
Ohjeita noudattamalla päästäneen riittävän lähelle hyväksyttävää tasapainoa.
Etupään limpussa myös riski mikäli tyyppi vaihtuu alumiini limpusta kumiseen ja jää silmälaakerin etäisyys tarkastamatta/säätämättä.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostSehän menee helposti epätasapainoon. Sen avaaminen kun on "rikos" tehtaan mukaan ylipäänsä, koska 3 lapainen laippa on tasapainotettu kartaanin kanssa.
Eli kartaani ja laippaliitos tulee säilyä samassa asentosuhteessa keskenään.
Ohjeita noudattamalla päästäneen riittävän lähelle hyväksyttävää tasapainoa.
Etupään limpussa myös riski mikäli tyyppi vaihtuu alumiini limpusta kumiseen ja jää silmälaakerin etäisyys tarkastamatta/säätämättä.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
Originally posted by Lenkka View PostFRM/3050/FLA_VERBAUT/aktiv
FRM/3050/FLA_AUTO_AKTIV/automatisch
HU_CIC/3000/HIGH_BEAM_ASSISTANT/aktiv
KAFAS/3015/FLA_ON_OFF/aktiv
Varusteen koodaaminen ei ole pakollista, mutta voi sen tehdä halutessaan. Assari menee päälle, kun pyöräyttää valot manuaalisesti päälle tai kun valot menevät automaattisesti päälle.
Olethan myös varma, että sinulla on oikeasti kafas tai parempi kamera, eikä pelkkä sade- ja valotunnistin?F10 -11
E21 315 -83
Comment
-
-
Pamahti leimassa hylsy sigun kulkineeseen. Syynä: Valmistajan kilpi, vaurioitunut, edessä oikealla. Eli apparin oven alareunassa on joku tarra mistä puuttuu sormenpään kokoinen pala, lienee pesussa lähtenyt. Mistä ja millaisella prosedyyrillä uusi? Valtuutettuun huoltoliikkeeseen näytille ja pyytää uutta?
Edit: Mietin, että kuinka tarkoituksen mukaisia tollaiset tarrat on. Tulipalossa ja kolarissa kai se metallikilpi merkitsee eniten auton tunnistuksessa, kun kestää muutenkin enemmän.Last edited by torx; 03-05-2021, 16:14.G30 530e m-sport -19.
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=407671
-
Välillä tuntuu, että kaikki muu paitsi mulkku menee päin vittua.
Comment
-
-
Merkkiliikkeestä saat tilattua, ota ote mukaan ja kuva vanhasta,
Jyväskylässä maksa joku ~20€ tarra...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by jönssi86 View PostAuto F11 520DA 2012 vm. Autossa löytyy kolme ajomoodia: normal, sport ja sport+. Autossa siis sporttikeppi läpysköillä. Onko tällaiseen autoon saatavilla ECO Pro asetus koodaamalla, vai vaatiko se jonkun palikan/boxin?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment