M52b28 vaparivirityksen jatkojalostusta ajatellen, mihin saakka vakio suuttimet menee, missä vaiheeessa tarvii vaihtaa suurempaan?
Minkälainen vakiokansi on virtauksiltaan, eli missä vaiheessa kantta kannataisi alkaa avartamaan paremmaksi. Auttanee tietetenkin millä teholla hyvänsä mutta missä kohtaa alkaa ahdistamaan ja virtauksen parantamisella saa parhaan tai järkevän hyödyn irti?
Nyt nokkina on miedot jenkki m3 nokat mutta kansi töiden yhteydessä varmaan kannattaisi vaihtaa vähän vielä kireämpiin? Kilvissä auto on edelleen tarkoitus pitää, joten liian jyrkkkiä ei voi varmaan päästöjen vuoksi laittaa, mutta missä menee raja? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52B28 Viritys ym Haaveilutopic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Keme View PostEilen tuli dynottua M52B28 tuplavanos kone E36 M3 pakosarjalla, M54B30 imusarjalla ja Pazin softalla. Pyörältä mitatut tulokset olivat 138kW ja 233Nm. Noista voi laskea konetehon haluamallaan häviöprosentilla.
Edit: oho se olikin pyörältä.Last edited by mige95; 01-10-2018, 12:48.
Leave a comment:
-
-
Dynoilua
Originally posted by Rudenorth View PostOnko jossain mittaustuloksia millaisia hyötyjä m54b30 imusarjasta m52b28 padassa on saatu?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View PostOisko m50 imusarjan ja viri viri suodatin
Mutta kuten edelle todettiin. 4hp puutos 20v ajon jälkeen ei ole paha. Itseasiassa varsin ymmärrettävä. Itsellä ni oli topiaksen penkissä about ton verran tehoa 3l nokalla varustettuna.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Remotion View PostSanoisin että realistisella dynolla ei tuosta motista ikinä saa tuota lukemaa ilman kevyttä virinokkaa.
Ja uskon että tulos on 189hp koneesta eikä pyöriltä varsinkin kun vääntö on noin heikko.
Komento takaisin, kyseessä onkin koneteho toisin kuin aikaisemmin mainitsin.
Leave a comment:
-
-
Onko jossain mittaustuloksia millaisia hyötyjä m54b30 imusarjasta m52b28 padassa on saatu?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View Post189whp siihen vaikka hatusta 15% voimansiirtohäviö niin 217 ja risat koneesta
Eikö se ole nimenomaan tyypillinen tulos tuolle koneelle? Jopa hyväkin tulos.Last edited by Vibex; 31-08-2018, 08:08.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Remotion View PostSanoisin että realistisella dynolla ei tuosta motista ikinä saa tuota lukemaa ilman kevyttä virinokkaa.
Ja uskon että tulos on 189hp koneesta eikä pyöriltä varsinkin kun vääntö on noin heikko.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View Post189whp siihen vaikka hatusta 15% voimansiirtohäviö niin 217 ja risat koneesta
Eikö se ole nimenomaan tyypillinen tulos tuolle koneelle? Jopa hyväkin tulos.
Ja uskon että tulos on 189hp koneesta eikä pyöriltä varsinkin kun vääntö on noin heikko.
Leave a comment:
-
-
189whp siihen vaikka hatusta 15% voimansiirtohäviö niin 217 ja risat koneesta
Eikö se ole nimenomaan tyypillinen tulos tuolle koneelle? Jopa hyväkin tulos.
Leave a comment:
-
-
vakio M52B28 brittiläisellä virisoftalla, penkissä tuli säälittävät 189whp/243 nm joten joku on pielessä.
Vaikuttaako puuttuvat aktiivihiilipöntön ja putkiston läpän venttiilit vikakoodeineen karttoihin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jyke koo View PostTosta kattos mielellään enemmänkin videoitaLast edited by mige95; 28-10-2018, 21:40.
Leave a comment:
-
Leave a comment: