Originally posted by janne[l
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TYP188 Lukkoperän kasausta ja ihmettelyä.
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by janne[l View Postkiitos. Joo öljyt vaihdan ja kunnostan ulkosesti,muuta en sille ala ite tekemään. Lukon pitävyys täytyy viä testata laipoista. Toi castrollin 75w-140 varmaan passeli öljy sinne ?
Leave a comment:
-
-
Joku noita periä ropannu osaa varmaan sanoo onko tollanen välys normaali vai pitääkö viedä huoltoon? Kyse lukollisesta typ210:stä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hezzu View PostSotketaan nyt noita 210 periä tänne kun täältä löytyy kattavasti muutenkin tietoa.
Mitä välityksiä tuollaiseen 210 perään on saatavana ja mistä malleista niitä löytää? En pikaisella guuglaamisella/söörtsillä löytänyt vastausta.
Toi 210 perä taitaa olla ns. pommin varma perse noin 400hv ratakäyttöön.
2.65... US 850 ONLY (afaik)
2.93. E32/E34 V8 4.0 and 850 CSI and E23 745
3.07. E28 M535 and E23 745
3.15 E32 750 and 850
3.23 E34 M5 3.8 6g and E36 Euro M3
3.45. Euro E34 535 and E32 735 and E23 735
3.64 Euro E34 535 E32 735 and US 850 (maby also US 750 E32)
3.73 Euro E32 735 and US E34 M5 and E28 M5
3.91 E34 M5 and Euro 735
Noiden lisäksi ainakin 4.1 on saatavilla e92 m3 gt4:sta.
Lisäksi muutama paja tarjoaa:
4.33
4.44
5.28
5.43Last edited by jannmann; 10-04-2019, 11:30.
Leave a comment:
-
-
Sotketaan nyt noita 210 periä tänne kun täältä löytyy kattavasti muutenkin tietoa.
Mitä välityksiä tuollaiseen 210 perään on saatavana ja mistä malleista niitä löytää? En pikaisella guuglaamisella/söörtsillä löytänyt vastausta.
Toi 210 perä taitaa olla ns. pommin varma perse noin 400hv ratakäyttöön.
Leave a comment:
-
-
Paljonko typ210 lukkoperässä pitäisi esijännitystä olla?
Tisistä ei äkkiseltään löytynyt kun 188 perälle..
Leave a comment:
-
-
Haittaako jos sivuan vähän aiheesta?, kun noista typ 210 ei mahottomasti ole asiaa, ja varmaan joltain täältä voisi löytyä tieto. Onko typ 210 sisuskaluissa eroja esim e34 vs e36 3.2 m3 perissä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pilootti View PostMun hiekkapuhallus vehkeet on mitä on, bilteman säkistä imevä pistooli ja onneton kompura.. alunperin oli ajatus vetää vain maali päälle kun perä on tässä pisteessä missä se nyt on mutta ajattelin, että jos happohommista ei oo haittaa niin sama se on semmosessa liottaa, mutta taidan jättää välistä. Laakerit vois vaihtaa joo, mutta mitä on tullut sillontällöin tätä topikkia luettua niin voi olla parempi etten ala ehjää korjaamaan.eikö sitten pitäis shimmailla jotain välyksiä ja tarkastella hammaskosketuksia ja muuta mukavaa?
Leave a comment:
-
-
Mun hiekkapuhallus vehkeet on mitä on, bilteman säkistä imevä pistooli ja onneton kompura.. alunperin oli ajatus vetää vain maali päälle kun perä on tässä pisteessä missä se nyt on mutta ajattelin, että jos happohommista ei oo haittaa niin sama se on semmosessa liottaa, mutta taidan jättää välistä. Laakerit vois vaihtaa joo, mutta mitä on tullut sillontällöin tätä topikkia luettua niin voi olla parempi etten ala ehjää korjaamaan.eikö sitten pitäis shimmailla jotain välyksiä ja tarkastella hammaskosketuksia ja muuta mukavaa?
Leave a comment:
-
-
Laakerien pinnat ei ainakaan tykkää jos ovat nesteen kanssa tekemisissä. Jos oot tohon asti mennyt niin tee samalla kunnolla. Jos sillä kuorten ruosteettomuudella on jotain merkitystä. Pura pinjoni pois ja uusit laakerit siihen samalla vauhdilla. Ne on ne todennäköisimmät laakerit jotka on loppu kuitenkin.
Jos kuoria hiekkapuhaltaa niin se pitää painepesurilla putsailla, kaikki öljykanavat ja laakeripesät. Hiekka ei poistu täysin esim. osienpesukoneessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pilootti View PostMulla on perän pikku remontti käynnissä ja nyt pitäis kuoret saada ruosteettomaksi ennen maalausta. Hinkkasin rälläkällä teräsharjalaikalla enimmät ruosteet pois ja kohtia mihin ei rälläkkä taipunut hiekkapuhalsin puhtaaksi. Pinioni on vielä paikalla kuorissa ja ajattelin upottaa vielä koko möykyn sitruuna- tai fosforihappoon ja nyt haluais tietää vahingoittaako jompikumpi happo pinioni akselia, sen laakeria tai jotain muuta?
Leave a comment:
-
-
Mulla on perän pikku remontti käynnissä ja nyt pitäis kuoret saada ruosteettomaksi ennen maalausta. Hinkkasin rälläkällä teräsharjalaikalla enimmät ruosteet pois ja kohtia mihin ei rälläkkä taipunut hiekkapuhalsin puhtaaksi. Pinioni on vielä paikalla kuorissa ja ajattelin upottaa vielä koko möykyn sitruuna- tai fosforihappoon ja nyt haluais tietää vahingoittaako jompikumpi happo pinioni akselia, sen laakeria tai jotain muuta?
Leave a comment:
-
Leave a comment: