Kysästäänpä täältä neuvoja, ettei menisi ihan vituilleen hommat.
Hommasin typ188 lukkoyksikön, jossa ei ole laakereita eikä isoa vetopyörää.
Minulla on avoin täydellinen typ188 perä josta pitäisi vaihtaa tasauspyörästön laakerit sekä iso vetopyörä tuohon lukolliseen ja kasata jälleen entisiin kuoriin.
Mitä mittoja pitää tarkistaa ja ottaa huomioon, ennenkuin irrotan avoimen tasauspyörästön kuoristaan? Voiko välykset ja hammaskosketus sattua "heittämällä" suoraan kohdalleen vai onko edessä simmailua?
Hommasin typ188 lukkoyksikön, jossa ei ole laakereita eikä isoa vetopyörää.
Minulla on avoin täydellinen typ188 perä josta pitäisi vaihtaa tasauspyörästön laakerit sekä iso vetopyörä tuohon lukolliseen ja kasata jälleen entisiin kuoriin.
Mitä mittoja pitää tarkistaa ja ottaa huomioon, ennenkuin irrotan avoimen tasauspyörästön kuoristaan? Voiko välykset ja hammaskosketus sattua "heittämällä" suoraan kohdalleen vai onko edessä simmailua?
Comment