Kysytään nyt täs säikees, ku ei viitti tota jakoketjun/laahainketjua sotkea näillä asioilla, et mikäköhän nyt yhtäkkiä on voinut aikaansaada sen että m62b44tu pölläyttää mielenkiintoiset savut käynnistettäessä?
Tässä video yön yli seisseenä: https://www.youtube.com/watch?v=dAYS-jAfjhk
Eli tilanne oli et jakopäärempan yhteydessä paljastu et toi separaattori oli kokonaan irronnut, kaulasta oli se kutistemuovi murentunut veks. Itse separaattori oli kuitenkin ehjä ja ilma kulki läpi. Siinä tilanteessa ei ollut mahdollista tilata ja odottaa uutta osaa, joten korjasin liitännän kumiletkun palalla. Rempan jälkeen auto toimi täysin normaalisti kunnes eilen pidemmän reissun jälkeen alko pölläyttelemään käynnistyksen yhteydessä. Olisko vetänyt tukkoon ton separaattorin? Ja vaikka separaattori oli aiemmin ollut kokonaan irti niin koskaan auto ei ole pölläytellyt.
Pitäsikö nyt näis koneis nyt sit olla alipaine kampikammios koneen käydessä, vai ihan neutraali paine? Millaista vaikutusta ei ole kun öljytikun tai korkin nyppää irti.
Tässä video yön yli seisseenä: https://www.youtube.com/watch?v=dAYS-jAfjhk
Eli tilanne oli et jakopäärempan yhteydessä paljastu et toi separaattori oli kokonaan irronnut, kaulasta oli se kutistemuovi murentunut veks. Itse separaattori oli kuitenkin ehjä ja ilma kulki läpi. Siinä tilanteessa ei ollut mahdollista tilata ja odottaa uutta osaa, joten korjasin liitännän kumiletkun palalla. Rempan jälkeen auto toimi täysin normaalisti kunnes eilen pidemmän reissun jälkeen alko pölläyttelemään käynnistyksen yhteydessä. Olisko vetänyt tukkoon ton separaattorin? Ja vaikka separaattori oli aiemmin ollut kokonaan irti niin koskaan auto ei ole pölläytellyt.
Pitäsikö nyt näis koneis nyt sit olla alipaine kampikammios koneen käydessä, vai ihan neutraali paine? Millaista vaikutusta ei ole kun öljytikun tai korkin nyppää irti.
Comment