Announcement

Collapse
No announcement yet.

M60/M62 kysymyksiä II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Topi08
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    vahvasti näyttäs ihan alkuperäseltä. Sitä en osaa sanoa minkä korin sarjat kyseessä. Veikkaus e34 tai e38
    Kiitoksia infosta, e34 ne tosiaan on

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Topi08 View Post
    Tyhmä kysymys tähän väliin, kun noi m6x sarjalaiset ei itselleni ole millään tavalla tuttuja.






    onko vakio pakosarja?
    vahvasti näyttäs ihan alkuperäseltä. Sitä en osaa sanoa minkä korin sarjat kyseessä. Veikkaus e34 tai e38

    Leave a comment:


  • Topi08
    replied
    Tyhmä kysymys tähän väliin, kun noi m6x sarjalaiset ei itselleni ole millään tavalla tuttuja.






    onko vakio pakosarja?

    Leave a comment:


  • Roisto
    replied
    Originally posted by Maki1 View Post
    Ne kyllä olen tarkistanut enkä havainnut vuotoa niissä.
    Jos vänkärin puoli niin tsekkaa öljykorkki.

    Leave a comment:


  • Maki1
    replied
    Ne kyllä olen tarkistanut enkä havainnut vuotoa niissä.

    Otetaas sanat takaisin, sieltähän olikin webaston takaa pullahtanut tiiviste irti osittain, kiitoksia peto2 vinkistä.
    Last edited by Maki1; 24-04-2016, 13:23.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Maki1 View Post
    Mistäs kannattaa lähteä vikaa etsimään, kun huohotin oli hetken aikaa tukossa(ei niin toimiva diy huohottimen keruusäiliö), jonka seurauksena rupesi työntämään öljyä joka valuu tai tippuu suoraan pakosarjan päälle. Eli mikä olisi mahdollinen tiiviste/stefa mikä on pullahtanna pihalle? Ja kyseessä m60b40 tomaatilla.
    Eipä siinä oikeen muita vaihtoehtoja ole kuin venttilikoppien tiivisteet, tai toki muutkin tiivisteet on voinu ottaa kipeetä mutta muista ei pääse pakosarjojen päälle valumaan. :think

    Leave a comment:


  • Maki1
    replied
    Mistäs kannattaa lähteä vikaa etsimään, kun huohotin oli hetken aikaa tukossa(ei niin toimiva diy huohottimen keruusäiliö), jonka seurauksena rupesi työntämään öljyä joka valuu tai tippuu suoraan pakosarjan päälle. Eli mikä olisi mahdollinen tiiviste/stefa mikä on pullahtanna pihalle? Ja kyseessä m60b40 tomaatilla.

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Mulle tarjottiin b46 konetta, ostaako muurahainen kampuran jos pääsen myyjän kanssa koko koneesta samalle ajatustasolle hinnan suhteen.
    Mä ostan jos hinta kohdallaan ja akseli ehjä.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Mulle tarjottiin b46 konetta, ostaako muurahainen kampuran jos pääsen myyjän kanssa koko koneesta samalle ajatustasolle hinnan suhteen.

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Mitkäs männät tuossa yhdistelmässä pitäisi olla käytössä?
    Aina custom Jos nicasil lohko.
    Alusil 4,0 lohkoon (ilmeisen harvinainen) sopii b46 männät kunhan poraa lohkon.
    On vaan noi 4,6l akselit vähän harvemmassa ja kalliimpia kuin s62 akselit joita paljon useammin myynnissä.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    Menee se, ehkä veiville joutuu tekemään sylinteriputken alapäähän hivenen tilaa. Mutta se nyt ei ole ongelma.
    Mitkäs männät tuossa yhdistelmässä pitäisi olla käytössä?

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by Gemmi View Post
    Itte pähkäilly että meneek toi B46 kampiakseli B40 lohkoon:think
    Menee se, ehkä veiville joutuu tekemään sylinteriputken alapäähän hivenen tilaa. Mutta se nyt ei ole ongelma.

    Leave a comment:


  • Gemmi
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Kellään varmaa tietoa M62b46 ( X5 ) koneen nokan arvoista ja onko nokka kiinnityksiltään sama 44/46 välillä?

    B46 nokalla jos menee bolt-on b44 koneeseen, sais kivan teholisän ohjelmoinnin kanssa.

    Alpinan B46 ja X5 4,6is virallisten tehoarvojen mukaan samat, joten oisko molemmissa fyysisesti samat osatkin?
    Itte pähkäilly että meneek toi B46 kampiakseli B40 lohkoon:think

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Kellään varmaa tietoa M62b46 ( X5 ) koneen nokan arvoista ja onko nokka kiinnityksiltään sama 44/46 välillä?

    B46 nokalla jos menee bolt-on b44 koneeseen, sais kivan teholisän ohjelmoinnin kanssa.

    Alpinan B46 ja X5 4,6is virallisten tehoarvojen mukaan samat, joten oisko molemmissa fyysisesti samat osatkin?

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Mulla meni osiin n. 900 euroa, sisältäen vanoksen tiivisteet, vanosprässin, uudet ketjut ja laahaimet, jäähdytysnesteet, öljyt, kaikki tiivisteet jotka lähtee purkaessa irti, vesipumppu ja jakopäässä oleva separaattori.

    Ja tee hyvä mies se vanos samalla kun se on käsissä, aivan hirveää kuunneltavaa nuo rikkinäisen kuuloiset heitteillejätetyt vanoskasit

    Toki tuohon rahaan turha lähteä marmorilta kyselemään, tarkkaan sai valita paikat mistä tilasi että pääsi tuohon summaan.

    Oli sellanen jumppa että kyllä siitä sen tonnin sais melkein netota kulujen jälkeen että lähtisin tekemään iltahommina. Eli about saman tai vähän alle mitä korjaamo ottaisi töistä.

    Yhdeltä istumalta tuli tehtyä, mutta jos ei ole hoppu ja tekee rauhassa nautiskellen niin 2 päivän homma.
    Last edited by Gedd; 21-04-2016, 03:22.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎