Et sinä Koodaamalla ainakaan periaatteessa mitään peruuttamatonta saa aikaseksi. Alota ny vaikka valomodulista, siinä ainaki näkee erot heti. Ja niin kauan ku fa lista tai zcs koodi pysyy koskemattomana, saat oletus asetukset palautettua tyhjällä man filulla.
Mikä on se toimenpide jota pitää välttää ettei sotke FA ta ZCS koodia?
Kai
Mä olen kaksi kertaa koittanu muokata LSZmodulia,ja lopputulos on herja COAPI-1020: tiedostoa ei voi avata lukemista varten.
Siitä herjasta pääsen eroon kun palautan tehdasasetukset!!
Tuli heti mieleen että olenko tallentanu sen eka varmuuskopion TRC:nä.
Olenko tallentanu sen toisen kopion MAN-päätteisenä.
Molempiin on vastaus kyllä,,eli mitä teen väärin kun toi herja tulee?
Kai
Heitän tähän toisen kysymyksen lisää jos se auttais ton valomodulin muokkaamiseen,tai kun se menee pieleen tolla perinteisellä. https://www.youtube.com/watch?v=09ye3nwcSEM <<< Tätä en tossa alla selitä olen vaan opetellu tastä)
Jos koitan tehdä ton muokkauksen NCS Dummyn kanssa,niin tajuanko asiaa yhtään, jos selitän tän näin>> kun se on lukenu sen valomodulin,ja menee sinne NCS dummyyn,niin sille aukeaa se trace editor välilehti,jossa tekee ne muokkaukset ja lähettää sen MAN tiedosto-päätteellä sinne WORK kansioon.
Sen jälkeen vaihtaa lukemisen koodaamiseksi ja suorittaa sen.
Kai
Heitän tähän toisen kysymyksen lisää jos se auttais ton valomodulin muokkaamiseen,tai kun se menee pieleen tolla perinteisellä. https://www.youtube.com/watch?v=09ye3nwcSEM <<< Tätä en tossa alla selitä olen vaan opetellu tastä)
Jos koitan tehdä ton muokkauksen NCS Dummyn kanssa,niin tajuanko asiaa yhtään, jos selitän tän näin>> kun se on lukenu sen valomodulin,ja menee sinne NCS dummyyn,niin sille aukeaa se trace editor välilehti,jossa tekee ne muokkaukset ja lähettää sen MAN tiedosto-päätteellä sinne WORK kansioon.
Sen jälkeen vaihtaa lukemisen koodaamiseksi ja suorittaa sen.
Kai
Onko se man tiedosto tyyppi tallennettu kaikki tiedostot, eikä se tekstitiedosto mitä se ehdottaa....
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Onko se man tiedosto tyyppi tallennettu kaikki tiedostot, eikä se tekstitiedosto mitä se ehdottaa....
Toi liittämäni video on se josta otan mallia/oppia,en ole tehny Dummyllä viellä mitään,joten en tajua mitä kysyt.
Tässä kuva siitä mitä toi jätkä tallentaa http://screencast.com/t/lXR6HqZ5D
Kai
Mä olen kaksi kertaa koittanu muokata LSZmodulia,ja lopputulos on herja COAPI-1020: tiedostoa ei voi avata lukemista varten.
Kai
Kai
En sen tarkemmin jaksanut tuon COAPI-1020 herjan taustaan perehtyä mutta tämmöstä löyty NCSDummy -Guidesta:
Originally posted by NCSDummy_Guide
COAPI-1020: can not open file for reading - Make sure the FSW_PSW.MAN manipulation file is present
in the C:\NCSEXPER\WORK\ folder, even if you don't intend to code. If the file is seemingly present,
Windows may be fooling you by hiding the real extension. You may be seeing FSW_PSW.MAN, but the
file may actually be called FSW_PSW.MAN.txt which obviously does not work. Disable the Windows
functionality to hide extensions for known file types and fix the file name.
Jos ei taivu lontoo niin heitä googletranslatoriin, saat ainakin jonkinnäkösen "suomennoksen" sitä kautta..
COAPI-1020: tiedostoa ei voi avata lukemista varten - Varmista FSW_PSW.MAN manipulointi tiedosto on läsnä C: \ NCSEXPER \ work \ kansioon, vaikka et aio koodia. Jos tiedosto on näennäisesti läsnä, Windows saattaa olla huijaa sinua piilottamalla todellinen laajennus. Kyseessä saattaa olla FSW_PSW.MAN , mutta tiedoston voi todella kutsua FSW_PSW.MAN.txt joka ilmeisesti ei toimi. Poistaa Windows toiminnallisuutta Piilota tunnettujen tiedostotyyppien ja korjata tiedoston nimi.
MIKÄ TÄÄ HERJA ON, EIKÖ KUKAAN OSAAVA VAIVAUDU KERTOMAAN?
COAPI-1020: tiedostoa ei voi avata lukemista varten - Varmista FSW_PSW.MAN manipulointi tiedosto on läsnä C: \ NCSEXPER \ work \ kansioon, vaikka et aio koodia. Jos tiedosto on näennäisesti läsnä, Windows saattaa olla huijaa sinua piilottamalla todellinen laajennus. Kyseessä saattaa olla FSW_PSW.MAN , mutta tiedoston voi todella kutsua FSW_PSW.MAN.txt joka ilmeisesti ei toimi. Poistaa Windows toiminnallisuutta Piilota tunnettujen tiedostotyyppien ja korjata tiedoston nimi.
MIKÄ TÄÄ HERJA ON, EIKÖ KUKAAN OSAAVA VAIVAUDU KERTOMAAN?
Rauhotu nyt hyvä mies, vähän kärsivällisyyttä tähän hommaan.
Kyllä täällä kaikki on joutuneet asiat itse opettelemaan ja näkemään tiedon eteen vaivaa.
Näistä asioista löytyy keskustelua vaikka kuinka paljon mm. bimmerforumsilta ja muilta nettifoorumeilta sekä myös täältä kun sisäistää lukemansa vaan.
Muutenkin paljon parempi ymmärtää mitä tekee kuin opetella jotain ulkoa.
Tämä ohjelma ei vaan ala taittumaan jos ei sanaakaan osaa englantia tai saksaa. Ohjelman käyttöä ei myöskään opi muille vittuilemalla ja kiukuttelemalla.
Katso siis fswpsw.manin ominaisuuksista, ettei sitä ole tallennettu fswpsw.man.txt muotoon.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Jos osaisin hyvin lontoota,ei mun tarvisi kysellä mitään,mun enkuntaidot ei riitä siellä kyselyyn,siksi teen sitä täällä.
Rauhallisena on vaikea olla kun kysyy jotain eikä saa vastausta,kysyy uudestaan eikä saa sittenkään,ja kun kysyy kolmannen kerran, sanotaan että rauhoitu,mutta vastausta ei tule silloinkaan!
Jossain kohtaa täytyy alkaa koittaa sitä ncs käyttöä,ja kuten yleensä vituiks menee,sitten vaan kysytään mitä tein väärin,näinhän se on tehtävä jos ei ole opastajaa vierellä,olen hyvinkin tyytyväinen saamiini neuvoihin,mutta kyllä sylettää välillä tosi paljon. ps. Missään tapauksessa en syytä täällä ketään,siitä etten saa mielestäni tarpeeksi nopeita vastauksia.
Kai
Comment