Originally posted by Dunky
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50 ylikokotopic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJoo niin on, mut se lukee männän päällä. Jos siis on vaikka epäselvää mistä koneesta männät on. Mut olen tässä huomannut että noita on myös vielä eri kokoisiakin. Mulla esim. turbossa lukee 83,955 ja em löydä mistään, et mitä mäntiä tommoset on. Venttiilikolot en perusteella ovat tuplavanos koneesta, mut ei mitään hajua miksi sinne on joskus tommoset eksyny.
Minulla on käsitys että männät tehdään sylinterien mukaan.... eli valkataan tehtaalla muutamasta vaihtoehdosta se sopivin. Tämä tuotantoteknisistä syistä
M60 koneissa on myös näitä muutaman tonnin erolla olevia mäntiä.
Tää on siis mutua.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMinulla on käsitys että männät tehdään sylinterien mukaan.... eli valkataan tehtaalla muutamasta vaihtoehdosta se sopivin. Tämä tuotantoteknisistä syistä
M60 koneissa on myös näitä muutaman tonnin erolla olevia mäntiä.
Tää on siis mutua.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Ootteko tehny mitään b25 sylkkäputkille kun ootte laittanu pitempi iskusta kampuraa? Mulla tuntuu sormella pieni porras alalaidassa ja nythän mäntä käy vielä alempana kun ennen. Pitääkö porauttaa vai meneekö jos vaan laittaa rojut sisään ja kovaa ajoa?Nykyisin: e30 318i 2d -84 m50b28 Turbo ikuisuus projekti
e30 316 2d -85 Alpinweiss ///Mikä kiire projekti
e30 316 2d -87 Ral 6003 m50b25 "kaunokki"
300 exc -05
Myydään tavaraa Ostetaan tavaraa
EX: e30 316i 2d -89 Zinnoberrot, e30 320i m20b25 2d -89 Schwartz, e36 328i taxi -95 Cosmosschwarz, e36 325i coupe -94 Moreagrun, e36 328i toukka -95 Montrealblau, e32 735iA -91 Granitsilber metallic, e36 325i taxi -90 Lagunengruen
Comment
-
-
Originally posted by Jokkede View PostOotteko tehny mitään b25 sylkkäputkille kun ootte laittanu pitempi iskusta kampuraa? Mulla tuntuu sormella pieni porras alalaidassa ja nythän mäntä käy vielä alempana kun ennen. Pitääkö porauttaa vai meneekö jos vaan laittaa rojut sisään ja kovaa ajoa?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJos tuntuu pykälää, niin kannattaahan se korjata. Muuten ei tuu pitkäikäinen. Mut ootko varma et se on oikee pykämä, eikä vaan karstaa? Ei oo mulla alhaalla tuntuu missään koneessa pykämää. Ainoastaan joku karstan tekemä, mikä on lähteny putsaamalla pois.Nykyisin: e30 318i 2d -84 m50b28 Turbo ikuisuus projekti
e30 316 2d -85 Alpinweiss ///Mikä kiire projekti
e30 316 2d -87 Ral 6003 m50b25 "kaunokki"
300 exc -05
Myydään tavaraa Ostetaan tavaraa
EX: e30 316i 2d -89 Zinnoberrot, e30 320i m20b25 2d -89 Schwartz, e36 328i taxi -95 Cosmosschwarz, e36 325i coupe -94 Moreagrun, e36 328i toukka -95 Montrealblau, e32 735iA -91 Granitsilber metallic, e36 325i taxi -90 Lagunengruen
Comment
-
-
Originally posted by Haatainen View PostAjettiinko se suoraan jyrsimellä, vai koitettiinko pytyn reunoja viistää ensin?
Tuo viiste ei ollut riittävä ja oisko ehkä joku 1-2mm sylinteriputkea alaspäin tullu sellaset pienet lohkeamat. ei osu männänrengas noihin niin asialle en mitään tehny.
Kone seisoo vieläki pukissa kun en oo sitä kerenny laittamaa kasaan ja käyntiin niin kestosta ei oo mitään tietoo (muutaku et moottoriprojektin kesto on vähä venähtäny jo)
Yritin kahlata tot mun topikkia läpi mut kuvaa mulla ei tuosta episodista tainnu ollaE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Originally posted by Pekka_L View PostMikäs on fiksuin tapa toteuttaa lämpöanturit m50-m52 swapissa? Vanhassa koneessa on 2 lämpöanturia ja uudessa vain yksi, onko muita keinoa kuin porata ja kierteyttää kanteen toiselle anturille paikka? Autona e34
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJep poraa vaan ja tekasee kierteet. Imurilla nykäsee vaikka jäysteet pois, jos kansi on koneessa paikallaan. Jos sinne muutama pikku muru jää, niin ei kaada maailmaa vesikierrossa.
Edit: kierre on m14x1.5..Last edited by Pekka_L; 18-01-2016, 17:47.
Comment
-
-
B20 kansihan kävi b25 lohkoon (mutta ei toisin päin),näin searchilla löysin, miten vaikuttaa tehoihin,ilmeisesti puristuksia tulee lisää?paljon? Koneeseen tulee cometicin kuparikannentiiviste, muistaakseni 0.7mm paksu, 5 kerroksinen oli ainakin.kestääkö puristuksia?
Tuo kansi olisi hyllyssä heti,b25 nv kannet näyttää olevan kiven alla.E91 325xi vm07
E60 530xd vm06 stage X
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostOlikos se niin, että M50 ja M52 metalliset venakopat eivät ole hitsautuvaa tavaraa? Osuu huohottimen lähtö ja läppisten TPS pahasti samoille hollille.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostOlikos se niin, että M50 ja M52 metalliset venakopat eivät ole hitsautuvaa tavaraa? Osuu huohottimen lähtö ja läppisten TPS pahasti samoille hollille.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment