Kertokaahan E32 tietäjät, mikä mahtaisi olla vialla? Ongelman huomasin tänään, kun aamulla normaalisti olin lähdössä töihin. Kuskin puolen ovi ei enää auennutkaan lukosta, vaan joutui apparin puolelta avaamaan. Nuppien nousemisessa ei toistaiseksi ongelmia. Ja ovi menee lukkoon kyllä kuskin puolelta.
Kertokaahan E32 tietäjät, mikä mahtaisi olla vialla? Ongelman huomasin tänään, kun aamulla normaalisti olin lähdössä töihin. Kuskin puolen ovi ei enää auennutkaan lukosta, vaan joutui apparin puolelta avaamaan. Nuppien nousemisessa ei toistaiseksi ongelmia. Ja ovi menee lukkoon kyllä kuskin puolelta.
Mikä mahto tulla yhtäkkiä 730:sen laseihin ja keskuslukitukseen kun ei toimi? Sulakkeita ei oo palanu konepellin eikä takapenkin alta, releet vaan napsuu välillä kun yrittää ikkunoita avata.
Ja se tasonsäätöventtiilissä oleva nippa ei ole ilmausruuvi vaan sitä varten että siitä päästetään järjestelmän paine pois ennenkuin niitä putkia aletaan irroittelemaan, letku ruuviin kiinni, astiaan ja löysälle, auton tulee olla pukeilla tai muuten perä haluaa alas... jos putkia irroittelee löysäämättä painetta auton alta kömpii varsin öljyinen kaveri. tämän paineenlaskun jälkeen ruuvin annetaan olla kiinni, ilmaus kuten edellä.
Tasonsäädöllisessähän takapään saa helposti mille korkeudelle haluaa, unohtamatta säätää tietysti sensori sitten vastaavasti ettei suspension levellin ghälytyksiä tule. Toki tehtaan orkkiskorkeus on pyöränkulmien ja siten ajo-ominaisuuksien kannalta paras.
Letku tuli nyt vihdoin vaihdettua, mutta valitus ei kadonnut. Missähän mahtaa sitten vika olla, kun perän säätö mielestäni toimii oikein. Eikait voi johtua keulan -40mm dropista? :think
Letku tuli nyt vihdoin vaihdettua, mutta valitus ei kadonnut. Missähän mahtaa sitten vika olla, kun perän säätö mielestäni toimii oikein. Eikait voi johtua keulan -40mm dropista? :think
EDIT: vaatisi ilmeisesti vain säätöä.
Tai sitten anturi on vain vialla niinkuin minulla (missä tahansa asennossa tulee hälytys...)
Tai sitten anturi on vain vialla niinkuin minulla (missä tahansa asennossa tulee hälytys...)
Ilmoitus tulee käytännössä ainakun sattuu tiessä olemaan joku sopiva monttu. Vaikka järjestelmässä pitäisi se 8minuutin viive olla, ennen kuin herjan heittää mittaristoon.
Onkos anturille jotain mittausarvoja, että pystyisi todentamaan onko se särki?
Mistä näkee mitkä penkit autossa on? Kyseessä on -88 e32 750 harmaat sporttipenkit. Takapenkki on ok mutta etupenkit halkeillut ja kuskinpenkissä aikas isokin reikä.
realoem:sta noita koodeja katselin. Ymmärtääkseni materiaali on LEATHER WALKNAPPA.
Minkä värisiä nämä ovat:
- ANTHRAZIT
- SILBER, joku harmaa ja näitä jopa olisi vielä saatavilla oem:in mukaan
- INDIGO
- NATUR
- SADDLE-TAN
- CARDINALROT, ilmeisesti joku punainen
- SCHWARZ, musta ja näitäkin saisi vielä
- KARMESINROT, joku punainen
Voin ottaa kuvankin penkeistäni jos se jotain auttaa.
Mistä näkee mitkä penkit autossa on? Kyseessä on -88 e32 750 harmaat sporttipenkit. Takapenkki on ok mutta etupenkit halkeillut ja kuskinpenkissä aikas isokin reikä.
realoem:sta noita koodeja katselin. Ymmärtääkseni materiaali on LEATHER WALKNAPPA.
Minkä värisiä nämä ovat:
- ANTHRAZIT
- SILBER, joku harmaa ja näitä jopa olisi vielä saatavilla oem:in mukaan
- INDIGO
- NATUR
- SADDLE-TAN
- CARDINALROT, ilmeisesti joku punainen
- SCHWARZ, musta ja näitäkin saisi vielä
- KARMESINROT, joku punainen
Voin ottaa kuvankin penkeistäni jos se jotain auttaa.
Minkä värisiä nämä ovat:
Musta - ANTHRAZIT
Harmaa - SILBER
Sininen - INDIGO
V Ruskea - NATUR
Kellert. Ruskea - SADDLE-TAN
Punainen - CARDINALROT
Musta - SCHWARZ
Punaruskea - KARMESINROT
Lisäkysymys. Mites kun realoem:issa oli quantity 2 ja hinta jotain 677e niin tuleeko tohon hintaan(+suomilisät) molempiin penkkeihin nahat? Vai tarkoittaako että autoon on asennettu kyseistä osaa 2 kpl ja à hinta 677e?
Mistäs lähtisi jäljittämään 740ia:n peruutusvalojen toimintaa?
Sulakkeet on tarkistettu, mittarissa näkyy kyllä R kun pakin laittaa päälle, vaihteenvalitsimen sisällä olevan liukukytkinhässäkänkin jo putsasin.
Pakkivalo ei siltikään syty kun pakin laittaa päälle. Yleismittarin mukaan lampun kantoihin ei tule jännitettä.
Kaikki muut valot toimivat, lkm-moduuli on avattu ja todettu virheettömäksi, -93 vuosimalli kun on niin mustard relaytakaan ei ole.
:think
Mistäs lähtisi jäljittämään 740ia:n peruutusvalojen toimintaa?
Sulakkeet on tarkistettu, mittarissa näkyy kyllä R kun pakin laittaa päälle, vaihteenvalitsimen sisällä olevan liukukytkinhässäkänkin jo putsasin.
Pakkivalo ei siltikään syty kun pakin laittaa päälle. Yleismittarin mukaan lampun kantoihin ei tule jännitettä.
Kaikki muut valot toimivat, lkm-moduuli on avattu ja todettu virheettömäksi, -93 vuosimalli kun on niin mustard relaytakaan ei ole.
:think
f12 konehuoneen sulakeboksissa, pakkivalon kytkin tai johdot.. mitään releitä ei tällä osin ole
Comment