Akkutakuusta sain erillisen tulostetun A4 lapun ja se pitäisi olla autossa. Tsekkaan sen sopivassa välissä. Toki tiedon pitäisi löytyä BMW huoltoliikkeen tietokannasta.
Takuu muuttui normaalista 2v. takuusta -> 4v. Vaihtoehtona oli ottaa ilmaisia huoltoja jollain tietyllä summalla.
BMW X5 G05 keskustelua – vol. I
Collapse
X
-
Mistäs laajennetun akkutakuun saa selville ja miten takuu muuttui?
Leave a comment:
-
-
Tervehdys palstalle. Uusi veijari liittyy keskusteluun.
Tilasin mielenkiinnosta tuon CarDatan oman kärryn osalta. Olen ensimmäinen omistaja ja auto valmistettu kesällä 2020. Heti Suomeen saavuttuaan se meni latauskieltoon ja Hangon tarkistukseen ja myöhemmin muutaman kennon vaihtoon. Hyvä puoli oli se, että auto sai laajennetun takuun.
CarDataKorkeajänniteakun maksimaalinen energiasisältö 20.89 kWh Korkeajänniteakun energiasisältö 17.38 kWh
Kilometrejä ajettu 45000km. Sähköllä puolet. Aika mukavasti on tämäkin akusto menettänyt kapasiteettia. Akustoon tuli myös kennohoidon yhteydessä laajennettu takuu. Täytyy tarkistaa minkälainen.
Leave a comment:
-
-
Car data -raportissa taas lukee "Korkeajänniteakun maksimaalinen energiasisältö 22.29 kWh", mutta ei muualla ole noin isoa lukemaa ilmoitettu (tai no, bruttokapasiteetti kai on 24 kWh, mutta netto 20.xx - 21.60 lähteestä riippuen).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by paavju View PostAjettu 49500 josta sähköllä 28250 eli 57 %. Tuosta itse ajanut 11500 km josta 8500 km sähköllä eli 74 %.
Leave a comment:
-
-
Ajettu 49500 josta sähköllä 28250 eli 57 %. Tuosta itse ajanut 11500 km josta 8500 km sähköllä eli 74 %.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by paceman73 View PostOlisi kiva saada pientä galluppia paljonko sähköllä ajoa kokonais ajomäärästä porukoilla on X5 45e?
Leave a comment:
-
-
Ihan mutua, mutta jos ei ole koukkua koodattu tms niin voipi aiheuttaa tutkalle häiriöitä. Voin myös olla erittäin väärässä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: