Originally posted by Ramzez
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
-
-
Onko kukaan huomannut, että nuo ovien yläpuoliset kromilistat kutistuvat? Omassa listan ja katon välissä oleva rako kasvaa huomattavasti C pilarin kaaren kohdalla ja siitä kaariosasta oli myös kiinnikkeitä hajalla kuljettajan puolella.
Laitoin uudet kiinnikkeet niin listan jatkon kohdalle tuli melkein sentin väli ja toisaalta tuo rako listan ja katon välissä on nyt suurinpiirtein saman kokoinen koko listan matkalta. Onko kyseessä siis listan kutistuminen vai onko mulla listassa kiinnikkeet väärässä kohdassa. Kiinnikkeethän ovat 2-osaiset joista toinen on liimalla kiinni listassa. Itse en vaihtanut niitä liimattuja osia mutta mietin olisiko joku joskus liimannut ne väärin? Sentin kutistuminen kun vaikuttaa aika suurelta, toisaalta kyseessä on L malli jossa lista on luonnollisesti pitempi...
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostKuljettajan puoli tuntuu aina olevan hiukan viileämpi, mutta samaa taisi vekotin tehdä edelliselläkin vesiventtiili/kiertovesipumppu -yhdistelmällä. Sen verran sattumanvaraista on lämmön tulo, että alkaa kovasti tuntumaan siltä, että tästä uudestakin osasta on se sähköinen kiertovesipumppu mennyt. Hiukan oudolta tuntuisi, että (käytetty) osa kestää 2vk ja sitten alkaa sattumanvaraisesti toimimaan ja nyt ei lainkaan. Ei jaksa uskoa oikein isoon ilmakuplaankaan, sen verran tuli ilmattua jne. Vikakoodit nollattiin kerran, AAC ei tuottanut mitään vikailmoituksia edelliselläkään rikkinäisellä osalla ja niin kauan kuin tuo vaihto-osa toimi, lämmöntuotto oli oikein mukavaa.
Ottaa päähän taas kerran. Uusi osa on Laakkosella 480€.
Autoahan on helppo ilmailla uudestaankin..Senkun korkit auki, vettä ja virrat päälle..Pari tuntia kun antaa pöhnöttää niin eiköhän se..Välillä vähä letkuja lypsää.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by 540iAV8 View PostOmaan ruuvasin vasta nuo NGK:t ja on pelannut myös 540:ssä.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by 540iAV8 View PostOmaan ruuvasin vasta nuo NGK:t ja on pelannut myös 540:ssä.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostOnko tuo siis oikean mallinen tulppa M62 koneelle? Tietäisi sitten pyytää oikean mallista tiskillä.
Sen verran vielä jäähdytinnesteen vaihdosta, että mistä olisi paras paikka tyhjätä systeemi?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostUsko vain hyvä mies..Nuo pumput on ihan kulutus kamaa. Lähes joka kotteroon jossa moinen on ollut, on saanut pumpun vaihtaa.
Autoahan on helppo ilmailla uudestaankin..Senkun korkit auki, vettä ja virrat päälle..Pari tuntia kun antaa pöhnöttää niin eiköhän se..Välillä vähä letkuja lypsää.
Tuli kokeiltua vielä sen ilmausruuvin avausta, kyllähän sieltä ilmaa tuli jkn verran. Onneksi tuotakin pääsee harjoittelemaan parin viikon sisällä, mutta hiukan vaativampi kohde näköjään tuokin. Kai tämä kuuluu kaikki tähän E38-Kokemukseen?
EDIT: ei surinaa eikä värinää. Yhdistelmä kaput ja tänä aamuna hytistiin taas vanhaan malliin. Sinänsä mielenkiintoista kurjuuden maksimointia, että heti kun sää kylmenee +10° - +2°, auto päättää siirtyä jääkaappi-tilaan.Last edited by Petteri75; 28-10-2009, 10:26.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostJep, pakkohan tuo vesiventtiili/kiertovesipumppu oli tilata, nyt tulee uusi ja hinta on totta vieköön sen mukainen. Menisiköhän nyt vähemmän aikaa kuin 3h? Silti, harmittaa kovasti.
Tuli kokeiltua vielä sen ilmausruuvin avausta, kyllähän sieltä ilmaa tuli jkn verran. Onneksi tuotakin pääsee harjoittelemaan parin viikon sisällä, mutta hiukan vaativampi kohde näköjään tuokin. Kai tämä kuuluu kaikki tähän E38-Kokemukseen?
Tuo pumppu hässäkkä nyt on ihan kulutuskamaa..Mm. e39:seissä varmasti yli puolessa on tuo rikki/jumissa.
Ilmaus kannattaa kyllä tehdä ihan ajan kanssa..Voithan vielä kokeilla miten se vanha pelaa jos ilmaa uudestaan. Surinastahan sen kuulee pelaako, ja tietysti stetoskoopilla voi auton käydessä kuunnella käykö pumppuSähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
tietääkö kukaan minkälainen homma on vaihtaa tuulilasinpesurin pumppu? Entä mikä mahtais olla tuon vehkeen sulakkeen numero? Autona 740ia M62b44 koneella vuodelta 98. Kiitos!VoimaaCom-moottorioptimointia<--045 111 42 37 tai priva
MB Vito 116cdi 4x4 special
BMW E92 320d
Kawasaki Z750
EX:
E36 325i Cäbi,Suzuki GSXR-1000 -06,E65 730dA -04,E38 740iA -98,E36 325i Cäbi,E38 728iAL -98,E36 320i -95
Comment
-
-
Originally posted by juzu3 View Posttietääkö kukaan minkälainen homma on vaihtaa tuulilasinpesurin pumppu? Entä mikä mahtais olla tuon vehkeen sulakkeen numero? Autona 740ia M62b44 koneella vuodelta 98. Kiitos!
Sisälokarin sisällä se taitaa seiskassakin olla..Apparin puolella.
Ei paha jobi, sisäloksua vain purkamaan.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Ok.kiitoksia!täytyy koittaa jos lähtis öljyllä tai vaihtaa se pumppu,ei kyllä pidä mitään ääntä kun vettä yrittää lasille saada,siks ajattelin et ois rikki tai sulake menny. Toisaalta voi olla jumissa ku auto seissyt noin vuoden...VoimaaCom-moottorioptimointia<--045 111 42 37 tai priva
MB Vito 116cdi 4x4 special
BMW E92 320d
Kawasaki Z750
EX:
E36 325i Cäbi,Suzuki GSXR-1000 -06,E65 730dA -04,E38 740iA -98,E36 325i Cäbi,E38 728iAL -98,E36 320i -95
Comment
-
-
Originally posted by juzu3 View PostOk.kiitoksia!täytyy koittaa jos lähtis öljyllä tai vaihtaa se pumppu,ei kyllä pidä mitään ääntä kun vettä yrittää lasille saada,siks ajattelin et ois rikki tai sulake menny. Toisaalta voi olla jumissa ku auto seissyt noin vuoden...BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
Comment