Pelkkää asiahuomiota Antilta. Jos kone ei työnnä katille suhteellisen ahtaissa rajoissa olevaa paloseosta, ei auta vaikka katteja olisi kymmenen peräjälkeen.
Toinen pointti on se, että älkää nyt herran tähden kokeilko vanhoilla kieseillä vasta konttorilla onko päästöt kohdallaan...vikalistaa kun tulee usein sitten muutakin. Toisaalta monissa päästöjä mittaavissa huoltoliikkeissä pienellä "kikkailulla" saadaan ok arvot paperiin jos kyse on marginaalisista ylityksistä. Konttorilla kun inssi usein painaa nappia juuri kun raja-arvo ylittyy(eikä siis päinvastoin). Hintaahan päästölapun ottamiselle konttorin ulkopuolella ei tule lisää, mutta jos tulee yksikin hylky tämän vuoksi, niin kyse on "tuplatappiosta". Eli päästölappu AINA yli 5-vuotta vanhaan autoon jostain muualta kuin katsaskonttorilta.
Toinen pointti on se, että älkää nyt herran tähden kokeilko vanhoilla kieseillä vasta konttorilla onko päästöt kohdallaan...vikalistaa kun tulee usein sitten muutakin. Toisaalta monissa päästöjä mittaavissa huoltoliikkeissä pienellä "kikkailulla" saadaan ok arvot paperiin jos kyse on marginaalisista ylityksistä. Konttorilla kun inssi usein painaa nappia juuri kun raja-arvo ylittyy(eikä siis päinvastoin). Hintaahan päästölapun ottamiselle konttorin ulkopuolella ei tule lisää, mutta jos tulee yksikin hylky tämän vuoksi, niin kyse on "tuplatappiosta". Eli päästölappu AINA yli 5-vuotta vanhaan autoon jostain muualta kuin katsaskonttorilta.
Comment