Announcement

Collapse
No announcement yet.

M60/M62 kysymyksiä II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mantamane
    replied
    Missä ö painevalon anturi sijaitsee?

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by mantamane View Post
    Mihin kannattaa sijoittaa öjypainemittarin anturi. Kone on irrallaan.
    M62b44 manuaali ja e39 koriin
    Öp valon anturin alle? Toinen mahdollisuus että hankit suodatinkotelon kannen jossa on kierteet anturille.

    Leave a comment:


  • mantamane
    replied
    Mihin kannattaa sijoittaa öjypainemittarin anturi. Kone on irrallaan.
    M62b44 manuaali ja e39 koriin

    Leave a comment:


  • bemmeri
    replied
    Originally posted by Pikkuvelii View Post
    Olisi tarkoitus päivittää tuon 5 lovisen zfn tilalle 6 lovinen getrac. Mistäs löydän oikealla boorilla olevan 6 lapaisen 240mm sintterilevyn sen kaveriksi?
    Esim jos tuolla ois sopivia. Kannattaa kysyä vaikka



    Helpottaa ettimistä. Kun etit sintterikytkintä esim. e39 M5 tai e46 M3 +SRE765 tms. (paksu akseli lootassa)
    Muistaakseni paksumman akselin mitat on 35/28 N10 (eli 35 ulkoa, 28 hampaan/loven pohjilta ja kymmenen lovea)
    Last edited by bemmeri; 08-07-2016, 07:32.

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Olisi tarkoitus päivittää tuon 5 lovisen zfn tilalle 6 lovinen getrac. Mistäs löydän oikealla boorilla olevan 6 lapaisen 240mm sintterilevyn sen kaveriksi?

    Leave a comment:


  • ike24
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Teeppä pumpuille ihan yksinkertainen tuottotesti. Paljonko ruutaa paluulinjasta minuutissa. Pitäs 044 jaksaa isommallaki paineella jaksaa tehä oma nimellistuottonsa.

    Toki jos paine ei laske niin homma pitäs olla kunnossa. Normaalisti ahtojen puolelle kun mennään niin bensanpaine nousee. jos käytössä kavotyyppinen alipainesäätönen säädin.
    Jep bensanpaine kyll nousee ku menee paineen puolelle

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by ike24 View Post
    Kertokaas sitte mikä v.... ku m60 turbo hestekin boksilla ,vaggi puolat,2x044 pumpoua 870cc dekat ja 0,4 bar ja vetää törkee laihallle bensapaineet ei romahda eli kipinä uupuu vaaa mistä mää sen vian löydän. On uutta tulppaa 0,5 kärkkiväliä ym vaa en tiiä. Jokaiseen puolaan tulee kipinä vaa taitaa olla liian yksinkertanen vika ettö ee löydä.
    Teeppä pumpuille ihan yksinkertainen tuottotesti. Paljonko ruutaa paluulinjasta minuutissa. Pitäs 044 jaksaa isommallaki paineella jaksaa tehä oma nimellistuottonsa.

    Toki jos paine ei laske niin homma pitäs olla kunnossa. Normaalisti ahtojen puolelle kun mennään niin bensanpaine nousee. jos käytössä kavotyyppinen alipainesäätönen säädin.

    Leave a comment:


  • ike24
    replied
    Kertokaas sitte mikä v.... ku m60 turbo hestekin boksilla ,vaggi puolat,2x044 pumpoua 870cc dekat ja 0,4 bar ja vetää törkee laihallle bensapaineet ei romahda eli kipinä uupuu vaaa mistä mää sen vian löydän. On uutta tulppaa 0,5 kärkkiväliä ym vaa en tiiä. Jokaiseen puolaan tulee kipinä vaa taitaa olla liian yksinkertanen vika ettö ee löydä.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Kokeilemalla selviää

    En tiedä mikä on max rpm mutta erittäin varmaa on että kovat nostajat saat hommata ennenku kanget notkuu.

    Vääntökin tuskin niin alhaalla tulee että ihan helpolla tulis kanki kattomaan että kuka halvattu siellä polkee.

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Jatketaan samaa keskustelua onko kenelläkään noista vakiokangista kokemusta mitä kestävät. Vironpojat repii 900nm vakio koneilla.

    Leave a comment:


  • Gemmi
    replied
    Onko kellään noista maxspeedin kangista käytännön kokemuksia?:think.

    Tai näistä sylinteriputkista? :thinki.

    Last edited by Gemmi; 27-06-2016, 19:13.

    Leave a comment:


  • mantamane
    replied
    mahtuuko m62 b44 kulkeutumaan e39 keulille pakosarjat paikallaan?
    Ilmastoinnin kompura on autossa kiinni.

    Leave a comment:


  • mrrk
    replied
    Lisäisin tuohon listaan vielä jos on ylimääräistä tavaraa öljypohjassa niin öljypumpun sihti PITÄÄ aukaista. Suosittelen muutenkin.

    Imusarjan takapäädyn kalvon kunto.
    Imuvuodot kannattaa myös tarkistaa.

    M60 on kyllä Todella kestävä kone kun nämä edellä mainitut asiat on kunnossa.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by addee View Post
    Mitäs tyyppivikoja näissä m60 moottoreissa on mitä kannattaa tarkastaa?

    Tarkotus vaihtaa öljyt, suodattimet, tulpat sun muut rojut niin samalla sitä tarkastelis nämä ns. tyyppiviatkin. Kyseessä siis M60B30
    Öljypumpun pulttien kireys
    Öljypumpun ketjun oikea kireys
    Jakoketjun kiristimen toiminta ettei ole jumissa
    Ettei ole käytetty väärää öljynsuodatinta

    Leave a comment:


  • addee
    replied
    Mitäs tyyppivikoja näissä m60 moottoreissa on mitä kannattaa tarkastaa?

    Tarkotus vaihtaa öljyt, suodattimet, tulpat sun muut rojut niin samalla sitä tarkastelis nämä ns. tyyppiviatkin. Kyseessä siis M60B30

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎