Mistäs kannattaa lähteä vikaa etsimään, kun huohotin oli hetken aikaa tukossa(ei niin toimiva diy huohottimen keruusäiliö), jonka seurauksena rupesi työntämään öljyä joka valuu tai tippuu suoraan pakosarjan päälle. Eli mikä olisi mahdollinen tiiviste/stefa mikä on pullahtanna pihalle? Ja kyseessä m60b40 tomaatilla.
Eipä siinä oikeen muita vaihtoehtoja ole kuin venttilikoppien tiivisteet, tai toki muutkin tiivisteet on voinu ottaa kipeetä mutta muista ei pääse pakosarjojen päälle valumaan. :think
Mistäs kannattaa lähteä vikaa etsimään, kun huohotin oli hetken aikaa tukossa(ei niin toimiva diy huohottimen keruusäiliö), jonka seurauksena rupesi työntämään öljyä joka valuu tai tippuu suoraan pakosarjan päälle. Eli mikä olisi mahdollinen tiiviste/stefa mikä on pullahtanna pihalle? Ja kyseessä m60b40 tomaatilla.
Mitkäs männät tuossa yhdistelmässä pitäisi olla käytössä?
Aina custom Jos nicasil lohko.
Alusil 4,0 lohkoon (ilmeisen harvinainen) sopii b46 männät kunhan poraa lohkon.
On vaan noi 4,6l akselit vähän harvemmassa ja kalliimpia kuin s62 akselit joita paljon useammin myynnissä.
Mulla meni osiin n. 900 euroa, sisältäen vanoksen tiivisteet, vanosprässin, uudet ketjut ja laahaimet, jäähdytysnesteet, öljyt, kaikki tiivisteet jotka lähtee purkaessa irti, vesipumppu ja jakopäässä oleva separaattori.
Ja tee hyvä mies se vanos samalla kun se on käsissä, aivan hirveää kuunneltavaa nuo rikkinäisen kuuloiset heitteillejätetyt vanoskasit
Toki tuohon rahaan turha lähteä marmorilta kyselemään, tarkkaan sai valita paikat mistä tilasi että pääsi tuohon summaan.
Oli sellanen jumppa että kyllä siitä sen tonnin sais melkein netota kulujen jälkeen että lähtisin tekemään iltahommina. Eli about saman tai vähän alle mitä korjaamo ottaisi töistä.
Yhdeltä istumalta tuli tehtyä, mutta jos ei ole hoppu ja tekee rauhassa nautiskellen niin 2 päivän homma.
Leave a comment: