Miksi? Tuliko kanki ulos vai?
Jos ei niin uudet laakerit vaan sisään.
Saa vaihdettua ilmeisesti alakautta niin ei ehkä niin vituta... Tosin työkaveri meinas että vika ois vesipumpussa. Noh, se vaihtuu eka ja katsotaan lisää.
Saa vaihdettua ilmeisesti alakautta niin ei ehkä niin vituta... Tosin työkaveri meinas että vika ois vesipumpussa. Noh, se vaihtuu eka ja katsotaan lisää.
Joo. Kone kannatukseen ja akselisto+öljypohja pois. Ehkä saa öljypohjan välistäkin mutta ite varmaan tiputtaisin kokonaan.
Ei ollu vesipumppu ei, vaikka klappia oliki. Kk-laakeritki tuntus vähän oudolta koska ääni katoaa tosiaan 1800rpm jälkeen tyystin. Saapa nähdä kuitenkin että pitääkö se alkaa öljypohja käyttämään irti. :think
Saa vaihdettua ilmeisesti alakautta niin ei ehkä niin vituta... Tosin työkaveri meinas että vika ois vesipumpussa. Noh, se vaihtuu eka ja katsotaan lisää.
Joo ei taida vesipumpusta tulla tommosta dieselmersun raplutukselta kuulostavaa ääntä.. Tuon videon perusteella kiertokangen laakeria itekkin veikkaisin. Pikku raplutustahan saattaa koneen takapäästä kaksoismassasta kuulua, mutta yleensä kuulostaa ihan eriltä. Toki huono mikrofoni voi vääristää ääntä.
Mutta eikait siinä, kun uudet laakerit kiinni ja kovaa ajoa
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Tuplamassaa ei ole kun on automaatti tämä. Eipä oikein saa selvä miltä suunnalta ääni tulee, mutta kai se on laakerit hommattava ja öljypohja puottaa pois että näkee mitä se on syöny. Ääni kuitenki selvästi kuuluu alapuolelta.
Mutta kun tuohon leikkiin ryhtyy, niin mitä muuta sieltä kannattas vaihtaa? :think
Jaa, ainakin nuo kankien kiinnityspultit on ainakin kertakäyttö tavaraa?
Joo, ainakin teoriassa. On niitä useammankin kerran käytetty ihan menestyksekkäästi, mutta se on sitten asentajan riski siinä kohtaa vaikka aika pieni onkin
Comment