kattelin noita abs touhuja. joku on jo paininut tuon ongelman kanssa kun molempien taka anturien alla oli pätkät nippusidettä.
kuskin puoli on silti ottanut kiinni. kokeilin ottaa anturia ulommas vielä mutta silti se pudottaa sen pois pelistä jossain kohtaa.
kehä oli puhdas/kiilloittunut about 1/8 -1/6 kehän matkalta.
lienee siis turvonnut vain tuosta kohtaa. eli melko selkeä tapaus. kehän tilasin jo kattelin vaan että saa purkaa jonkun verran tavaraa edestä että saa vetarin pois. anturi on melko kulunut joten noista vain toisen vaihtaminen ei liene kovin pitkäikäistä.
E83 X3 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
[QUOTE=eizzi;4075976]Originally posted by veku View Postturha
??? Turha??
Kysymykseni oli onko kukaan käyttänyt triangle renkaita E83:ssa? Yritin saada vastauksia rengas foorumillakin, mutta aika huonosti kukaan ottaa kantaa..
Minä vastaan että en ole koskaan kuullutkaan ko merkistä
Leave a comment:
-
[QUOTE=veku;4075346]turha
??? Turha??
Kysymykseni oli onko kukaan käyttänyt triangle renkaita E83:ssa? Yritin saada vastauksia rengas foorumillakin, mutta aika huonosti kukaan ottaa kantaa..
Leave a comment:
-
Onko kukaan käyttänyt tai tietääkö joku mitään Triangle merkkisistä nastarenkaista? Tekeekö mitään/kannattaako?? Ainakin SP01 malli on kohtuu hintainen 215/60R17 koossa..
Leave a comment:
-
Originally posted by Tonton View PostEli lopun alkua. Pitää pistää osat tilaten hyllyyn. En oo yhtään perehtynyt aiheeseen mutta onko abs kehä vetarissa ja onko se vaan putsattu vai laitetaanko kaikki uutta
Anturi on varmaan nyt jo sökö eikä sitä pelasta mikään
Leave a comment:
-
Anturi on yhdellä ruuvilla kiinni ja helpossa paikassa. Taka-anturi siis. Itsellä jopa irtosi helposti hajoamatta. Ja jos anturissa on "hiomajälkeä",niin tapaus on selvä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Heguli 31 View PostItsellä alkoi pikkuhiljaa silloin tällöin. Paheni koko ajan,kunnes loppupelissä mittaristossa hälyvalot ei ollenkaan sammuneet.
Anturi on varmaan nyt jo sökö eikä sitä pelasta mikään
Leave a comment:
-
Originally posted by Tonton View PostNyt alkoi täälläkin joulu mittaristossa. Se abs anturi ja kehä varmaan antautumassa.
Onko se muilla menny laakista vai vähitellen
Leave a comment:
-
Nyt alkoi täälläkin joulu mittaristossa. Se abs anturi ja kehä varmaan antautumassa.
Onko se muilla menny laakista vai vähitellen
Leave a comment:
-
Originally posted by chevy55 View PostTuossa vielä tarinaa yhden hepun angel eyesien asennustöistä X3:een: https://www.bimmerfest.com/forums/sh...d.php?t=646174
Kiitos! Hyvä ohje!
Leave a comment:
-
Jos jotakuta mietityttää tällaisen vanhemman korimallin X3:n osto niin minulla olisi tuolla myyntiosastolla yksi siisti kutoskoneinen, hyvillä varusteilla oleva diesel/automaattiyksilö tarjolla. Hinta viilataan harrastajakollegoiden kesken kuntoon, mulla olisi uudempaa korimallia jo mielenkiintoinen yksilö kiikarissa ja liikkeeseen en tuota anna.
Leave a comment:
-
Originally posted by Athrez View PostKellään kokemuksia/tarinoita X3:een jälkiasennetuista enkelin silmistä? Halua ois laittaa -05 rinkulat xenonien kaveriks. Tois ihan uutta ilmettä mut vähän arvelluttaa onko kestäviä/toimivia
Leave a comment:
-
Originally posted by -Tapi View PostVeikkaisin vaihteistoa ja sen monivammaisuutta mutta voi temppuileva jakolaatikon pakkakin tehdä käännöksissä nykäyksiä. Itsellä vaihteisto vaihtaa joka vaihteen pienemmälle reilummassa jarrutuksessa aina sellaisella nykäyksellä että hävettää jos on kyytiläisiä. Myös liikkeellelähdöt ja 1-2 vaihto nykäisevät yleensä kun kierroksia on n. 2700 rpm vaikka ajaisi ihan sukkasillaan.Last edited by gLuXgLu; 07-12-2018, 20:26.
Leave a comment:
-
Itse suosin kanssa ylikokoa,talvitassut oli 235\55-18 nokian 8 ,nämä ovat joutilaana kun auto vauhtui ja siinä lähes uudet 19 nastat alla.
Ja kesätossut oli myös ylikokoiset 19"
Tuo E83 vakioalusta sen verran pintakova että tuo vähän paransi tilannetta
Myös äffässä on talvitossut napsun ylikokoiset ja toimii
Leave a comment:
Leave a comment: