Millaiset nokka-akselit mahtaisivat antaa M42:lle parhaimman suorituskyvyn rallikäyttöön (oikeasti jääratakäyttö, mutta täysin verrattavissa ralliin)? Auton 2,5" pakoputki on kisa-katilla ja yhdellä läpivirtaavalla vaimentimella. Moottorin ohjaus on tarkoitus nokka-akseleiden vaihdon jälkeen optimoida ja imusarjan lämmitysjärjestelmä on poistettu, mutta muutoin moottori on vakio.
Dbilas tarjoaisi esimerkiksi seuraavia vaihtoehtoja. Mielipiteitä, mikä olisi sopivin?
Grad: 262° Valve lift: 10,2
Grad: 262° Valve lift: 11,3
Grad: 264° Valve lift: 10,4
Grad: 272° Valve lift: 10,6
Grad: 280° Valve lift: 11,0
Grad: 284° Valve lift: 11,5
Grad: 292° Valve lift: 11,8
Dbilas tarjoaisi esimerkiksi seuraavia vaihtoehtoja. Mielipiteitä, mikä olisi sopivin?
Grad: 262° Valve lift: 10,2
Grad: 262° Valve lift: 11,3
Grad: 264° Valve lift: 10,4
Grad: 272° Valve lift: 10,6
Grad: 280° Valve lift: 11,0
Grad: 284° Valve lift: 11,5
Grad: 292° Valve lift: 11,8
Comment