Remote Services se tosiaan oli, joka piti aktivoida - en tiedä, miksen sitä huomannut, vaikka katsoin muka kaikki paketit/palvelut läpi. Kiitos.
BMW X5 G05 keskustelua – vol. I
Collapse
X
-
Ihan hyvä huomio, Connected Package Professional oli katkolla juuri näihin aikoihin. Maksoin sen kuitenkin viime viikolla (ennen entisen päättymistä) vuodeksi eteenpäin ja MyBMW-sivujen mukaan tilaus on voimassa. Hmm.Originally posted by Thetic View PostOisko loppunut bmw remote servicen voimassaolo, silloin ei tuota nappia näy. Käy tsekkaamassa bmw.fi kirjautumalla
EDIT: Autossa toimii uutis- ja säätietosovellukset - nämä kai eivät toimisi, jos tuo em. paketti ei olisi voimassa?Last edited by bittivirhe; 17-02-2025, 16:16.
Leave a comment:
-
Oisko loppunut bmw remote servicen voimassaolo, silloin ei tuota nappia näy. Käy tsekkaamassa bmw.fi kirjautumalla
Leave a comment:
-
Hävisikö keltään muulta preconditioning-nappi MyBMW-sovelluksesta? Meinasin lämmittää akkua ja autoa aamulla, mutta ei ollut koko nappia enää tarjolla ja kun käynnistin lämmityksen autosta sisältä, se toimi vain jonkin minuutin ja sammui. Auto oli kiinni laturissa. Sovellukseen oli tarjolla päivitys, mutta ei se noita kadonneita nappeja tuonut takaisin.
Leave a comment:
-
Saako tähän LCI malliin jälkiasenteisena tuota Illuminated Kidney Grilliä?
Leave a comment:
-
Jos lasken sovelluksesta näkyvillä tiedoilla (matkan kokonaiskulutus, akun alku- ja loppuvaraus), saan kolmelle 70-80 km:n ajolle akun kapasiteetiksi 20.88 kWh (kulutus 14.2 kWh), 21.8 kWh (kulutus 19.2 kWh) ja 21.4 kWh (kulutus 18.8 kWh). Jokaisella matkalla auto käytti myös polttomoottoria (hybriditilassa). Kahdella viimeisellä matkalla sovellus ilmoitti akun olleen lähdössä täynnä ja perillä 12%, ensimmäisellä matkalla akkuun jäi 32%, kun ajoin osan matkaa sport-tilassa. Kaikissa tapauksissa keli oli pakkasen puolella ja pari ajoa tapahtui kylmästä kylmällä akulla lähdettynä. En tiedä, kuinka tarkka esim. tuo 12%:n lukema tai auton ilmoittama kulutus on.
Kääntäen, 30 kWh/100 km kulutuksella 21 kWh:n kapasiteetilla pääsisi 70 km ja käytännössä se varmaankin toteutuisi rauhallisessa ajossa talvikelissä ilman moottoritienopeuksia. Hybriditilassa auto vain käynnistää polttomoottorin monissa täkäläisissä ylämäissä. Luulen, että range on toistaiseksi hyvin lähellä alkuperäistä. Mittarilukema lähestyy 65000 kilometriä, josta vajaa puolet sähköllä.
Leave a comment:
-
Car data mukaan 19.86kWh. Pk seudulla range pyörinyt plus/minus 60km. Maantiellä päässyt plus 70km. Tänä aamuna yönlatauksen jälkeen 68km.
Leave a comment:
-
Sanoisin latauksen jälkeen 52-57km. Jos ajan sähköllä niin 50km tiukassa rauhallisessa maantieajossa (alle 30kwh/100km). Sekin makes sense koska 30kwh/100km ….on se noin 50km jos capa on 15.Originally posted by paceman73 View PostMitä sun range täydellä akulla näyttää nyt?
mitä teillä näyttää ja paljonko pääsee?
edit: tämän talven pk seudun liikenteessä eli noin 0 kelissä. Lähden lämpimästä tallista (~18 astetta)
Leave a comment:
-
Minulla car data sanoo nyt 20.74 kWh eli samaa kuin joulukuussa 2023. Auto seisoi viime viikonlopun pakkasessa, minkä jälkeen ajoin akun lähes tyhjäksi ja laitoin lataukseen. Lieneekö vaikuttanut raportin tietoihin tuo arktinen kokemus..
Leave a comment:
-
Moi,Originally posted by tjvirta View Post
Minulta uusi datapiste
13.11.2024 / 15.88 kWh / 77888 km
Päivitys tähän keissiin. uusin datapiste on 15.4kWh, eli alaspäin mennään. Auto kävi bemarilla "isossa" akkutestissä ja tulos oli 82% / OK. Mielenkiintoista sinänsä. Tuolta aiemmista löytyy mistä lähdettiin kesällä (17.9 kWh) Jatkan seuraamista, mutta 82% oli yllätys, koska Nettolukemasta laskettuna oltaisiin vähän päälle 70% lukemissa..
Last edited by tjvirta; 05-02-2025, 13:15.
Leave a comment:
-
Lenti kahvit iPhonen näytölleOriginally posted by Milko75 View Post
Sähköllä ajaminen on halpaa
😀 1Leave a comment:
-
Niinpäs on. Joulukuun tuotannosta eteenpäin.Originally posted by torso1 View Post
Tämän vuoden mallleissa latausteho on kuulemma päivitetty jo 11kW:iin.
Leave a comment:

Leave a comment: