Lähinnä aikataulullinen asia tämä ei niinkään budjetista kiinni
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
X
-
Tässä olis DXF filu M62 pakolaipasta vapaasti käyttöön, tehty tiivisteen mukaan joka lienee kaikissa M60/M62 sama, referenssinä sovitettu B35 kanteen:
Comment
-
-
Miten teillä on noi irtolaipalliset pakosarjat toimineet kun ne on kerran ajossa paukuttanut punaiseksi ja yrittää sen jälkeen irroittaa ja asentaa takaisin?
Itse tein viimeksi 20mm paksut cnc jyrsityt laipat ja ei tarvinut jännittää että vetelee laipat mihinkään suuntaan.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostMiten teillä on noi irtolaipalliset pakosarjat toimineet kun ne on kerran ajossa paukuttanut punaiseksi ja yrittää sen jälkeen irroittaa ja asentaa takaisin?
Itse tein viimeksi 20mm paksut cnc jyrsityt laipat ja ei tarvinut jännittää että vetelee laipat mihinkään suuntaan.
E39 ja E34 koppaan laittanu kiinan 4-2-1 pakosarjoja joissa on ~5mm erilliset laipat per pytty, kierojahan ne on kun mikä mutta sentään asennus onnistuu jotenkuten moottori paikallaan.E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostMietin vähän samaa, toisaalta jos tekee koko bankin pakosarjat yhtä puuta niin se voi kyllä tehdä pakosarjojen ja moottorin asennuksesta "mielenkiintoisen" kopasta riippuen.
E39 ja E34 koppaan laittanu kiinan 4-2-1 pakosarjoja joissa on ~5mm erilliset laipat per pytty, kierojahan ne on kun mikä mutta sentään asennus onnistuu jotenkuten moottori paikallaan.
Vaparissa meneekin varmasti muhvi liitokset. Aika usein pitää kone nostaa pois jos haluaa varsinkin kuskin puolen pakosarjan pois ellei ole joku tukki tyylinen pakosarja.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
kokemuksia "letkun" nr.12 poistosta tukkimalla, vaikka sopivan kokoisilla öljypohjan tulpilla?
menee niin ärsyttävästi laturin takaa, että ei tuon vois sanoa olevan kuin tiellä sillä suunnalla.
jopa niin, että laiskanakin tyhjentelisin suodatinkoteloa öljynvaihtojen yhdeydessä mieluummin,
kuin uusisin tuon, joka jo näyttää vähän tihkuvan siitä n.parin sentin letkun pätkästä putkien välissä:think.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Postkokemuksia "letkun" nr.12 poistosta tukkimalla, vaikka sopivan kokoisilla öljypohjan tulpilla?
menee niin ärsyttävästi laturin takaa, että ei tuon vois sanoa olevan kuin tiellä sillä suunnalla.
jopa niin, että laiskanakin tyhjentelisin suodatinkoteloa öljynvaihtojen yhdeydessä mieluummin,
kuin uusisin tuon, joka jo näyttää vähän tihkuvan siitä n.parin sentin letkun pätkästä putkien välissä:think.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostKäsittääkseni tuolla on kaksi toimintoa. Suodatinkotelon tyhjennys ja ylipaineventtiilin paluu.
ei o yli viiteen vuoteen ollu itsellä tollasta pumppua käsissä, ni en ny muista, onko siellä edes reikää pumpussa,
mikä ylipaineita vois päästää - tod.näk. ei:/.
sen letkun nysän tihkuminenkin myös puoltaa, että sieltä useammin kuin vain filtteriä vaihtaessa öljyä liikkuis,
mutta toisaalta, en o ikinä mistään lukenu/kuullu, et kenelläkää olis ko. suodatinkotelo "hajonnu", eli ypventtiili
juminut auki, mikä ei sinänsä tarkoita mitään. jos oikein jossittelemaan alkaisin, ni ollu ehkä joku m20 tai m30
öljypumppu, missä ylipainevena juminu, jos jossain.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
googlasin "letkun" osanumerolla, ja törmäsin e34.su-foorumilta postaukseen, jossa joku reilusti
postaillut oli harakan varpaillaan sitä mieltä, että tukkoon vaan koko turhuus.
ja jumiessaan M62:setkin siitä hänen mukaansa kärsii kylmissä starteissa, eli joudun vielä vähän
pidemmälle tätä arpomaan:think.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Miksi et vaan vaihda uutta letkua?Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
alkuperäinen kukaties kuinka korppu jostain varastojen perältä maksais joo vaa alle 50e, mutta
ennemmin korjaisin nyt vuodon niin, ettei sitä voi uusiksi edes tulla.
sitä letkua on siinä tosiaan tuo pari senttiä.
mutta on sitte just sillä suunnalla, missä näistä atf:fätkin vuotaa aiheuttaen kumeille kaikkea
kivaa.
mun pääpointti tässä on silti yhä se, että saisin yhden esteen laturilta pois.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
Comment