Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mantamane View PostMihin kannattaa sijoittaa öjypainemittarin anturi. Kone on irrallaan.
M62b44 manuaali ja e39 koriin
Leave a comment:
-
-
Mihin kannattaa sijoittaa öjypainemittarin anturi. Kone on irrallaan.
M62b44 manuaali ja e39 koriin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pikkuvelii View PostOlisi tarkoitus päivittää tuon 5 lovisen zfn tilalle 6 lovinen getrac. Mistäs löydän oikealla boorilla olevan 6 lapaisen 240mm sintterilevyn sen kaveriksi?
Helpottaa ettimistä. Kun etit sintterikytkintä esim. e39 M5 tai e46 M3 +SRE765 tms. (paksu akseli lootassa)
Muistaakseni paksumman akselin mitat on 35/28 N10 (eli 35 ulkoa, 28 hampaan/loven pohjilta ja kymmenen lovea)Last edited by bemmeri; 08-07-2016, 07:32.
Leave a comment:
-
-
Olisi tarkoitus päivittää tuon 5 lovisen zfn tilalle 6 lovinen getrac. Mistäs löydän oikealla boorilla olevan 6 lapaisen 240mm sintterilevyn sen kaveriksi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostTeeppä pumpuille ihan yksinkertainen tuottotesti. Paljonko ruutaa paluulinjasta minuutissa. Pitäs 044 jaksaa isommallaki paineella jaksaa tehä oma nimellistuottonsa.
Toki jos paine ei laske niin homma pitäs olla kunnossa. Normaalisti ahtojen puolelle kun mennään niin bensanpaine nousee. jos käytössä kavotyyppinen alipainesäätönen säädin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ike24 View PostKertokaas sitte mikä v.... ku m60 turbo hestekin boksilla ,vaggi puolat,2x044 pumpoua 870cc dekat ja 0,4 bar ja vetää törkee laihallle bensapaineet ei romahda eli kipinä uupuu vaaa mistä mää sen vian löydän. On uutta tulppaa 0,5 kärkkiväliä ym vaa en tiiä. Jokaiseen puolaan tulee kipinä vaa taitaa olla liian yksinkertanen vika ettö ee löydä.
Toki jos paine ei laske niin homma pitäs olla kunnossa. Normaalisti ahtojen puolelle kun mennään niin bensanpaine nousee. jos käytössä kavotyyppinen alipainesäätönen säädin.
Leave a comment:
-
-
Kertokaas sitte mikä v.... ku m60 turbo hestekin boksilla ,vaggi puolat,2x044 pumpoua 870cc dekat ja 0,4 bar ja vetää törkee laihallle bensapaineet ei romahda eli kipinä uupuu vaaa mistä mää sen vian löydän. On uutta tulppaa 0,5 kärkkiväliä ym vaa en tiiä. Jokaiseen puolaan tulee kipinä vaa taitaa olla liian yksinkertanen vika ettö ee löydä.
Leave a comment:
-
-
Kokeilemalla selviää
En tiedä mikä on max rpm mutta erittäin varmaa on että kovat nostajat saat hommata ennenku kanget notkuu.
Vääntökin tuskin niin alhaalla tulee että ihan helpolla tulis kanki kattomaan että kuka halvattu siellä polkee.
Leave a comment:
-
-
Jatketaan samaa keskustelua onko kenelläkään noista vakiokangista kokemusta mitä kestävät. Vironpojat repii 900nm vakio koneilla.
Leave a comment:
-
-
Onko kellään noista maxspeedin kangista käytännön kokemuksia?:think.
Tai näistä sylinteriputkista? :thinki.
Last edited by Gemmi; 27-06-2016, 19:13.
Leave a comment:
-
-
mahtuuko m62 b44 kulkeutumaan e39 keulille pakosarjat paikallaan?
Ilmastoinnin kompura on autossa kiinni.
Leave a comment:
-
-
Lisäisin tuohon listaan vielä jos on ylimääräistä tavaraa öljypohjassa niin öljypumpun sihti PITÄÄ aukaista. Suosittelen muutenkin.
Imusarjan takapäädyn kalvon kunto.
Imuvuodot kannattaa myös tarkistaa.
M60 on kyllä Todella kestävä kone kun nämä edellä mainitut asiat on kunnossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by addee View PostMitäs tyyppivikoja näissä m60 moottoreissa on mitä kannattaa tarkastaa?
Tarkotus vaihtaa öljyt, suodattimet, tulpat sun muut rojut niin samalla sitä tarkastelis nämä ns. tyyppiviatkin. Kyseessä siis M60B30
Öljypumpun ketjun oikea kireys
Jakoketjun kiristimen toiminta ettei ole jumissa
Ettei ole käytetty väärää öljynsuodatinta
Leave a comment:
-
-
Mitäs tyyppivikoja näissä m60 moottoreissa on mitä kannattaa tarkastaa?
Tarkotus vaihtaa öljyt, suodattimet, tulpat sun muut rojut niin samalla sitä tarkastelis nämä ns. tyyppiviatkin. Kyseessä siis M60B30
Leave a comment:
-
Leave a comment: