Originally posted by aaape
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52B28 Viritys ym Haaveilutopic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Onko hyötyä vaihtaa m54b30 imusarjaa m52tub28:iin jostain olin lukevinani että virtaisi paremmin vai onko essonbaari juttuja:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Remotion View PostHetkinen elikäs. Siis voiko tuon koko vesilinjan deletoida kokonaan? Riittääkö että vesi virtaa vain kannen toisesta päästä eri reittiä? Huononeeko flow? kasvaako lämpötila ero liian isoksi kannen eri päissä? Eli kandeeko toi linja kuitenki säilyttää vai poistaako tosiaan koko kyseisen vesireitin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostLyhentää letkut sopivasti, niin ei se siellä ylimääräsiä heilu. Tai vaikka pistää vaan soppelin letkunpätkän siltä rautaiselta vesiputkelta kanteen. Tai vaikka tulppaa kummatkin letkunpaikat. Kaikki toimii.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Remotion View PostMiten kannattaa tehdä kaasuläpälle menevän ja sieltä tulevan vesiletkun deletointi niin että tilalla olisikin vain yksi letku mikä menee suoraan....
Riittääkö nämä ohjeet: https://e28goodies.com/the-good-m52-gone-savage/
Omalla ajattelulla vaan tulee mieleen että kyseinen letku tulisi kolisemaan aika rankasti siellä ajon aikana...
Leave a comment:
-
-
Miten kannattaa tehdä kaasuläpälle menevän ja sieltä tulevan vesiletkun deletointi niin että tilalla olisikin vain yksi letku mikä menee suoraan....
Riittääkö nämä ohjeet: https://e28goodies.com/the-good-m52-gone-savage/
Omalla ajattelulla vaan tulee mieleen että kyseinen letku tulisi kolisemaan aika rankasti siellä ajon aikana...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supra^ View PostMä ottaisin catcamsit mutta mallia 258/257, pitäisi mennä helposti vielä päästöistä ja hengittää kyllä paremmin kuin schrick jos asteet vaan ovat vertailukelpoisia. :think
EDIT: Hinnallisesti catcamsin nokat 1100e postikuluineen DLI-teknikiltä. varmaan suomesta Race.fi samaan hintaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vibex View PostOsaatteko ottaa kantaa,
shrickin 248/248 10mm nostolla
vai catcams 257/247 9.90 / 9.40mm nostolla?
Hintaero ei kovin dramaattinen ole.
EDIT: Hinnallisesti catcamsin nokat 1100e postikuluineen DLI-teknikiltä. varmaan suomesta Race.fi samaan hintaan.Last edited by Supra^; 21-06-2018, 10:29.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supra^ View PostVäittäisin että suurella todennäköisyydellä Schmiedmannin kaupitteleman imunokan asteet on typo, ja sekin on 248...
Catcamsiltä löytyy ihan kivannäköistä keppiä. Plussana tarkat speksit ja vaihtoehtojakin enemmän kuin yksi.
shrickin 248/248 10mm nostolla
vai catcams 257/247 9.90 / 9.40mm nostolla?
Hintaero ei kovin dramaattinen ole.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vibex View PostNokka-asiaa:
Näistä nyt on jo topicceja, mutta järjetön määrä sivuja kahlata läpi ja foorumin haku on -70 luvulta
ihan m52b28 löytyy paljon asiaa ja vinkkejä ja linkkejä, mutta itsellä ei ole tietoa miten vaikuttaa käytännössä m52b28TU koneisessa, kun aika monet asiat eroavat keskenään..
Asiaan, tietäjät hox!
Olisiko näistä mitään iloa, ainakin passaisivat m52b28TU pataan:
Vaiko nämä kepit:
Kummat paremmat ja miksi. Hintapolitiikkaan saa ottaa kantaa vain paremman vaihtoehdon sekä pohdinnan keraEsim sopiiko muista moottoreista kepukat tähän jne?
Catcamsiltä löytyy ihan kivannäköistä keppiä. Plussana tarkat speksit ja vaihtoehtojakin enemmän kuin yksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostEn kyllä tiedä ketään muita tuplavanos koneen säätäjää, kuin minä itseJa ei tarvi penkkiä säätöön. Vakio ecu:lla onnistuu helposti tienpäällä (vaikka etänä jos tarvittava kaapeli ja läppäri löytyy)
Hoidatkos softahomman kun (varmaan loppukesällä / syksyllä) hommaan nokat? Hinnasta varmasti päästään sopuun
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Remotion View Poston noin satapostia taakkepäin, eilen haeskelin itsekin. Purkkarit noin 14:1 mäntiin ja palotiloihin koskettu reilustikkin, hiotut nokat ja varmaan viinalla ajetaan. Tilavuus 3,15l.
Tulos on hyvä mut se et tos 2-3k välissä on noin 70hp konetehoa ei kyl kovin ajettavaa pakettia tarjoile, toivottavasti vika ja sen aiheuttaja löytyy ja sais tuon vääntökäyrän tuollakin olemaan siellä noin 300Nm tuntumassa ni sit ois hieno kone!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vibex View PostKiitos pazi salamannopeasta vastauksesta.
Osaatko kertoa ketä tuollaisen custom softan saa ajettua sisään, eikö olisi tässä paras varailla penkkiin säätäjälle sitten aika?Ja ei tarvi penkkiä säätöön. Vakio ecu:lla onnistuu helposti tienpäällä (vaikka etänä jos tarvittava kaapeli ja läppäri löytyy)
Leave a comment:
-
Leave a comment: