Mulla vaan vieläkin vastustaa
Eli puolatkin vaihtelin kolme kpl mutta eipä asetu ei, edelleen sahaa CO tossa 0.6 pinnassa sekä kierroksilla että tyhjäkäynnillä, HC jotain 40-50 yli 2000 rpm ja tippuu tonne 20-30 pintaan kun huudattaa jossain 4-5 krpm pinnassa, tyhjäkäynnillä jotain ~200 paikkeilla pysyy aika tasasena.
Seuraavana ohjelmassa oli lisäilmaluistin putsaus -> no siinä kun koitin sovitella käsiä imusarja alle huomasin että veli svensson oli vetäny vähän rautalankapatenttia siihen letkuun mikä lisäilmaluistilta tulee, nyt uudet tiivisteet imusarjaan ym muovihilppeet mihin letkut tulee kiinni tilauksessa kaikki ja ens viikolla puran koko muovihelvetin vittuun siittä, en tajua millä jengi saa tuon lisäilmaluistin tuolta pois purkamatta, mun lapiokuorat ainakaa sinne mahtunu Olisko tuohon jotain vinkkiä kuinka kannattaa purkaa, varmaan kannattaa kaasuläppä ottaa kokonaisuutena irti?
No onpahan edes tuo 2-kaasu Siemenssi nyt mittalaitteena ettei tartte aivan arvalla vetää, komia platkutes lähtee pakokaasupumpusta Pitäs kai kokeilla nyppiä suuttimia yks kerrallaan pois pelistä niin näkis onko vika jossain tietyssä pytyssä. Vittu, pian vaihdan koko romun sukkula-saabbiin, siinä oli sentäs vapaakytkin ja vee-nelonen. Perkele.
Eli puolatkin vaihtelin kolme kpl mutta eipä asetu ei, edelleen sahaa CO tossa 0.6 pinnassa sekä kierroksilla että tyhjäkäynnillä, HC jotain 40-50 yli 2000 rpm ja tippuu tonne 20-30 pintaan kun huudattaa jossain 4-5 krpm pinnassa, tyhjäkäynnillä jotain ~200 paikkeilla pysyy aika tasasena.
Seuraavana ohjelmassa oli lisäilmaluistin putsaus -> no siinä kun koitin sovitella käsiä imusarja alle huomasin että veli svensson oli vetäny vähän rautalankapatenttia siihen letkuun mikä lisäilmaluistilta tulee, nyt uudet tiivisteet imusarjaan ym muovihilppeet mihin letkut tulee kiinni tilauksessa kaikki ja ens viikolla puran koko muovihelvetin vittuun siittä, en tajua millä jengi saa tuon lisäilmaluistin tuolta pois purkamatta, mun lapiokuorat ainakaa sinne mahtunu Olisko tuohon jotain vinkkiä kuinka kannattaa purkaa, varmaan kannattaa kaasuläppä ottaa kokonaisuutena irti?
No onpahan edes tuo 2-kaasu Siemenssi nyt mittalaitteena ettei tartte aivan arvalla vetää, komia platkutes lähtee pakokaasupumpusta Pitäs kai kokeilla nyppiä suuttimia yks kerrallaan pois pelistä niin näkis onko vika jossain tietyssä pytyssä. Vittu, pian vaihdan koko romun sukkula-saabbiin, siinä oli sentäs vapaakytkin ja vee-nelonen. Perkele.
Comment