Originally posted by Dani
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M54 vanos remontti
Collapse
X
-
Originally posted by Dani View PostSiis miten?
Nopeutuuko myös tulppien vaihto jos ajaa auton montulle tai nosturille, tai raitisilmasuodattimen vaihto?
Oletteko siis jotain pygmiä vai yöntimolaisia koripalloilijoita?
..tää on varmaan joku läppä tai en vaan tajuaa jutun pointtia
Ilmeisesti sinä olet niin ohut kaveri, että mahdut (hiukan madalletun) auton alle ottamaan pohjamuovit ja jäähdyttimen letkut pois/laittamaan ne takaisin ilman tunkkia tai auton korotusta? Toki jos on kunnolliset rampit, niin eipä tuossa silloin juuri nopeusetua nosturilla tai montulla saa, työasennon tietty niillä saa paremmaksi.
Niin ja minulla siis ei ole nosturia ja tunkin avulla tein pihassa Vanos-remontin.
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostSiis miten?
Nopeutuuko myös tulppien vaihto jos ajaa auton montulle tai nosturille, tai raitisilmasuodattimen vaihto?
Oletteko siis jotain pygmiä vai yöntimolaisia koripalloilijoita?
..tää on varmaan joku läppä tai en vaan tajuaa jutun pointtiaLast edited by Antsah; 25-07-2011, 21:06.
Comment
-
-
No mä jo kelasin että mitä ihmettä, mutta näköjään E39 eri systeemit
Näillä ohjeilla mun molemmat E46 tehtiin:
Sähköinen flekti lähtee muutamassa minuutissa irti ja loput operaatiosta tapahtuu just kuten kuvissa, erittäin helppoa.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostEn tiedä onko muilla samaa oiretta, mutta itsellä tuntuu tuo ilmastointi haukkaavan melko paljon tehoja autosta alakierroksilta. Huomaa vaan, että auto on paljon "herkempi" kun ilmastointi ei ole päällä. Kuuluneekohan asiaan.. Voisikohan kylmäaineet olla jo hiukan vähenemään päin?ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Siellä dme:n alla jossaki, en muista tarkemminex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
Comment