Originally posted by Kv1984
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
M62 TU44 imusarja
Olen vaihtamassa Tu44. n imusarjan avarampaan vanhempaan malliin, jossa ei ole sitä putkea sarjan sisällä, joka lähtee separaattorilta. Voinko laittaa tuon vanhemman imusarjan suoraan sille käypäisellä separaattorilla paikoilleen? Mikä sen sisällä olevan putken merkitys TU44. ssä on?
Edit:Itse itselleni vastaten: Ilmeisemmin huohotuskaasut jakautuvat tasaisemmin sylintereiden kesken, kun putki on paikoillaan. Muuta väliä tuolla putkella ei ole.Last edited by RS2; 17-10-2019, 06:10.
Comment
-
-
Originally posted by RS2 View PostOlen vaihtamassa Tu44. n imusarjan avarampaan vanhempaan malliin, jossa ei ole sitä putkea sarjan sisällä, joka lähtee separaattorilta. Voinko laittaa tuon vanhemman imusarjan suoraan sille käypäisellä separaattorilla paikoilleen? Mikä sen sisällä olevan putken merkitys TU44. ssä on?
Edit:Itse itselleni vastaten: Ilmeisemmin huohotuskaasut jakautuvat tasaisemmin sylintereiden kesken, kun putki on paikoillaan. Muuta väliä tuolla putkella ei ole.
Juuri näin. Öljy palaa tasaisemmin joka pytyssä1995 E38 740iAL
1994 E38 740iA
2004 E61 530d touring
1989 Nissan 200SX S13
1981 Datsun Sunny B310
Comment
-
-
Punainen valo jossa huutomerkki keskellä moilottaa mittaristossa.
Jarrunestettä on säiliössä ja kohon liikuttelu ei vaikuta valon palamiseen. Merkkaako valo myös jtn muuta kuin jarrunesteen määrää vai onko anturi vaan paskana?
Auto 730d vm:00Last edited by Biimersson; 01-11-2019, 14:13.
Comment
-
-
Miten muilla toimii puhaltimessa oleva tuulilasin tehopuhallus.
Kun siitä painaa, niin puhallin pyörii täysillä ja ilma menee tuulilasille, mutta lämpötila ei mene täysille, vaan noudattaa säädettyä asetusta.
Pitäisikö lämpötilan mennä täysille.When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
Originally posted by sierra4x4tbo View PostPotilaana 740 ~-95, jarruvalot syttyy kun auton sammuttaa ja ottaa avaimet virtalukosta. Käynnissä ja virrat päällä ei pala kuin poljinta painaessa.. mistäköhän lähtis vikaa etsimään?
-Timoe39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostItse olen samanlaista tuosta sigun autosta yrittänyt selvittää. Itse olen melko varma, että ongelma johtuu valomoduulista. Itsellä matalat jännitteet saa tuon aikaan. Irroittamalla akun kengän sammuu. Ongelma ei esiinny silloin kun sitä ehtisi kunnolla selvittämään, niin ihan varma en ole.
Tuo alkaa kosteilla keleillä prakaamaan, viisarit liikkuu miten sattuu. Tämä oli vaan uusi vika.
Pistin nyt kutoskoneisen mittariston paikalleen..
-Timo
Comment
-
-
Originally posted by sierra4x4tbo View PostPotilaana 740 ~-95, jarruvalot syttyy kun auton sammuttaa ja ottaa avaimet virtalukosta. Käynnissä ja virrat päällä ei pala kuin poljinta painaessa.. mistäköhän lähtis vikaa etsimään?
-Timosigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostKlassinen virtalukonpohjavika. Seuraavana oireena jarruvalot palaa myös ajaessa, mittaristo sekoilee ja sisävalotkin palaa kun vika päällä.
Korjaantu vika mittariston vaihdolla..
-Timo
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostKlassinen virtalukonpohjavika. Seuraavana oireena jarruvalot palaa myös ajaessa, mittaristo sekoilee ja sisävalotkin palaa kun vika päällä.
Avaimet virtalukkoon ja kun kääntää virrat päälle, niin tuntuu että avain menee "yliasentoon" ja kierrosviisari pomppaa jonkun verran ylöspäin.
Tämän jälkeen jos avaimen kääntää käynnistysasentoon niin ei meinaa tapahtua mitään tai sitten tulee semmonen "akku finaalissa" käynnistys ja räpsyminen.
Jos avaimen kääntää kerran nollille ja sitten uudestaan, niin käyttäytyy normaalisti.
Olisikos tässä myös tuo virtalukon pohja potilaana?E92 M3 -10 Jerezschwarz
E28 528i -84 Diamantschwarz
G20 320e -22 Sunset Orange
Youtube @wheelwallgarage Instagram: @alexxmichael
E92 M3 -08 Silverstone 2
E38 740i -00 Imolarot 2
E46 320d -02 Orientblau
Comment
-
Comment