Isompi kaasuläppä auttaa ihan reilusti, etenkin jos esim. 320:seen laittaa 325:sen läpän. Itsellä kans 325 läppä odottaa menoa 2,3 kaveriksi. Vaatii pientä työstöä, koska motronic ja jetronic hieman eroaa toisistaan...
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Joo, mutta ahdistaako ilmamäärämittari miten ja kuinka paljon? M30B35:ssa on sitten jo reilusti isompi mittari, siihen piirilevyvaihtoon ja mahtuu kottaraiset pesään asti...Originally posted by Bmw MasterIsompi kaasuläppä auttaa ihan reilusti, etenkin jos esim. 320:seen laittaa 325:sen läpän. Itsellä kans 325 läppä odottaa menoa 2,3 kaveriksi. Vaatii pientä työstöä, koska motronic ja jetronic hieman eroaa toisistaan...
t.Ville
Comment
-
Ahdistaa, juu. Kaasuläppä noin 16hv dynometrin mukaan. 2,3 en tiedä vielä, täytyy kokeilla. Voisi kuvitella että ero vielä suurempi. Ilmamäärän mittarista en tiedä, vielä...Originally posted by KyytsisJoo, mutta ahdistaako ilmamäärämittari miten ja kuinka paljon? M30B35:ssa on sitten jo reilusti isompi mittari, siihen piirilevyvaihtoon ja mahtuu kottaraiset pesään asti...
t.Ville
Comment
-
Tämän Karalan, joka säätää siis siel jyväskylässä niit autoi, mukaan tuo ilmamäärämittari on aika ratkaiseva tekijä. Sanoi että ei kovin montaa hevosta yli 200 irtoa esim 325:n ilmamäärämittarilla. Kone ei vaan saa yksinkertaisesti sen läpi tarpeeks ilmaa. Ja tämä siis vaparinaOriginally posted by Bmw MasterAhdistaa, juu. Kaasuläppä noin 16hv dynometrin mukaan. 2,3 en tiedä vielä, täytyy kokeilla. Voisi kuvitella että ero vielä suurempi. Ilmamäärän mittarista en tiedä, vielä...
Comment
-
Jaha... Täytyy sitten katsella mistä löytyisi m30 isompaa mittarinrunkoa, kun toi 2.7 nousee nokalle joskus.Originally posted by ZoMbiETämän Karalan, joka säätää siis siel jyväskylässä niit autoi, mukaan tuo ilmamäärämittari on aika ratkaiseva tekijä. Sanoi että ei kovin montaa hevosta yli 200 irtoa esim 325:n ilmamäärämittarilla. Kone ei vaan saa yksinkertaisesti sen läpi tarpeeks ilmaa. Ja tämä siis vaparina
t.Ville
Comment
-
2,7? Kyllä toi 2,6 menee ihan normi 325 mittarilla. En usko että se on se pullon kaula, säätö on tärkein. Varmasti saa säätöihin ja paljon vääntöä jos osaa säätää. Suuttimet ehdottomasti huoltoon, 30€ kappale maksaa siellä Helsingissä.Originally posted by KyytsisJaha... Täytyy sitten katsella mistä löytyisi m30 isompaa mittarinrunkoa, kun toi 2.7 nousee nokalle joskus.
t.Ville
Comment
-
2.7Originally posted by Bmw Master2,7? Kyllä toi 2,6 menee ihan normi 325 mittarilla. En usko että se on se pullon kaula, säätö on tärkein. Varmasti saa säätöihin ja paljon vääntöä jos osaa säätää. Suuttimet ehdottomasti huoltoon, 30€ kappale maksaa siellä Helsingissä.
Tuleekin eta kampuralla.
t.Ville
Comment
-
Joo, kyl se menee viel sillä vakiolla, mut sit jos sielt haluu IHAN kaikki irti, niin se jää pieneks. Saa nähä mitä toi oma nyt sit hönkii kun kesällä sen taas Karalalle raahaa. Tulee siis nyt se 535:n IMM ja suuttimet, ja hiukan vielä kireämpi nokka.Originally posted by Bmw Master2,7? Kyllä toi 2,6 menee ihan normi 325 mittarilla. En usko että se on se pullon kaula, säätö on tärkein. Varmasti saa säätöihin ja paljon vääntöä jos osaa säätää. Suuttimet ehdottomasti huoltoon, 30€ kappale maksaa siellä Helsingissä.
Comment
-
Jos tuosta m20 padasta hifistellään, niin 2,7 ja läppärungot ehdottomasti. 250hv tulee jos tekee.
Ville mitä tapahtu sille 2,6:selle?
Comment
-
Saanko epäillä? Alpinan B10 motissa oli 254hp, tilavuutta 3430cc. BMW Motorsportin tekeleessä eli S50 motissa oli 281hp, kokona 3l. Alpinan B3 2,7l motissa 204hp. Kotisepän tekemänä saman kokoinen motti läppärungoilla 250hp?Originally posted by Bmw MasterJos tuosta m20 padasta hifistellään, niin 2,7 ja läppärungot ehdottomasti. 250hv tulee jos tekee.
Ville mitä tapahtu sille 2,6:selle?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Mitä järkeä taas lähteä vertaamaan jotain vakioautoa, johonkin loppuun viilattuun viritykseen? Varmasti saa 2,7 litraisesta m20 moottoristakin sen 250 heppaa irti, tosin ei siihen pelkät läppärungot yksistään riitä, eikä bmw_master sitä varmasti tarkoittanutkaan..Originally posted by CellSaanko epäillä? Alpinan B10 motissa oli 254hp, tilavuutta 3430cc. BMW Motorsportin tekeleessä eli S50 motissa oli 281hp, kokona 3l. Alpinan B3 2,7l motissa 204hp. Kotisepän tekemänä saman kokoinen motti läppärungoilla 250hp?“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
Comment