Isompi kaasuläppä auttaa ihan reilusti, etenkin jos esim. 320:seen laittaa 325:sen läpän. Itsellä kans 325 läppä odottaa menoa 2,3 kaveriksi. Vaatii pientä työstöä, koska motronic ja jetronic hieman eroaa toisistaan...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bmw MasterIsompi kaasuläppä auttaa ihan reilusti, etenkin jos esim. 320:seen laittaa 325:sen läpän. Itsellä kans 325 läppä odottaa menoa 2,3 kaveriksi. Vaatii pientä työstöä, koska motronic ja jetronic hieman eroaa toisistaan...
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by KyytsisJoo, mutta ahdistaako ilmamäärämittari miten ja kuinka paljon? M30B35:ssa on sitten jo reilusti isompi mittari, siihen piirilevyvaihtoon ja mahtuu kottaraiset pesään asti...
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by Bmw MasterAhdistaa, juu. Kaasuläppä noin 16hv dynometrin mukaan. 2,3 en tiedä vielä, täytyy kokeilla. Voisi kuvitella että ero vielä suurempi. Ilmamäärän mittarista en tiedä, vielä...
Comment
-
-
Originally posted by ZoMbiETämän Karalan, joka säätää siis siel jyväskylässä niit autoi, mukaan tuo ilmamäärämittari on aika ratkaiseva tekijä. Sanoi että ei kovin montaa hevosta yli 200 irtoa esim 325:n ilmamäärämittarilla. Kone ei vaan saa yksinkertaisesti sen läpi tarpeeks ilmaa. Ja tämä siis vaparina
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by KyytsisJaha... Täytyy sitten katsella mistä löytyisi m30 isompaa mittarinrunkoa, kun toi 2.7 nousee nokalle joskus.
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master2,7? Kyllä toi 2,6 menee ihan normi 325 mittarilla. En usko että se on se pullon kaula, säätö on tärkein. Varmasti saa säätöihin ja paljon vääntöä jos osaa säätää. Suuttimet ehdottomasti huoltoon, 30€ kappale maksaa siellä Helsingissä.
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master2,7? Kyllä toi 2,6 menee ihan normi 325 mittarilla. En usko että se on se pullon kaula, säätö on tärkein. Varmasti saa säätöihin ja paljon vääntöä jos osaa säätää. Suuttimet ehdottomasti huoltoon, 30€ kappale maksaa siellä Helsingissä.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw MasterJos tuosta m20 padasta hifistellään, niin 2,7 ja läppärungot ehdottomasti. 250hv tulee jos tekee.
Ville mitä tapahtu sille 2,6:selle?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by CellSaanko epäillä? Alpinan B10 motissa oli 254hp, tilavuutta 3430cc. BMW Motorsportin tekeleessä eli S50 motissa oli 281hp, kokona 3l. Alpinan B3 2,7l motissa 204hp. Kotisepän tekemänä saman kokoinen motti läppärungoilla 250hp?“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Comment