Eipä niihin ETK tarjoo mitään.
E32 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oisko jotain kätevää jippoa miten saisi sähköllä toimivan takaikkunan seiskasta kiinni? Kaikki muut ikkunat toimivat mutta kuskin puolen takaikkunan nappia painamalla kuuluu vain naksahdus ikkunan luota eikä mitään tapahdu. Ikkuna on noin 1cm vaille kiinni niin olisi kiva saada se viimeinenki sentti, kun suhisee kuitenkin kivasti motarilla ajaessa.
Onkohan noissa mahdollista saada lasista ylöspäin nostamalla ikkuna kiinni jos sais kunnolla otteen? Koitin jo paljain käsin mutta ei inahtanutkaan ja loppui pito käsistä
BMW 325i Cabriolet -90
Comment
-
Tuon sain jo korjattua mutta nyt olis uutta kysymystäOriginally posted by Dew View PostOisko jotain kätevää jippoa miten saisi sähköllä toimivan takaikkunan seiskasta kiinni? Kaikki muut ikkunat toimivat mutta kuskin puolen takaikkunan nappia painamalla kuuluu vain naksahdus ikkunan luota eikä mitään tapahdu. Ikkuna on noin 1cm vaille kiinni niin olisi kiva saada se viimeinenki sentti, kun suhisee kuitenkin kivasti motarilla ajaessa.
Onkohan noissa mahdollista saada lasista ylöspäin nostamalla ikkuna kiinni jos sais kunnolla otteen? Koitin jo paljain käsin mutta ei inahtanutkaan ja loppui pito käsistä
Eli uutta laturia tässä hommaamassa -89 735iA ja kattelin että noita on 90A 115A ja 140A laturilla. Onko väliä kuinka tehokkaan laturin tuohon hommaan ja mikähän noista tuossa on alunperin ollut?BMW 325i Cabriolet -90
Comment
-
Joo, eipä ole ahkerasta googlauksesta huolimatta mitään löytyny E32:n helmaan. Pitänee vääntää vaikka alumiinista jotkut boxit noihin ja maalata mattamustaksi. Nyt vedin mustalla Gorillateipillä noi kohdat umpeen ettei pääse kura putipuhtaan vastamaalatun helman ja muovin väliinOriginally posted by zener View PostEipä niihin ETK tarjoo mitään.
Soratietä tulee väännettyä 20km päivässä...
Comment
-
mitenkäs normaalisti avaat ovet? vai etkö pidä lukossa lainkaan?Originally posted by Dew View PostMiten saa E32 konepellin auki jos ei autoon pääse sisälle? Ovista ei sisään pääse kun en "master" avainta omista. Ois vähän kiire saada apua

virta vähissä?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
ainakin E34 on mekanismi tehty niin että meisselillä saa aukaistua vasemman puolisten umpioiden ja munuaisten välistä. Se muovinen maski, missä on poikkiripoja. Omassa ainakin oli nuoli siinä kohdalla, siitä meisselillä käsikopelolla saa kammettua konepellin "tuulihaka-asentoon"Originally posted by Dew View PostMiten saa E32 konepellin auki jos ei autoon pääse sisälle? Ovista ei sisään pääse kun en "master" avainta omista. Ois vähän kiire saada apua

Hyvinpitkälti tuosta, jos on samalainen mekanismi. Luulen niin olevan.Last edited by Jansu; 07-11-2011, 15:20.-E34 525ia Touring
-E36 323ia Touring ///M
Comment
-
sitte varmaan helpoin nostaa kuskin etunurkka ylös ja antaa apuvirtaa startin solenoidin B+ napaan, ei tarvii hajottaa mitään.Originally posted by Dew View PostVirtaa ei yhtään.
kuvassa joku random startti. B+ ylimmäisenä

jos auto on manuaali niin TARKKUUTTA siihen hommaan. lähtee nimittäin liikkeelle jos väärään napaan sohii ja vaihde päällä :think
tätä vaihtoehtoa ei ole tullut kokeiltuakaan :thinkOriginally posted by Jansu View Postainakin E34 on mekanismi tehty niin että meisselillä saa aukaistua vasemman puolisten umpioiden ja munuaisten välistä. Se muovinen maski, missä on poikkiripoja. Omassa ainakin oli nuoli siinä kohdalla, siitä meisselillä käsikopelolla saa kammettua konepellin "tuulihaka-asentoon"Last edited by peto2; 07-11-2011, 15:19.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Ja mä olen harjoitellut avaamaan kans tuosta lukon vierestä konepellin. Tökkää siitä jonkun L-muotoon taivutetun paksun metalliesineen sisälle.. kääntää ällän kiinni aukasuvaijeriin ja nykäsee. Joissain omistamissani E32:ssa on ollut naru kiinnitettynä vaijeriin...sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
Onko tuossa E32 750iAL:ssä joku täysautomaattinen huurteenpoisto kylmemmillä keleillä? Meinaan puhaltaa koko ajan enemmän tai vähemmän kovaa tuulilasiin vaikka kuinka yrittää säädellä puhaltimen nopeutta. Lämpösillä keleillä ei tuota tapahtunut. Vai rikkoiko akun vaihto jotain..?
Ja toisekseen, onko normaalia kun vie öljyä ~0,5-1 litraa/1000km? Ei kuitenkaan tupruta sinistä savua missään vaiheessa.
Comment
-
Ilmastoinnin miekka rikki jos ei ole huurteenpoistonappi päällä (sen kanssa puhaltaa aina täysillä)Originally posted by Zyrppa View PostOnko tuossa E32 750iAL:ssä joku täysautomaattinen huurteenpoisto kylmemmillä keleillä? Meinaan puhaltaa koko ajan enemmän tai vähemmän kovaa tuulilasiin vaikka kuinka yrittää säädellä puhaltimen nopeutta. Lämpösillä keleillä ei tuota tapahtunut. Vai rikkoiko akun vaihto jotain..?
Ja toisekseen, onko normaalia kun vie öljyä ~0,5-1 litraa/1000km? Ei kuitenkaan tupruta sinistä savua missään vaiheessa.
Öljynkulutus ei ole normaalia, mutta ei toisaalta kovin huolestuttavaakaan. Yleensä nämä kuluttaa öljyä vuotamalla maahan ja huohotinjärjestelmän kautta (siellä on pari venttiiliä, jotka toimii alipaineella ja rikkoutuessaan imee öljyä imusarjaan)sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
Moi, olis vanteet hakusessa E32:een ja olen selaillut pari päivää näillä foorumeilla mutta on menny pää vaan pyörälle kun on tullut ristiriitaisia kirjoituksia millaiset kiekot (17"-19") ja millaisella rengastuksella pyöris hyvin ilman lekaa. Leveyttä tietenkin taakse ois tarkoitus saada. -40mm madallus tulossa eteen maanantaina. Kiitos jo etukäteen
E60 525iA -03
ex E36 323iA -96
ex E34 518i - 91
ex E32 730iA -91
ex E38 740iA -94
ex E39 520i -96
Comment
-
E32:een suosittelen 17- tai 18-tuumaisia. 19" alkaa olla jo turhan iso ja urpon näköinen. Taakse sinne menee leveää heittämällä ja eteenkin ihan kivaa. Pienen ET:n vanteet. Katselepa vaikka myyntipalstalla olevia koottavia
.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
mulla madallus sarjan kaa oli 17" 225/40 tai 45 rengastuksel ja 8 tuumaa leveet -5 et mahtu hyvin siel pyörimäänOriginally posted by Dramador View PostMoi, olis vanteet hakusessa E32:een ja olen selaillut pari päivää näillä foorumeilla mutta on menny pää vaan pyörälle kun on tullut ristiriitaisia kirjoituksia millaiset kiekot (17"-19") ja millaisella rengastuksella pyöris hyvin ilman lekaa. Leveyttä tietenkin taakse ois tarkoitus saada. -40mm madallus tulossa eteen maanantaina. Kiitos jo etukäteen
NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Comment
Comment