Originally posted by Vibex
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52B28 Viritys ym Haaveilutopic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Mistä voisi tällainen 6k rpm paikkeilla näkyvä notkahdus johtua ? m52b28tu kyseessä
Edit: kiinnitetään tähän selvennystä: Supersprintin pakosarja ilman katteja kera supersprintin koko putkiston, ilmansuodatin on paremmin virtaava mallia paneeli. Vikakoodeja ei ole ollut, toki puolasta oli viimeksi jotain puhetta ettei ihan varmaa miten pelaavat, mutta voisiko tällainen johtua puolista?
Last edited by Vibex; 23-07-2018, 18:36.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Skarpa View PostNV -nokka ei sovi tuplavanokseen, koska pakonokassakin pitää olla vanoksen ratas. Sinne voi panna vaikka kaksi M54B30 imunokkaa. (uskoisin)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Keme View PostSorvataankos M50NV imunokan rattaan kiinnitystasosta 2mm pois, kun sen pistää M52B28TU koneeseen pakonokaksi? Ilmeisesti tuo pätee sinkku-vanokseen, mutta toimiikos se ihan samallalailla tällä tuplavanoksellakin?
Leave a comment:
-
-
Sorvataankos M50NV imunokan rattaan kiinnitystasosta 2mm pois, kun sen pistää M52B28TU koneeseen pakonokaksi? Ilmeisesti tuo pätee sinkku-vanokseen, mutta toimiikos se ihan samallalailla tällä tuplavanoksellakin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Freak View PostEhkäpä mige95 tarkoitti, että vakioista tai kohtuu vakioista m50b25-moottoreista on penkitetty myös yli 200 hepan lukemia, esim extreme bmw:t. Siis vakionokilla kuitenkin. Se +180 m52b25-moottorista tarkoittaa myös tukkoista kaksilitraisen pakoputkea. Sulla ei varmaan niin tukkoista putkea ole käytössä? Eli osa sun hepoista on vielä laitumella mihin alhainen vääntölukemakin viittaisi.
Mut hei. Sehän on vain positiivista. Kyllä ne puuttuvat sieltä vielä löytyy.Kunnossa ollessaan voisi olettaa tehojen olevan jossain 215 hepan tuntumassa noilla sun muutoksilla.
Leave a comment:
-
-
Ehkäpä mige95 tarkoitti, että vakioista tai kohtuu vakioista m50b25-moottoreista on penkitetty myös yli 200 hepan lukemia, esim extreme bmw:t. Siis vakionokilla kuitenkin. Se +180 m52b25-moottorista tarkoittaa myös tukkoista kaksilitraisen pakoputkea. Sulla ei varmaan niin tukkoista putkea ole käytössä? Eli osa sun hepoista on vielä laitumella mihin alhainen vääntölukemakin viittaisi.
Mut hei. Sehän on vain positiivista. Kyllä ne puuttuvat sieltä vielä löytyy.Kunnossa ollessaan voisi olettaa tehojen olevan jossain 215 hepan tuntumassa noilla sun muutoksilla.
Leave a comment:
-
-
Oletko avartanut maskia lamppujen ympäriltä jotta ilma pääsisi filtteri koteloon
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNiin onhan siinä n. +20 heppaa extraa, mikä on ihan oletettavaa nokkamuutoksilla. Säätämällä sais varmasti lisää ja semmonenkin juttu, et vakio ecu puottaa ennakkoa aika hanakasti imulämpöjen noustessa, et oikeat numerot on aika varmasti isommat.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View Postsemmonenkin juttu, et vakio ecu puottaa ennakkoa aika hanakasti imulämpöjen noustessa, et oikeat numerot on aika varmasti isommat.
Leave a comment:
-
-
Niin onhan siinä n. +20 heppaa extraa, mikä on ihan oletettavaa nokkamuutoksilla. Säätämällä sais varmasti lisää ja semmonenkin juttu, et vakio ecu puottaa ennakkoa aika hanakasti imulämpöjen noustessa, et oikeat numerot on aika varmasti isommat.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mige95 View PostVakio m50b25 koneista penkitetty samoja lukuja, vääntöähän pitäis 245 tai 250nm olla, tietysti näihin tuloksii vaikuttaa penkkien erot. Vakio 323/523 koneista tulee 185hp vaikka tehdas muuta sanooki.Lähinnä oli tarkoitus vain tuoda esiin mitä kyseiset muutokset moottorin tehoihin vaikuttaa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: