Ah, eipä pahan hintainen. Yllättivät tuolla marmoritiskillä 270eur hinnalla
Onhan se orkkis tuollakin 264 euroa.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Löytyisikö hämeenlinnan lähettyviltä keneltäkään ehjää LCM-II boxia? Huollon yhteydessä ottanu ilmeisesti itteensä. Ehjällä boxilla vois kokeilla, josko mittaristonvalot ja check control heräis toimimaan. Kyseessä siis kuvassa oleva loota. Löytyy käsittääkseni e38 ja e39 korisista. Oma auto on nyt ton vian takia ilman leimaa. Vaatinevat konttorilla sumareitten ja pitkien merkkivalot. T Hannu
Edittiä, eli tosta saa kii helpoiten 040-7262186. Kiitos ja kumarrus.
No ni. Tasan 16 min ja vaihdekepin merkkivalo himmenee oleellisesti, jää kuitenkin himmeänä palamaan. Täten uskoisin että yrittää mennä nukkumaan mutta jokin vuotaa just sen verran että imee akun tyhjäksi pidemmän päälle.
Korimoduulia pitäisi löytää kokeiltavaksi. Jos jollain hyllyssä niin tarkistakaa numeroita, vastaava hakusessa. Eli korimoduulin kyljessä numeroita: BMW 61.35-8 352 057, 120 373 10.
No ni. Tasan 16 min ja vaihdekepin merkkivalo himmenee oleellisesti, jää kuitenkin himmeänä palamaan. Täten uskoisin että yrittää mennä nukkumaan mutta jokin vuotaa just sen verran että imee akun tyhjäksi pidemmän päälle.
Korimoduulia pitäisi löytää kokeiltavaksi. Jos jollain hyllyssä niin tarkistakaa numeroita, vastaava hakusessa. Eli korimoduulin kyljessä numeroita: BMW 61.35-8 352 057, 120 373 10.
Sijaitseeko muuten tuo korimoduuli siellä hanskalokeron takana? Mielestäni ainakin omassa autossani siellä oli boksi, jossa luki tuo GM III.
Sijaitseeko muuten tuo korimoduuli siellä hanskalokeron takana? Mielestäni ainakin omassa autossani siellä oli boksi, jossa luki tuo GM III.
Kyllä, hansikaslokero etuasentoon ja sitten siellä takana sellainen musta pelti, joka kiinni yhdellä 8mm pultilla. Sen pellin takana alimmaisena vaakatasossa GM.
E: Mites kun kiinni olevassa korimoduulissa ei ole ollenkaan merkintää HI tai LO. Purkissa olevat numerot eivät täsmää bmwfans:ssa olevaan numerosarjaan. Eli voiko tästä päätellä että sinne on aiemmin jo vaihdettu GM? Tuolla bmwfans sivujen mukaan oleva koodi täsmää kyllä foorumilla purussa olevan seiksan GM:n numeroihin. Kuitenkaan nuo numerot eivät täsmää nykyisiin numeroihin. Eli sopiiko vai turha yrittää?
Takaoven tuhkakuppi ei pysy kiinni, ei sitten millään. Hienolta se näyttää yöllä kyllä kun valot palaa koko aika Mut miten lähtee järkevimmin pois tämä luukku ettei hajota paikkoja?
Sitten toinen asia.
Kun laitellaan kiihdytyksessä nasta lautaan kiinni niin n. 5000 kierroksen kohdalla nykii jonkin verran, tuntuu että se paras teho unohtunu johonkin siellä. 1 ja 2 vaihteella ainakin, kovempaa en oo ajanut että olis muut vaihteet päässyt testaan Eikä tämäkään probleema tule joka kerta ilmi, mistä vois johtua tämä?
Takovesta ovipahvi irti ja sitten takapuolella pari ruuvia, jolla tuhkakuppi kiinni.
Okei, kiitokset tästä. Pitänee viikonloppuna ottaa hommaksi aukaista paneelia!
Niin olihan meillä vielä kolmas probleema nyt kun mietti asiaa
Kuskin ikkuna ei tahdo jaksaa millään nousta ylöspäin, näyttää siltä kun kaupungin työmies yrittäis nousta ruokatunnilla siitä sohvalta takaisin työn ääreen, laiskaa touhua!
Monologi jatkuu. Löyty numeroiltaan sopiva GM III. Käyn hakemassa kun ehdin ja sitten Janzki(?) voitais koodata se tohon autoon?
Josko alkais sitten tää saatanan kootut teokset jo pelittää. Jos ei niin sitten en lupaa olla kiltti tälle yksilölle. PAALIIN!!!!!!!
Monologi jatkuu. Löyty numeroiltaan sopiva GM III. Käyn hakemassa kun ehdin ja sitten Janzki(?) voitais koodata se tohon autoon?
Josko alkais sitten tää saatanan kootut teokset jo pelittää. Jos ei niin sitten en lupaa olla kiltti tälle yksilölle. PAALIIN!!!!!!!
Jos se ei ala pelittämään, niin PICTURES or it didn't happen...
Monologi jatkuu. Löyty numeroiltaan sopiva GM III. Käyn hakemassa kun ehdin ja sitten Janzki(?) voitais koodata se tohon autoon?
Josko alkais sitten tää saatanan kootut teokset jo pelittää. Jos ei niin sitten en lupaa olla kiltti tälle yksilölle. PAALIIN!!!!!!!
Ihan mukavahan tätä on seurata. Toivottavasti saat autosi kuntoon.
Ei kannata hermoja menettää. Otat samanlaisen elämänasenteen, kuin Rockford seiskansa kanssa.
Ihan mukavahan tätä on seurata. Toivottavasti saat autosi kuntoon.
Ei kannata hermoja menettää. Otat samanlaisen elämänasenteen, kuin Rockford seiskansa kanssa.
Naru kaulassa ja hyppäsikin, mutta meni poikki?
Asiasta kukkaruukkuun, oma E38 koki mystisen parantumisen. Viikko ennen katsastusta ilmoitti että plim, jarrut kulahtaneet ja valo paloi mittaristossa. Juuri katsastukseen mennessä sitten sammui ja pysynyt poiss
Asiasta kukkaruukkuun, oma E38 koki mystisen parantumisen. Viikko ennen katsastusta ilmoitti että plim, jarrut kulahtaneet ja valo paloi mittaristossa. Juuri katsastukseen mennessä sitten sammui ja pysynyt poiss
Äkkiähän sen näkee, onko paloissa pintaa, kun vaikka renkaiden vaihdon yhteydessä tsekkaa jarrupalojen paksuuden. Jos en aivan väärin muista, niin se anturi alkaa valittaa paloista, kun pintaa on jäljellä enää 3mm. Tosin eipä ole ensimmäinen kerta, kun itse anturi on mennyt rikki, mutta nehän eivät paljon maksa, 10€/kpl ja ainakin tässä prefaceliftissa on vain yksi anturi per akseli, eli yhteensä kaksi anturia.
Comment