olikos se niin että m52b25 sai muutettua m52b28siks kampiakselilla ja kiertokangilla? missä mahtais onnistua boksiin sitte 2.8 kartan vaihto?
Realoemista kun kattelee osanumeroita, niin selviää mitä tarvii vaihtaa. Nuo nyt ainakin. b28 taitaa pelata b25 kartoillakin, mutta tottakai se ois parempi olla oikeet. Tuntuu melkoista salatiedettä olevan siemenssin boksin rukkaaminen ja ne jotka tietää siitä jotain ei jaa tietoa oikeen eteenpäin. Supa:lla ilmeisesti on jotain systeemejä noita karttoja varten, ainakin sellaisen käsityksen sen topicista sain.
EDIT: jos jollain sattuu olemaan tietoa siemenssin karttojen muokkauksesta, niin toki saa kertoa tännekkin. Tuntuis että omasta sais karttoja rukata, kun kylmänä (= rikkaammalla?) vetää paljon paremmin kun lämpimällä koneella. Mulla kun on m50 imusarja.
Ei ole kartoissa eroja, erot tehdään suuttimilla. Ainakin pelaa kummallakin boksilla samanlailla.
Jaahas, tämä on uutta tietoa sitten! kuullut vain puhuttavan että pitäis sitte ajaa uudet b28 kartat boksiin:think eikös männätkin ole samat b25 ja b28? samalohko ainakin löytyy.
E39 M5 Titansilber<------ F11 530D Spacegray E36 323i M-sport Med Hölsteri
Ex :E61 525D Lci Carboni
Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
Ex :E61 530XD Monacoblau<------
Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
Ex: E34 540 6-Gang Mtech<------
jossain varmaan oli omakin topikkinsa tälle aiheelle vaan olisko jollain kokemuksia m52:n forte käsittelystä ja neuvoja ensikertalaiselle?
voiko vaihtokunnossa oleviin öljyihin tuon litkun heittää vai pitäskö ostaa tuota varten erikseen vielä öljyt ja sen jälkeen uudet rallyformulat vai mitenkä?
kokeilis tuota nostajan napsutusta hiljentää ensin tuolla ennenkun aukoo konetta sen kummemmin
jossain varmaan oli omakin topikkinsa tälle aiheelle vaan olisko jollain kokemuksia m52:n forte käsittelystä ja neuvoja ensikertalaiselle?
voiko vaihtokunnossa oleviin öljyihin tuon litkun heittää vai pitäskö ostaa tuota varten erikseen vielä öljyt ja sen jälkeen uudet rallyformulat vai mitenkä?
kokeilis tuota nostajan napsutusta hiljentää ensin tuolla ennenkun aukoo konetta sen kummemmin
ite ainaki heitin vain n.4dl pöllööljyä koneeseen ja käytin varttitunnin ja sitte öljyt pihalle ja uuet castrollit pesään nostajat hiljeni samalla.
E39 M5 Titansilber<------ F11 530D Spacegray E36 323i M-sport Med Hölsteri
Ex :E61 525D Lci Carboni
Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
Ex :E61 530XD Monacoblau<------
Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
Ex: E34 540 6-Gang Mtech<------
jossain varmaan oli omakin topikkinsa tälle aiheelle vaan olisko jollain kokemuksia m52:n forte käsittelystä ja neuvoja ensikertalaiselle?
voiko vaihtokunnossa oleviin öljyihin tuon litkun heittää vai pitäskö ostaa tuota varten erikseen vielä öljyt ja sen jälkeen uudet rallyformulat vai mitenkä?
kokeilis tuota nostajan napsutusta hiljentää ensin tuolla ennenkun aukoo konetta sen kummemmin
sinne vaan vanhojen öljyjen sekaan ja annat pyöriä sen 30min paikallaan. Ja vaihdat öljyt. Itsellä ainakin putosi öljynkulutus merkittävästi.
Ja kyllä kuulemma dieselin käyttö forten korvikkeena ajaa saman asian. Mutta se on kokeilematta.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment