Onko niitä kukaan koittanu hitsata? Vois tigillä mennä oikeella lisäaineella, tosin mistäpä noista tietää mitä seoksia niissä on.
M50 ylikokotopic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Pazi88 View PostJoo ei niitä tosiaan onnistu hitsailla. Hommaa muovinen koppa ja muovihitsaa sitä. Toki puolien johtosarja tulee eri lailla kiinni siinä, eli joudut joko vähän kikkaileen tai ostamaan muovikoppaisesta koneesta johtosarjan.
EDIT: tai sitten voisi pätkäistä nykyisen huohottimen lähdön, tehdä siihen sisäkierteen ja lähteä tiukalla kierteellisellä mutkalla. Pitää jatkaa sovittelua.Last edited by Skarpa; 28-01-2016, 08:41.
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostOnkos muoviset kopat ABS:ää? Toinen, mitä mietin ois, jos panis alkuperäsen huohottimen lähön umpeen ja tekis uuden läpipulttimallisella letkukaralla.
EDIT: tai sitten voisi pätkäistä nykyisen huohottimen lähdön, tehdä siihen sisäkierteen ja lähteä tiukalla kierteellisellä mutkalla. Pitää jatkaa sovittelua.
Comment
-
-
Luulen, että teen homman näillä linjoilla tohon nykyseen koppaan:
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Näyttäis, että anturin ja synkka-akselin saa käännettyä koko pakettina, jolloin johto lähtee sopivaan suuntaan. Kuulemma jossain volkkarissakin on sopiva anturi, jossa johtolähtö on valmiiksi sopivaan suuntaan.
Comment
-
-
Suuttimista: Tavoitetehot moottorista on 240 hevosvoiman tienoilla. M52B28 vakiosuuttimet taitaa käydä jo vähän pieniksi. Multa löytyy myös S50B32 suuttimet, joiden tuoton pitäisi netistä kaiveltujen tietojen mukaan olla n. 270 cc @ 3.5 bar, mikä riittää hienosti tehotavoitteeseen. Normaalisti S50B32 bensanpaine on 5bar. Onko estettä käyttää suuttimia 3.5 barilla?Last edited by Skarpa; 02-02-2016, 14:57.
Comment
-
-
US m3 (s52) on samoilla soittimilla kuin m52b28 ja siinä riittää 240hv. Mut toki jos vaikka haluaa ajaa viinalla, niin pieneksihän ne käy.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
M50 Venakoppaa pitäs pystyy hitsaa ihan alumiinin tapaan tigillä ja argonilla, AZ92 täyteainekki pitäs skulaa ihan ok, ei oo viellä tullu vastaan että tarvis hitsailla, noita AN nippojakaan ei oikeen löydy kivasti magnesiumisina
Ja tokihan tarvii muistaa että hyvä ilmankierto ja mielellään poistoputki suoraan hitsattavan kohteen vieressä imurilla varustettuna, myrkyllistä kamaasigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostSuuttimista: Tavoitetehot moottorista on 240 hevosvoiman tienoilla. M52B28 vakiosuuttimet taitaa käydä jo vähän pieniksi. Multa löytyy myös S50B32 suuttimet, joiden tuoton pitäisi netistä kaiveltujen tietojen mukaan olla n. 270 cc @ 3.5 bar, mikä riittää hienosti tehotavoitteeseen. Normaalisti S50B32 bensanpaine on 5bar. Onko estettä käyttää suuttimia 3.5 barilla?E91 325xi vm07
E60 530xd vm06 stage X
Comment
-
-
Donnerille kokeilin hitsata sitä M50 vanoksettoman koppaa, eikä vaikuttanu kovinkaan lupaavalta. Jotain magnesium-seosta ja kaikenlisäks suht paskaa valua. Melkein apinoisin Donnerin projektista huohotinmuutokset siihen, jos jotain tarttee tehdä.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostDonnerille kokeilin hitsata sitä M50 vanoksettoman koppaa, eikä vaikuttanu kovinkaan lupaavalta. Jotain magnesium-seosta ja kaikenlisäks suht paskaa valua. Melkein apinoisin Donnerin projektista huohotinmuutokset siihen, jos jotain tarttee tehdä.Last edited by billy; 08-02-2016, 08:13.
Comment
-
-
Oon kanssa ratkeamassa helpoimpaan lisävoiman saanti keinoon eli tilavuuden kasvattamiseen.
reseptinä:
b28 kampura
135mm kanget
b25 vanos männät
2mm tiiviste
joku tällaisen väitti koonneensa mutta mielestäni paljealueesta tulee aika tiukka 0,3mm = liian vähän. Otetaanko männistä vaikka hiukan pois(0,5-0,7mm) vai mahtuuko toi toimimaan? Puristuksethan tuossa nousee asialliseksi pikku paineille.
vai onko fiksuinta koittaa löytää b28 männät vielä..BMW i3 REX
Comment
-
-
Originally posted by saki View PostOon kanssa ratkeamassa helpoimpaan lisävoiman saanti keinoon eli tilavuuden kasvattamiseen.
reseptinä:
b28 kampura
135mm kanget
b25 vanos männät
2mm tiiviste
joku tällaisen väitti koonneensa mutta mielestäni paljealueesta tulee aika tiukka 0,3mm = liian vähän. Otetaanko männistä vaikka hiukan pois(0,5-0,7mm) vai mahtuuko toi toimimaan? Puristuksethan tuossa nousee asialliseksi pikku paineille.
vai onko fiksuinta koittaa löytää b28 männät vielä..
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostPuristukset nousee aika reippaiksi. En laskenut erikseen tätä keissiä, mutta jos kattelee mun postaamaa taulukkoa pari sivua sitten, niin näyttäis olevan 12-13 luokkaa. Kannattanee kokeilla tarviiko venttiilikoloja suurentaa.BMW i3 REX
Comment
-
-
Originally posted by saki View PostJoo nähtävästi rutut nouseekin 12,2 tasoon jos laskin oikein. Se on kyllä vähän paljon. Kiva ois toki kokeilla miten sellainen rokkaa kohtuullisilla ahdoilla ja e85 litkuilla. Varmaan vaikea säätää rapistelemattomaksi.
Kunhan huutelen, mistään en mitään tiedä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by saki View PostOon kanssa ratkeamassa helpoimpaan lisävoiman saanti keinoon eli tilavuuden kasvattamiseen.
reseptinä:
b28 kampura
135mm kanget
b25 vanos männät
2mm tiiviste
joku tällaisen väitti koonneensa mutta mielestäni paljealueesta tulee aika tiukka 0,3mm = liian vähän. Otetaanko männistä vaikka hiukan pois(0,5-0,7mm) vai mahtuuko toi toimimaan? Puristuksethan tuossa nousee asialliseksi pikku paineille.
vai onko fiksuinta koittaa löytää b28 männät vielä..
Comment
-
Comment