Originally posted by Dani
View Post
M54 vanos remontti
Collapse
X
-
Siis miten?
Nopeutuuko myös tulppien vaihto jos ajaa auton montulle tai nosturille, tai raitisilmasuodattimen vaihto?
Oletteko siis jotain pygmiä vai yöntimolaisia koripalloilijoita?
..tää on varmaan joku läppä tai en vaan tajuaa jutun pointtia
Comment
-
Kyllä, nosturilla kaikki tapahtuu nopeammin ja katu-uskottavuuskin on ihan omaa luokkaa.Originally posted by Dani View PostSiis miten?
Nopeutuuko myös tulppien vaihto jos ajaa auton montulle tai nosturille, tai raitisilmasuodattimen vaihto?
Oletteko siis jotain pygmiä vai yöntimolaisia koripalloilijoita?
..tää on varmaan joku läppä tai en vaan tajuaa jutun pointtia
Ilmeisesti sinä olet niin ohut kaveri, että mahdut (hiukan madalletun) auton alle ottamaan pohjamuovit ja jäähdyttimen letkut pois/laittamaan ne takaisin ilman tunkkia tai auton korotusta? Toki jos on kunnolliset rampit, niin eipä tuossa silloin juuri nopeusetua nosturilla tai montulla saa, työasennon tietty niillä saa paremmaksi.
Niin ja minulla siis ei ole nosturia ja tunkin avulla tein pihassa Vanos-remontin.
Comment
-
Niin ainakin minulla piti autoa tunkata ylös, että sai pohjamuovit irti ja jäähdyttimen letkut pois kiinnityksistään jne. Kuten tuossa viestissä #163 Beisanin ohjeessa on tehty jonka linkitin. Ehkä me olemme pygmejä, mutta sinun täytyy olla vähintään gynekologiOriginally posted by Dani View PostSiis miten?
Nopeutuuko myös tulppien vaihto jos ajaa auton montulle tai nosturille, tai raitisilmasuodattimen vaihto?
Oletteko siis jotain pygmiä vai yöntimolaisia koripalloilijoita?
..tää on varmaan joku läppä tai en vaan tajuaa jutun pointtia
Last edited by Antsah; 25-07-2011, 21:06.
Comment
-
Riippuu taas mistä korimallista puhutaan. E46 ei tartte tehä alhaalta mitään, sensijaan e39:ssä menee juurikin paisarin letkut siellä tuulikaukalon alareunassa, saa kyllä yläkauttakin poimittua irti.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
No mä jo kelasin että mitä ihmettä, mutta näköjään E39 eri systeemit
Näillä ohjeilla mun molemmat E46 tehtiin:
Sähköinen flekti lähtee muutamassa minuutissa irti ja loput operaatiosta tapahtuu just kuten kuvissa, erittäin helppoa.
Comment
-
-
En tiedä onko muilla samaa oiretta, mutta itsellä tuntuu tuo ilmastointi haukkaavan melko paljon tehoja autosta alakierroksilta. Huomaa vaan, että auto on paljon "herkempi" kun ilmastointi ei ole päällä. Kuuluneekohan asiaan.. Voisikohan kylmäaineet olla jo hiukan vähenemään päin?
Comment
-
No onko tuo nyt kumma, inpan livedataa ku seuraa, noin 25nm vääntöä haukkaa ilmastointi. Tuli itekki tilattua nuo tiivisteet ja lisäksi venakopan tiiviste ja tuo vanospahkan tiiviste. Tarviiko tuosta e60:stä purkaa mitään keulasta vai mahtuuko irroittaan vanoksen ilman ylimääräistä jumppaa?Originally posted by Antsah View PostEn tiedä onko muilla samaa oiretta, mutta itsellä tuntuu tuo ilmastointi haukkaavan melko paljon tehoja autosta alakierroksilta. Huomaa vaan, että auto on paljon "herkempi" kun ilmastointi ei ole päällä. Kuuluneekohan asiaan.. Voisikohan kylmäaineet olla jo hiukan vähenemään päin?ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
Siellä dme:n alla jossaki, en muista tarkemminex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
O_7777
Comment